Mij ben je niet vergeten.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is heel leuk. Het was een SC met vaste bezoekers tot deeltje 715 ofzo, en toen ging het dood en is het door lipjes, NBT en goldfinger nieuw leven ingeblazen. Na twee weekjes kwamen Ploertendoder, Chocolate-chick, Michhas, honkeytonk en ik (en nog een paar maar die posten niet meer) en nu is het net wat aan komt waaien.
Bij voorbaat excuus als ik een naam vergeet, ben daar niet zo goed mee.
Werd tijd voor een nieuwe avatar.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Mij ben je niet vergeten.
![]()
Ik herkende je niet zo snel vanwege je andere av.
Maar ik weet nu wie je bent, dat 15-jarige meisje toch ?
Prima!!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Good good, met jou?
Ik ga maar eens wat te eten scoren![]()
ik ben 2 vmbo, dus dat zal lastig worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Werd tijd voor een nieuwe avatar.
En jup, ik ben vijftien. En ik zit in vijf gymnasium dus je kunt gewoon in volzinnen tegen me praten.
Haha, jij bent 13/14? Dat moet een grapje zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben 2 vmbo, dus dat zal lastig worden.
Eeeuurhm broccoli, worteltjes, aardappeltjes en ik maak er maar een stukje vlees bij denk ik... Oh ik heb nog champignon-roomsaus!quote:
Wauw ze worden steeds jonger hierquote:Op woensdag 3 november 2010 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben 2 vmbo, dus dat zal lastig worden.
Aaah, omnomnomnom. Bij het woord 'champignon' loopt het water me al in de mond!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eeeuurhm broccoli, worteltjes, aardappeltjes en ik maak er maar een stukje vlees bij denk ik... Oh ik heb nog champignon-roomsaus!
PD is ouder.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wauw ze worden steeds jonger hierIk voel me... oud...
Ik snap jouw nadruk niet zo goed op je gymnasium en ook niet waarom je ineens over volzinnen begint.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, jij bent 13/14? Dat moet een grapje zijn.
Met gymnasium wil ik zeggen dat ik geen domme nitwit ben, en met volzinnen dat ik ondanks dat ik vijftien ben normale zinnen prima begrijp.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik snap jouw nadruk niet zo goed op je gymnasium en ook niet waarom je ineens over volzinnen begint.
Was mijn post moeilijk te lezen ?
dus mijn zinnen waren niet normaalquote:Op woensdag 3 november 2010 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
en met volzinnen dat ik ondanks dat ik vijftien ben normale zinnen prima begrijp.
Haha, neen, je begrijpt me verkeerd.quote:
Wat lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook niet internetten op mijn werk.Ik heb een vrij dagje.
Nee, helaasch niet.quote:
Dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt typisch zoiets nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, neen, je begrijpt me verkeerd.
Jij geeft af op mijn leeftijd en zegt dat ik een nitwit ben, en ik zeg dat ik niet dom ben en je in gewone zinnen tegen me kunt praten. Ik zeg niet dat iemand dat wel/niet doet, alleen dat het kán.
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:40 schreef kitao het volgende:
Mij ben je niet vergeten.
![]()
Ik herkende je niet zo snel vanwege je andere av.
Maar ik weet nu wie je bent, dat 15-jarige meisje toch ?
en ik vind het niet zo prettig dat je de boel omdraait, ik noemde jou vandaag totaal geen nitwit, dat rakel je zelf weer op.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
was jij dat ?!
![]()
sorry, andere tijd , andere omstandigheden.
En het is geen oprakelen, ik zei dat ik hoopte het beeld dat je van mij had te kunnen veranderen, waarop het 'oh ben jij dat!' verhaal begon.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:21 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
tjongejonge.
waar zie je mij afgeven ?
[..]
[..]
en ik vind het niet zo prettig dat je de boel omdraait, ik noemde jou vandaag totaal geen nitwit, dat rakel je zelf weer op.
IQ is misschien hoog maar EQ is droevig gesteld met je, sorry dat ik het zeg.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
En het is geen oprakelen, ik zei dat ik hoopte het beeld dat je van mij had te kunnen veranderen, waarop het 'oh ben jij dat!' verhaal begon.
Zie edit. Verder: einde discussie.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef kitao het volgende:
[..]
IQ is misschien hoog maar EQ is droevig gesteld met je, sorry dat ik het zeg.
Ik wist niet dat mijn opmerking over '15-jarige' en mijn 'oh sorry, andere tijden en omstandigheden' jou zo verkeerd zouden vallen.
ach, ik had het al zo'n beetje verwacht.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:27 schreef Michhas het volgende:
Wat is dit nou weer
Geen ruziemaken kinders, dat mag alleen ik
Gast, kappen man, ga de boel in ONZ maar verzieken, daar wordt dat op prijs gesteld, hier nietquote:Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef kitao het volgende:
[..]
IQ is misschien hoog maar EQ is droevig gesteld met je, sorry dat ik het zeg.
Ik wist niet dat mijn opmerking over '15-jarige' en mijn 'oh sorry, andere tijden en omstandigheden' jou zo verkeerd zouden vallen.
Was je eten lekker?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:27 schreef Michhas het volgende:
Wat is dit nou weer
Geen ruziemaken kinders, dat mag alleen ik
Het was heerlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was je eten lekker?
Ik blijf vanavond leuk hier trouwens, ik voel me echt te beroerd om naar de EHBO-cursus te gaan.
en op deze manier probeer jij de boel in orde te maken ?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, kappen man, ga de boel in ONZ maar verzieken, daar wordt dat op prijs gesteld, hier niet
Ze heeft toch al gezegd dat ze erover ophoudt? Wees dan een vent en doe dat dan zelf ook.
Okay, gezellig!!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was heerlijkFf bijgepraat met zo'n chick die hier ook woont, had haar al lang niet 'echt' meer gesproken
Ben je ongesteld?
Wat moet je nou man?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef kitao het volgende:
[..]
en op deze manier probeer jij de boel in orde te maken ?
Nieuwe kaarten, nieuwe kansen weet je nog?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef kitao het volgende:
[..]
en op deze manier probeer jij de boel in orde te maken ?
sfeer verpesten.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat moet je nou man?
Heb je nog wat toe te voegen aan het topic zelf of kom je alleen maar de sfeer verpesten en de internetheld uithangen?
Het kenmerk van deze SC is juist dat iedereen welkom is en er geen kliekjes zijn waar je niet tussen komt, zolang je maar normaal post, niet op de man gaat en geen ruziezoekt. Gewoon normaal en gezellig dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:36 schreef kitao het volgende:
[..]
sfeer verpesten.
ok, ik snap het, vreemdelingen niet gewenst, ook niet in deze GC.
Mazzel mtf.
Gastquote:Op woensdag 3 november 2010 19:36 schreef kitao het volgende:
[..]
sfeer verpesten.
ok, ik snap het, vreemdelingen niet gewenst, ook niet in deze GC.
Mazzel mtf.
Nu is het ineens: whatever, ik vind het hier niet leukquote:Op woensdag 3 november 2010 19:41 schreef kitao het volgende:
whatever, ik heb het hier binnen een half uur alweer gezien.
even goeie vrinden, zie jullie wel ergens anders.
Laters!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:41 schreef kitao het volgende:
whatever, ik heb het hier binnen een half uur alweer gezien.
even goeie vrinden, zie jullie wel ergens anders.
Hoe zou dat nou komen hè ?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu is het ineens: whatever, ik vind het hier niet leukKom hier dan ook niet
Later man![]()
Neuuu, heb vandaag Fable 3 gehaaldquote:
Je hebt nu al drie keer gezegd dat je weg bent, maar je blijf posten? Dan is het toch niet zo 'whatever' als je het zegt te vinden.quote:
Bankje liggen, FOK!ken, tv kijken. Maar klinkt gezellig!!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neuuu, heb vandaag Fable 3 gehaaldmisschien nog ff MW2'en met wat Fok!kers, een pilsje erbij, ik zie wel, er wordt in ieder geval keihard gechillt
En jij?
Omdat je je geen houding weet te geven, en je in plaats van je 'fout' toe te geven je liever je stoere 'i don't give a shit' imago ophoudtquote:
Lekker,zijn hier rellen aan de gang?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bankje liggen, FOK!ken, tv kijken. Maar klinkt gezellig!!
En hoi CC, hoe was het eten?
reageer dan niet meer , ben ik meteen weg.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt nu al drie keer gezegd dat je weg bent, maar je blijf posten? Dan is het toch niet zo 'whatever' als je het zegt te vinden.
En hoe het komt? Lees het topic even terug, heb je je antwoord.
Er is niks aan de hand, niet volgens Michhas en mij in ieder geval, maar er wordt een beetje een probleem gemaakt van niets.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lekker,zijn hier rellen aan de gang?
Dan is het goed, anders krijgen we geen kusjes van SwJquote:Op woensdag 3 november 2010 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand, niet volgens Michhas en mij in ieder geval, maar er wordt een beetje een probleem gemaakt van niets.
Maar is alweer goed.
Die onzin komt uit Onzin, namelijk het topic: Nieuwe MOD-ONZ Verkiezing 2 .quote:Op woensdag 3 november 2010 19:52 schreef kitao het volgende:
[..]
reageer dan niet meer , ben ik meteen weg.
En lees zelf terug , ik herkende jou niet eens, begin je meteen in de aanval te gaan vanwege andere topics.
Ook heb ik mijn antwoorden daarop opnieuw gequote, was niks mis mee, maar jij begint ineens over niet-normale volzinnen, nitwit en dat ik je afval vanwege je leeftijd.
waar haal je al die onzin vandaan ?
Kusje van boomknul!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan is het goed, anders krijgen we geen kusjes van SwJ
Whut?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat wil ik niet![]()
ik voel me ook jong met Michhas
Fout!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wacht ik weet niet eens hoe oud je bent maar ik gok 21?
VERTEL JE MAAKT ME NIEUWSGIERIGquote:Op woensdag 3 november 2010 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thomas was ook weer zo enorm jongensachtig bezig... Pff.
Ik heb trouwens een goed verhaal!
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool
quote:
Ik kreeg vandaag mijn biologieproefwerk terug. Een vraag was de naam van het organisme op het plaatje geven, ik had pantoffeldiertje, was goed. Moet je vervolgens het rijk opschrijven, schrijf ik plantenrijk op in plaats van dierenrijk. Terwijl ik pantoffelDIERtje goed had.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
VERTEL JE MAAKT ME NIEUWSGIERIG
ja mn capslock stond aan
Waarom haal je dat erbij, heeft toch niets met mijn posts van vandaag te maken hier en nuquote:Op woensdag 3 november 2010 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die onzin komt uit Onzin, namelijk het topic: Nieuwe MOD-ONZ Verkiezing 2 .
Wat een prachtig verhaal! Tragikomedisch noem ik het.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag mijn biologieproefwerk terug. Een vraag was de naam van het organisme op het plaatje geven, ik had pantoffeldiertje, was goed. Moet je vervolgens het rijk opschrijven, schrijf ik plantenrijk op in plaats van dierenrijk. Terwijl ik pantoffelDIERtje goed had.
Maar ik was in de war met die beestjes die 's nachts dieren zijn en overdag planten. Ik geef de stress de schuld.
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag mijn biologieproefwerk terug. Een vraag was de naam van het organisme op het plaatje geven, ik had pantoffeldiertje, was goed. Moet je vervolgens het rijk opschrijven, schrijf ik plantenrijk op in plaats van dierenrijk. Terwijl ik pantoffelDIERtje goed had.
Maar ik was in de war met die beestjes die 's nachts dieren zijn en overdag planten. Ik geef de stress de schuld.
De lerares vond het ook even nodig dat voorbeeldje van wat je fout kon doen te noemen. En CC, al jou verhalen zijn leuk!!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een prachtig verhaal! Tragikomedisch noem ik het.
Nee ik was ziek dus was thuis geblevenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
De lerares vond het ook even nodig dat voorbeeldje van wat je fout kon doen te noemen. En CC, al jouw verhalen zijn leuk!!
Je bent moequote:
Pfeiffer?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, ben de hele tijd moe eigenlijk.
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Al langs geweest bij de dokter?
Nee, denk het niet. Zou kunnen natuurlijk, maar ik denk dat ik gewoon meer moet slapen en even moet wennen aan mijn ritme van nu.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Nee, denk het niet. Zou kunnen natuurlijk, maar ik denk dat ik gewoon meer moet slapen en even moet wennen aan mijn ritme van nu.
Die ene man is kees kankerkachel, die rechter is Rinus volgens mij, ik denk dat die boomjongen ook een echte ONZ-held is. Open er een topic over.
Als er veel verandert zul je wel moe worden, maar het niet te lang 'maar aankijken', want voor hetzelfde geld is er wel iets!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Nee, denk het niet. Zou kunnen natuurlijk, maar ik denk dat ik gewoon meer moet slapen en even moet wennen aan mijn ritme van nu.
Die ene man is kees kankerkachel, die rechter is Rinus volgens mij, ik denk dat die boomjongen ook een echte ONZ-held is. Open er een topic over.
Misschien najaarsmoeheidquote:Op woensdag 3 november 2010 20:15 schreef Myraela het volgende:
wtfquote:Op woensdag 3 november 2010 20:16 schreef kitao het volgende:
Chocochick is wel een kanjer trouwens, maar ik dacht (en hoopte) eigenlijk dat ze getint was.
Post die shit hier ff, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Chill ze!Dan ga ik erachter komen wie boomknul is!!
Lutte gaat er een topic over openen in ONZquote:Op woensdag 3 november 2010 20:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Post die shit hier ff, ben wel benieuwd
Die ga ik even volbaggeren, ONZ is dood vandaag, en ik heb mijn dagelijkse portie kutopmerkingen, kutplaatjes en bagger nog niet afgeleverdquote:Op woensdag 3 november 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte gaat er een topic over openen in ONZ
Nee dat denkt iedereenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:23 schreef kitao het volgende:
[..]
you're welcome.
![]()
Vind je het vreemd dat ik dacht dat je evt. getint was ?
Je wordt ouder Leigh!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Leigh het volgende:
[..]
Misschien najaarsmoeheid
* Leigh wordt ook altijd moe zodra het donker wordt.
Nog even en ik hang om 16.00 al half in mijn stoel te maffen
Lutte open dat boomjongen topic nou eens! Ik kan mijn bagger bijna niet meer binnenhouden en moet jouw topic onderschijten!quote:
Jij pist toch alleen alles onder?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lutte open dat boomjongen topic nou eens! Ik kan mijn bagger bijna niet meer binnenhouden en moet jouw topic onderschijten!
Ik ben bezig!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lutte open dat boomjongen topic nou eens! Ik kan mijn bagger bijna niet meer binnenhouden en moet jouw topic onderschijten!
waarom zei je het dan nietquote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef Michhas het volgende:
Ik wist het! Ik wist dat het Alberto was
Das Alberto toch niet? Hij is veel jonger/knapper!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef Michhas het volgende:
Ik wist het! Ik wist dat het Alberto was
Klopt, ik kan lekker bagger spuienquote:Op woensdag 3 november 2010 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das Alberto toch niet? Hij is veel jonger/knapper!
Nou heb ik een kuttopic geopend.
Jij bent niet meer aardigquote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, ik kan lekker bagger spuien
Maar wel een grappig ventjequote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent niet meer aardig
Hahahahhahaahahhahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahhahahahahahiikkomnietmeerbijhahahahhahahahahhaha.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef Michhas het volgende:
Hier ook nog maar even dan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het is wel duidelijk nu.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef Michhas het volgende:
Hier ook nog maar even dan:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahahhahaahahhahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahhahahahahahiikkomnietmeerbijhahahahhahahahahhaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we zeuren? GAAN WE ZEUREN!? HE! WAT?!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat. Ik heb mezelf al genoeg voor schut gezet.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk nu.
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Gaan we zeuren? GAAN WE ZEUREN!? HE! WAT?!ja ik ga zeuren, en als ik Alberto google kom ik helemaal niet op de jongen die we bedoelen dus je faalt MichhasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Gaan we zeuren? GAAN WE ZEUREN!? HE! WAT?!Dit was de eerst zevenhonderd keer al niet grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gastquote:Op woensdag 3 november 2010 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik ga zeuren, en als ik Alberto google kom ik helemaal niet op de jongen die we bedoelen dus je faalt Michhas
Ja die moest ik hebben volgens L.No ofzo maar volgens mij is het hem heul nietquote:Op woensdag 3 november 2010 20:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gastje hebt het zelf gepost : Checkt Alberto de park nog?
Wel!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit was de eerst zevenhonderd keer al niet grappig!
Wel, klik maar wat topics verder terugquote:Op woensdag 3 november 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die moest ik hebben volgens L.No ofzo maar volgens mij is het hem heul niet
Ja ik ga er even moeite in stekenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel, klik maar wat topics verder terug
En mij. Kutmichhas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Het is Baggertijd?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:58 schreef Michhas het volgende:
Hihi
Sorry ik ben een beetje irritant, ik weet het
Met je diverse foto's over andere boomjongens en struikenjongensquote:
Dat dus. En ons voor schut zetten.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Met je diverse foto's over andere boomjongens en struikenjongens
Ik zet heulemaal niemand voor schutquote:
je laat ons dom lijkenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zet heulemaal niemand voor schuthoe kom je daar nou weer bij!? Hoe zet ik jullie nou voor schut?
Plaatjes posten.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal niet!? Wat doe ik nou verkeerd behalve geniale plaatjes posten
daar zeg je het al, plaatjes postenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal niet!? Wat doe ik nou verkeerd behalve geniale plaatjes posten
Michhas, ongeacht of het grappig is, kappen nu? Lufjoeee!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:08 schreef Michhas het volgende:
En dat is verkeerd omdaaat? Het is toch een boomknul die ik post? Uitgezonderd van die struikenknul (die overigens hilarisch was)
Maar waaromquote:Op woensdag 3 november 2010 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas, ongeacht of het grappig is, kappen nu? Lufjoeee!
Leg uit.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij voelen ons er niet prettig bij.
wat we al zeiden, we voelen ons dan dom omdat we toevallig niet weten wie Alberto is.quote:
Ik stemde.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef honkeytonk het volgende:
Heb ik wat gemist? Wie is boomknul?
* Lutte heeft medelijden met Myraela.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
Ik moet morgen werken. Heb hier medelijden met mij.
Ik ben een V&D meisje voor een jaar. Volgend jaar weer studeren.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
* Lutte heeft medelijden met Myraela.
Wat doe je voor werk?
Okay, heb je al ooit gestudeerd dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een V&D meisje voor een jaar. Volgend jaar weer studeren.
Vorig jaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, heb je al ooit gestudeerd dan?
Communicatie multimedia design in Rotterdam. Supertoffe opleiding. Ik begin volgend jaar overnieuw.quote:
Okay, tof! En nu dus een werkjaar bij de V&D?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Communicatie multimedia design in Rotterdam. Supertoffe opleiding. Ik begin volgend jaar overnieuw.
Ja, ik moet even mijn hoofd op orde krijgen voordat ik weer door kan leren.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, tof! En nu dus een werkjaar bij de V&D?
Dat is dan verstandiger dan een studiejaar 'verspillen'. En een jaar niet leren is ook niet erg lijkt me.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik moet even mijn hoofd op orde krijgen voordat ik weer door kan leren.
Ja, NBTquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:31 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen allemaal, weltrusten Myraela.
Wat dacht je van zeiken over moderatie in het Ik spreek Duits-topic?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:35 schreef Michhas het volgende:
Hmm... Ik heb er een note bijgekregenZou het komen door het boomknul-fiasco?
Voor Lutte en CC
[ afbeelding ]
Ojaquote:Op donderdag 4 november 2010 07:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat dacht je van zeiken over moderatie in het Ik spreek Duits-topic?
Lijkt me geen goed idee, maar als je ziek bent heb je geen keus!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:06 schreef Myraela het volgende:
Zou ik me ziekmelden?Ik werk er nog geen maand.
Oooohwwwwwwwwwwwww nou werkse dan!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bang dat ik een beetje ruzie met mijn ouders krijg als ze me straks ontslaan of iets.Ik zal maar gewoon gaan, dan ga ik wel slapen als ik thuis kom. Morgen vrij.
Ja, Myraela is vanavond terug, dan ben ik er niet meer dus tot maandagquote:
Aha...quote:Op donderdag 4 november 2010 08:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, Myraela is vanavond terug, dan ben ik er niet meer dus tot maandag
Mja ik ook...quote:Op donderdag 4 november 2010 08:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha...
Nou, ik ben ook weer aan het werk... Heb er nu al genoeg van
Ik morgen om 5 uur pasquote:Op donderdag 4 november 2010 08:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja ik ook...Ben het zat, maar gelukkig om half 5 weekend!
Neequote:Op donderdag 4 november 2010 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
Ik zie inderdaad ook een zeer select gezelschap.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
NeeHet is hier dood
Vraag me niet waarom...
Kom je het topic redden?
Ja de samenstelling van de posters hier is inderdaad een beetje veranderdquote:Op donderdag 4 november 2010 08:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad ook een zeer select gezelschap.
En andere dan het eerst waren.
Jullie hebben ze toch niet weggepest hè.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja de samenstelling van de posters hier is inderdaad een beetje veranderd
Wij hebben helemaal niemand weggepestquote:Op donderdag 4 november 2010 08:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jullie hebben ze toch niet weggepest hè.
Een SC in ONZ.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wij hebben helemaal niemand weggepest
We hadden zelf een sort of SC in ONZ gemaakt, maar na een stuk of 10 delen had SwJ er genoeg van en gooide hij alles op slot.
En toen kwam NBT met het briljante idee om dit (doodgebloedde) topic nieuw leven in te blazen.
Lekker wijf! Ja, prima. Lekker rustig hierquote:Op donderdag 4 november 2010 09:06 schreef NBT het volgende:
Precies!![]()
Ezechielk! Hoe is het? al zin in 2 december?
Ja, hier ook redelijk rustig!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lekker wijf! Ja, prima. Lekker rustig hierEn zeker zin in 2 december
We hebben het toch nog een paar weken volgehoudenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een SC in ONZ.Daar komt echt geen nieuwe meer bij, geloof me.
Maar ok, ik geef jullie het voordeel van de twijfel
Hehe, je moet toch wat te doen hebben onder werktijd.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, hier ook redelijk rustig!![]()
Goed dat je GRTDOJW komt opfleuren!
Onder welke noemer?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebben het toch nog een paar weken volgehouden
Eeeuhm, NBT help eens. De Fok!bus deel 1 t/m 9 geloof ik, en daarna de Fok!straat deel 1 t/m 3 dacht ik... Verkapte SCquote:Op donderdag 4 november 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Onder welke noemer?Ik heb het gewoon compleet gemist
Hey baasquote:
PD!quote:
Date?quote:
Ja klopt helemaal de fokbus eerst, daarna werd het de fok straat inderdaad, toen was SWJ niet blij en nam ik jullie mee hierheen!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eeeuhm, NBT help eens. De Fok!bus deel 1 t/m 9 geloof ik, en daarna de Fok!straat deel 1 t/m 3 dacht ik... Verkapte SC
Wij hebben wat anders gehoord...quote:Op donderdag 4 november 2010 09:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Date?Het wa seen meet. Meer niet, maar ze is wel tof
Het was leuk
Oh, wacht, daar heb ik ook nog een paar posts in gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eeeuhm, NBT help eens. De Fok!bus deel 1 t/m 9 geloof ik, en daarna de Fok!straat deel 1 t/m 3 dacht ik... Verkapte SC
[..]
Hey baas
Boefjequote:Op donderdag 4 november 2010 09:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal de fokbus eerst, daarna werd het de fok straat inderdaad, toen was SWJ niet blij en nam ik jullie mee hierheen!
haha oke dan!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Date?Het wa seen meet. Meer niet, maar ze is wel tof
Het was leuk
?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wij hebben wat anders gehoord...
Was de swirl lekker?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
?wat mij betreft was het een meet hoor
Ik vond het wel gezellig, alleen ja die kutarm van mij... ik had steeds last van die pijn en dat was wel wat zuur, maargoed
Toch wel gezellig geweest
heeft ze je gekrabd met een breinaald?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
?wat mij betreft was het een meet hoor
Ik vond het wel gezellig, alleen ja die kutarm van mij... ik had steeds last van die pijn en dat was wel wat zuur, maargoed
Toch wel gezellig geweest
De flat...... hmmmmmmmmmmmmm.............. kan me even niet heugen!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, wacht, daar heb ik ook nog een paar posts in gedaan.
[..]
Boefje
De flat was niet van 'jullie'?
Was het maar jeuk... het was echt scherpe pijnquote:Op donderdag 4 november 2010 09:22 schreef NBT het volgende:
[..]
heeft ze je gekrabd met een breinaald?
[Paint] Fok!Flat #14, klusjesman gezocht voor sanitair.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:22 schreef NBT het volgende:
[..]
De flat...... hmmmmmmmmmmmmm.............. kan me even niet heugen!
Jij loopt rond met een gebroken pootje?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Was het maar jeuk... het was echt scherpe pijn
Ja ik heb een gipsarm.. al heb ik niet echt een breuk. Een belangrijk botje heeft een opdonder gehad en daarom zit ik nu in t gips en ziektewetquote:Op donderdag 4 november 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[Paint] Fok!Flat #14, klusjesman gezocht voor sanitair.
Enzulks.
[..]
Jij loopt rond met een gebroken pootje?
Whehehe, goed bezig bro. Wat doe je eigenlijk voor de kost?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ik heb een gipsarm.. al heb ik niet echt een breuk. Een belangrijk botje heeft een opdonder gehad en daarom zit ik nu in t gips en ziektewet
Hier heb ik niet gepost, de topics daarna wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enzulks.
Ik persoonlijk ben nooit in de flat geweest geloof ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enzulks.
Administratief medewerkerquote:Op donderdag 4 november 2010 09:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehehe, goed bezig bro. Wat doe je eigenlijk voor de kost?
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Administratief medewerkerEn NBT op FOK! plezieren
Ja jij zorgt altijd voor tieten in topicsquote:
Nou en! Tieten zijn ook geen onzin!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja jij zorgt altijd voor tieten in topics![]()
oh wacht.. dit is ONZ niet
Dat deed ik ook al een tijdje, maar dan via PMquote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Administratief medewerkerEn NBT op FOK! plezieren
Tieten zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 09:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou en! Tieten zijn ook geen onzin!
ja ik ook hoor.. het was zo heet dat de servers van FOK! bijna gingen smeltenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat deed ik ook al een tijdje, maar dan via PM
Aanstellerquote:Op donderdag 4 november 2010 09:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja ik ook hoor.. het was zo heet dat de servers van FOK! bijna gingen smelten
Hallo een beetje overdrijven is gezond voor den menschquote:
Ezechielk is mijn first lovequote:Op donderdag 4 november 2010 09:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat deed ik ook al een tijdje, maar dan via PM
Je bent een sletquote:Op donderdag 4 november 2010 09:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Ezechielk is mijn first love![]()
Daarna kwam PD![]()
vervolgens Michhas![]()
tussendoor een relatie met Garisson72
En nu een of andere skippy22 die ik nog nooit eerder heb zien posten
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja ik ook hoor.. het was zo heet dat de servers van FOK! bijna gingen smelten
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent een slet
maar wel fucking geil![]()
Tering het is fucking rustig vandaag, ik verveel me kapot
quote:
Alleen een fok slet...... IRL heb ik al 3 jaar hetzelfde vriendje!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent een slet
NBT en ik zijn NTBquote:Op donderdag 4 november 2010 09:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Ezechielk is mijn first love![]()
Daarna kwam PD![]()
vervolgens Michhas![]()
tussendoor een relatie met Garisson72
En nu een of andere skippy22 die ik nog nooit eerder heb zien posten
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent een slet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:36 schreef Myraela het volgende:
Pas een half uur bezig en nu al pauze. Wat een faal. ik was een half uur te laat.Moest eigenlijk de kassa inleggen. Ik stond op de bus te wachten, maar die was zo vol dat er niemand meer bij mocht. Moest ik lopen. Wat een ochtend vol met falen.
Dat klinkt inderdaad als een zuig begin van de dag!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:36 schreef Myraela het volgende:
Pas een half uur bezig en nu al pauze. Wat een faal. ik was een half uur te laat.Moest eigenlijk de kassa inleggen. Ik stond op de bus te wachten, maar die was zo vol dat er niemand meer bij mocht. Moest ik lopen. Wat een ochtend vol met falen.
Zeg je..quote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Alleen een fok slet...... IRL heb ik al 3 jaar hetzelfde vriendje!![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ezechielk is pooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:36 schreef Myraela het volgende:
En succesvol.quote:
Ik kom jou even een kusje brengen.quote:
Douch zequote:Op donderdag 4 november 2010 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kom jou even een kusje brengen.
EN NU DOUCHEN!
Oeehwwww Samen douchen?!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kom jou even een kusje brengen.
EN NU DOUCHEN!
Ik haat je PDquote:Op donderdag 4 november 2010 09:39 schreef Ploertendoder het volgende:
Heerlijk... met ambient muziek FOK!ken
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik haat je PDIk hou ook van jou mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Wat, jij bent mijn rechterhand toch?quote:
Me First & the Gimme Gimme'squote:Op donderdag 4 november 2010 09:39 schreef Ploertendoder het volgende:
Heerlijk... met ambient muziek FOK!ken
Is goedquote:Op donderdag 4 november 2010 09:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Oeehwwww Samen douchen?!![]()
Kusjes terug!
Uiteraard.quote:
Werk zequote:
Jaja, mijn rechterhand is altijd hard aan het werk!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, jij bent mijn rechterhand toch?
quote:
Je kon het niet laten hequote:Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaja, mijn rechterhand is altijd hard aan het werk!
* NBT stapt samen met DevilsWhore de douche in en sopt haar lekker in!quote:
Picsquote:Op donderdag 4 november 2010 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT stapt samen met DevilsWhore de douche in en sopt haar lekker in!
KUT!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je kon het niet laten heweet je nog wat je gisteren beloofd hebt?
Kom maar kijken. 10 minuten met de trein.quote:
* DevilsWhore sopt NBTquote:Op donderdag 4 november 2010 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT stapt samen met DevilsWhore de douche in en sopt haar lekker in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
QFT.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:43 schreef NBT het volgende:
[..]
KUT!!!
Ik ben zo slecht in onthouden van afspraken! Ik faal!
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaja, mijn rechterhand is altijd hard aan het werk!
Wanneer gaan we weer meeten?quote:
Trance!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:46 schreef Ploertendoder het volgende:
En nu tijd voor trance tijdens het FOK!ken
Niet haten. Ik zeik jouw muziek ook niet af.quote:
Dat is niet echt mijn stijlquote:
Net als trance niet mijn stijl isquote:Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn stijl
Ik haat niet!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet haten. Ik zeik jouw muziek ook niet af.
Het mag van mij soms ook wel harder hoor, zoals technoquote:Op donderdag 4 november 2010 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net als trance niet mijn stijl is
Electronisch prima, maar wel harder
quote:
Versterker, 2 redelijke boxen. En dat voor alleen mijn persoonquote:Op donderdag 4 november 2010 09:55 schreef NBT het volgende:
Nouwww, ik kan hier niet muziek luisteren, mja 3fm op de radio
Welkomquote:
Mijn installatie is afgevallenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:58 schreef Michhas het volgende:
Ik heb hier helemaal geen muziek
Thuis wel een dikke installatie
Goedemorgenquote:
Je bent me echt dankbaar he?quote:
Op mijn werk èn thuisquote:Op donderdag 4 november 2010 09:58 schreef Michhas het volgende:
Ik heb hier helemaal geen muziek
Thuis wel een dikke installatie
En ik heb een grote TV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |