Mij ben je niet vergeten.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is heel leuk. Het was een SC met vaste bezoekers tot deeltje 715 ofzo, en toen ging het dood en is het door lipjes, NBT en goldfinger nieuw leven ingeblazen. Na twee weekjes kwamen Ploertendoder, Chocolate-chick, Michhas, honkeytonk en ik (en nog een paar maar die posten niet meer) en nu is het net wat aan komt waaien.
Bij voorbaat excuus als ik een naam vergeet, ben daar niet zo goed mee.
Werd tijd voor een nieuwe avatar.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Mij ben je niet vergeten.
![]()
Ik herkende je niet zo snel vanwege je andere av.
Maar ik weet nu wie je bent, dat 15-jarige meisje toch ?
Prima!!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Good good, met jou?
Ik ga maar eens wat te eten scoren![]()
ik ben 2 vmbo, dus dat zal lastig worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Werd tijd voor een nieuwe avatar.
En jup, ik ben vijftien. En ik zit in vijf gymnasium dus je kunt gewoon in volzinnen tegen me praten.
Haha, jij bent 13/14? Dat moet een grapje zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben 2 vmbo, dus dat zal lastig worden.
Eeeuurhm broccoli, worteltjes, aardappeltjes en ik maak er maar een stukje vlees bij denk ik... Oh ik heb nog champignon-roomsaus!quote:
Wauw ze worden steeds jonger hierquote:Op woensdag 3 november 2010 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben 2 vmbo, dus dat zal lastig worden.
Aaah, omnomnomnom. Bij het woord 'champignon' loopt het water me al in de mond!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eeeuurhm broccoli, worteltjes, aardappeltjes en ik maak er maar een stukje vlees bij denk ik... Oh ik heb nog champignon-roomsaus!
PD is ouder.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wauw ze worden steeds jonger hierIk voel me... oud...
Ik snap jouw nadruk niet zo goed op je gymnasium en ook niet waarom je ineens over volzinnen begint.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, jij bent 13/14? Dat moet een grapje zijn.
Met gymnasium wil ik zeggen dat ik geen domme nitwit ben, en met volzinnen dat ik ondanks dat ik vijftien ben normale zinnen prima begrijp.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik snap jouw nadruk niet zo goed op je gymnasium en ook niet waarom je ineens over volzinnen begint.
Was mijn post moeilijk te lezen ?
dus mijn zinnen waren niet normaalquote:Op woensdag 3 november 2010 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
en met volzinnen dat ik ondanks dat ik vijftien ben normale zinnen prima begrijp.
Haha, neen, je begrijpt me verkeerd.quote:
Wat lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook niet internetten op mijn werk.Ik heb een vrij dagje.
Nee, helaasch niet.quote:
Dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt typisch zoiets nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, neen, je begrijpt me verkeerd.
Jij geeft af op mijn leeftijd en zegt dat ik een nitwit ben, en ik zeg dat ik niet dom ben en je in gewone zinnen tegen me kunt praten. Ik zeg niet dat iemand dat wel/niet doet, alleen dat het kán.
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:40 schreef kitao het volgende:
Mij ben je niet vergeten.
![]()
Ik herkende je niet zo snel vanwege je andere av.
Maar ik weet nu wie je bent, dat 15-jarige meisje toch ?
en ik vind het niet zo prettig dat je de boel omdraait, ik noemde jou vandaag totaal geen nitwit, dat rakel je zelf weer op.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
was jij dat ?!
![]()
sorry, andere tijd , andere omstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |