Hard fm heeft nooit echte radioshows toch? en draaien alleen maar dingen uit 2008. Fear fm pakt het wat grootser aan allemaal. Is er al een streaming link bekend of wordt het niet zo'n knallend begin? (zo komt het wel over)quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:16 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is het verschil tussen fear en hard fm
Exclusiviteits gebeuren met Q-Dance & Dance-Tunesquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoezo kan je niet terug M.I?
Oh ja dat krijg je met zo'n bedrijven. U bent niet verplicht te antwoorden maar krijg je er ook doekoe's voor dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Exclusiviteits gebeuren met Q-Dance & Dance-Tunes
Sinds 1 maand idd. zie hier onderquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik realiseerde me dus ook niet dat The Magic Show ook van Q-dance is .. tenminste meende zoiets te horen in zo'n jingle
The Magic Show is niet van Q-Dance en ook niet van Dance-Tunes, maar nog gewoon van ons. Wel wordt t gebroadcast op beide stations....quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik realiseerde me dus ook niet dat The Magic Show ook van Q-dance is .. tenminste meende zoiets te horen in zo'n jingle
Krijg er niet voor betaald, maar hopelijk vloeien er wel toffe dingen uit voortquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Oh ja dat krijg je met zo'n bedrijven. U bent niet verplicht te antwoorden maar krijg je er ook doekoe's voor dan?
Bij mij wel...quote:
1 van mijn favoriete platen allertijdenquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:43 schreef T-Force het volgende:
and the bottomline is...WHO WANTS THIS MOTHERFUCKER!!!!
Hahahaquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
1 van mijn favoriete platen allertijdenzeer ondergewaardeerd in mijn ogen! dat is de echte patsboem in je gezicht hardstyle zoals het altijd hoort te zijn
x2quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaO+ !
Tenminste geen kutjingels en andere geluiden erdoor nu. Half uur terug ofzo was dat wel zo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef T_Killer het volgende:
Fuck wat lopen ze lekker te knallen bij FearFM!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |