quote:
Hij is nog niet released, alleen op de cd van Thrillogy toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Is een release, was misschien makkelijk voor luie mensen
Ja zit ook op de HAN!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Was het wel van plan, maar toch van af gezien (ligt aan mij niet aan XX) Zit jij ook op de HAN?
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Gezicht het volgende:
Heeft iemand een naam (of een link) bij de Aliens remix van Noisecontrollers in Noisecontrollers @ Emporium '08? Kan 'm nergens vinden, of ik ben gewoon zo scheel.Mijn PM-inbox staat open.
Hij stond op 1gabbaquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hij is nog niet released, alleen op de cd van Thrillogy toch?
Is er ergens al een HQ preview van Musical Analysis te vinden? Kan echt niet wachten tot ik deze op Loudness kan voelen
Zei ie dat niet in dat filmpje dat ie er live staat en er veel fout kan gaan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:09 schreef ElDani het volgende:
Interviewtje met Brennan Heart..
Hij draait sinds Q-Base met Traktor.. Maar zou ie live gaan? Denk het niet.
Heb ik dat, of duiken al die dj's tegenwoordig met elkaar de studio in?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:03 schreef Levitas het volgende:
Na Zany, gaat nu ook Ran-D met Zatox de studio in!
http://twitter.com/#!/djrandofficial/status/579333508833280
Dat klinkt echt heel verkeerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Heb ik dat, of duiken al die dj's tegenwoordig met elkaar de studio in?
Ik weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geloof zeker dat het stemmen van invloed is geweest, als je naar deze lijn kijkt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Krulliewullie op 05-11-2010 20:32:00 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Ik denk het niet... Line ups voor dit soort grote feesten liggen vaak al wel ruim een half jaar van te voren vast.... Als het niet langer is...quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:06 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik ben geloof zeker dat het stemmen van invloed is geweest, als je naar deze lijn kijkt. Toch best aardige denk ik, om een avondje mee in te vullen!!Als je tenminste op de juiste momenten kan switchen (dus niet alle popiejopies en leukerds samen draaien in de verschillende zalen)
Ja dat is inderdaad ook weer zo, maar ik vond wel dat de line-up representeerd wat (volgens mij) het gros van het hardstylevolk wil zienquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Line ups voor dit soort grote feesten liggen vaak al wel ruim een half jaar van te voren vast.... Als het niet langer is...
Het gros van de mensen die naar zulk soort grote feesten gaan heeft er volgens mij geen enig idee van dat ze uberhaupt konden stemmen op hun favoriete artiestenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ook weer zo, maar ik vond wel dat de line-up representeerd wat (volgens mij) het gros van het hardstylevolk wil zien
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:06 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik weet
De line-up van Reverze is er!Je spoiler mist een stukje! Staat ook een hoop Tek in sportpaleis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geloof zeker dat het stemmen van invloed is geweest, als je naar deze lijn kijkt.Mixes onder de naam Khadber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |