Ja primaquote:Op donderdag 4 november 2010 19:39 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
wie ?
ja gaat wel lekker hoor met jou?
Grappig..Hoeveel Hardstyle videoclips zijn er nou? Een paar van Showtek, 1 van Blutinium Boy en wat oude Sensation Black anthems..quote:Op donderdag 4 november 2010 20:07 schreef Levitas het volgende:
Mental Theo is een beetje bezig om een vervanger voor TMF op te zetten krijg ik het idee. "Een zender zonder vriendjes politiek omtrent wat er gedraaid mag worden en de kijker beslist ! Dus wel vette hardstyle en underground RnB !"
Hardstyle wordt dan waarschijnlijk wel populairder, maar ik denk dat er dan ook een hoop TMF-volk op de feestjes afkomt..
Wat vinden jullie ervan?
Bronnen:
http://twitter.com/#!/Mentaltheo/status/29651223050
http://twitter.com/#!/Mentaltheo/status/29651365134
Aangezien we hier toch in 2 topics over praten...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:06 schreef haakon het volgende:
http://events.q-dance.nl/2010-11_27-november_qlimax/
die lopen er alquote:Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef haakon het volgende:
Zou jammer zijn dat er nog meer van die popie-jopie-kijk-mij-dan-opgepompt-zijn-mannetjes op de feestjes gaan komen.. maar dat zien we dan wel
MT heeft het ook over "vette" hardstyle, m.a.w. DBSTF, Headhunterz en noem maar op, what else is newquote:Op donderdag 4 november 2010 20:22 schreef ElDani het volgende:
En als het daarop komt, so what? Laat de bom maar ploffen zou ik zeggen. Over een paar jaartjes hoor je niemand er meer over.
Dat dusquote:
Net zoals Rawstyle niet bestaat.quote:
Huh? Ik ken alleen die remix van vortex en die is al behoorlijk vetquote:Used & Abused - Explode (The Machine Remix)
Jah die staat volgens mij ook op youtube... zocht naar filmpie voor hier, maar vond ook alleen de vortex rmx... maar ik heb hier toch echt op mijn computer de gekochte versie staan van The Machine Remix... ff kijken of er verschil tussen zit...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Net zoals Rawstyle niet bestaat.
[..]
Huh? Ik ken alleen die remix van vortex en die is al behoorlijk vet.
Of in t kort.. OhOhCherso-Figurantenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef haakon het volgende:
Zou jammer zijn dat er nog meer van die popie-jopie-kijk-mij-dan-opgepompt-zijn-mannetjes op de feestjes gaan komen.. maar dat zien we dan wel
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
TT doet me trouwens denken aan de NLS04-Best of 2007 Yearmix
Ja dat is echt een vreemde zaak..quote:Op donderdag 4 november 2010 20:30 schreef eQuaL het volgende:
Aangezien we hier toch in 2 topics over praten...
Vraag me eigenlijk af wat ze met JDX hebben gedaan, hij is zelfs uit de animatie weggehaald
Mja blij is misschien niet de meest accurate omschrijving... Melodieus? Nou ja.. goed.. zoiets iig..quote:Op donderdag 4 november 2010 22:17 schreef Levitas het volgende:
Zatox - Poltergeist is niet zo heel blij imo:
"Sing to me sound of the darkness
Farewell to heaven my friend"
PMquote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah die staat volgens mij ook op youtube... zocht naar filmpie voor hier, maar vond ook alleen de vortex rmx... maar ik heb hier toch echt op mijn computer de gekochte versie staan van The Machine Remix... ff kijken of er verschil tussen zit...
Edit.. Jah dus... Machine Remix is beter
Samen spacen, samen delen..quote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij betaalt ervoor en jij wil hem gratis hebben?
Lees:quote:Op donderdag 4 november 2010 20:32 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
die lopen er al
wat er nu rond loopt is al niet meer normaal![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef haakon het volgende:
Zou jammer zijn dat er nog meer van die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |