Euh, nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef hagelslagfabrikant het volgende:
hm... heb even gezocht... kan hem in amsterdam of amersfoort wel halen, maar iets dichter in de buurt van gorinchem zou makkelijker zijnheb verder ook eigenlijk alleen dit weekend nog tijd om hem te gaan halen want volgende week moet ik maandag tm vrijdag van 7 tot 5 werken... bestellen zal met deze drukke dagen waarschijnlijk niet meer gaan werken... iemand nog suggesties? anders word het toch even op en neer naar amersfoort morgen
Cola light op z'n tijd ook wel...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb nu een prima cognac, ook wel eens lekker
open er een topic overquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb nu een prima cognac, ook wel eens lekker
http://www.whiskyvanzuyle(...)am=Auchentoshan&id=9quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:03 schreef hagelslagfabrikant het volgende:
hm, heb al een aantal winkels gebeld die hem wel op de website hebben staan, maar ze hebben hem nergens op voorraad... gaat nog lastig worden om die fles voor de kerst in huis te hebben...
Ohja, sorry, verkeerd teruggekeken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef hagelslagfabrikant het volgende:
helaas hebben die niet de fles die ik zoek...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef hagelslagfabrikant het volgende:
ben even aan het rondbellen geslagen en hij is bijna nergens voorradig en ook bij bijna niemand bestelbaar. als ze hem dan toch voor me gaan bestellen kan dat een paar weken duren en dan is de kerst al voorbij
Ben er zeer benieuwd naarquote:This limited edition Auchentoshan has been matured for over 16 years in the highest quality American Bourbon casks. Limited to only 4,800 these are the last few remaining bottles.
Golden barley in colour with a medium body. The nose is a gorgeous sweet vanilla with light woody influences followed by soft, warm honey flavours at the rear. The palate is initially woody, followed by hints of creamy vanilla with a light suggestion of tangerine zest. The palate is left feeling wonderfully cleansed and refreshed.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef BoniBoni het volgende:
Is er hier iemand die wel eens op een whiskeycruise is geweest?
Zelf ben ik pas een 40+'er, dus ik hoor zo te lezen nog bij de jonkies. Dank je!!!quote:Ik ben namelijk van plan om met een vriend mee te gaan op deze cruise, en ik vroeg me af wat voor volk daar op af komt! Het lijkt me voor de hand liggend dat er vooral wat oudere mensen meegaan. Ik ben zelf 22 en vraag me dus af of er ook wat volk van onder de 50 op zo'n cruise af komt
Mijn inziens één van de beste blends out there.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:12 schreef travelman het volgende:
Vorig jaar een fles Dimple gekregen, gisteren eens open gemaakt. Redelijk zachte whiskey, vond hem best lekker.
Voor dat geld zal je niet veel soeps kunnen krijgen, zelfs dimple gaat voor zo'n 25 euro per 0,7 liter.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:53 schreef RacerDKB het volgende:
Stel ik wil een whiskey à ¤20 per liter. Welke moet ik dan nemen? Nog aanbiedingen deze week?
Tot nu toe alleen pauperwhisky + Famous Grouse + Dimple gedronken, waarvan Dimple het lekkerst was.
Alleen de ''sensatie'' on the rocks is beter, en die dimple had ik gewoon zonder troep.
Ik zou voor een Isle of Sky gaan, krijgt vaak een prima waardering en ik vind hem prima op te slobberen!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:53 schreef RacerDKB het volgende:
Stel ik wil een whiskey à ¤20 per liter. Welke moet ik dan nemen? Nog aanbiedingen deze week?
Tot nu toe alleen pauperwhisky + Famous Grouse + Dimple gedronken, waarvan Dimple het lekkerst was.
Alleen de ''sensatie'' on the rocks is beter, en die dimple had ik gewoon zonder troep.
Black Bottle: ¤16,95 voor 70cl...quote:Op maandag 3 januari 2011 00:53 schreef RacerDKB het volgende:
Stel ik wil een whiskey à ¤20 per liter. Welke moet ik dan nemen?
QFTquote:Op maandag 3 januari 2011 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Black Bottle: ¤16,95 voor 70cl...
Ik heb er diverse thuis staan (peated en rye whisky), maar dat zijn geen van allen standaard bottelingen. Die ken ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:16 schreef justmattie het volgende:
Ik zag bij de slijter vorige week een fles Millstone staan. Iemand dit al eens geproefd?
Een van mijn favorieten. Van alle soorten whisky die ik heb haal ik hier het vaakst een nieuwe van. Lekker zacht en toch vol van smaak.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:49 schreef hagelslagfabrikant het volgende:
vandaag even de mitra ingewandeld en deze meegenomen
[ afbeelding ]
al eerder geproefd en beviel goed
Ja, prima festival in de Der Aa-kerk te Groningen (eerder in de Martinihal).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:07 schreef rgras het volgende:
Ik kreeg vandaag een flyer van het Whiskyfestival Noord-Nederland in handen gedrukt, heeft iemand hier ervaringen mee?
Arme jij...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, prima festival in de Der Aa-kerk te Groningen (eerder in de Martinihal).
Valt dit jaar helaas samen met mijn whisky cruise, dus ik ben dit jaar niet in Grun te vinden...
Mijn eerste singelmalt was een Glenfiddich 12 jaar. Lekker en niet te duur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:56 schreef Saninl het volgende:
Hey!
Ik wil ook eens Whisk(e)y gaan proberen! Ik heb het (buiten mix) nog nooit gehad.
Wat is nou een aanrader voor de eerste keer?
Alvast bedankt,
de enige aanrader die ik je kan geven voor je eerste whisk(e)y is deze:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:56 schreef Saninl het volgende:
Hey!
Ik wil ook eens Whisk(e)y gaan proberen! Ik heb het (buiten mix) nog nooit gehad.
Wat is nou een aanrader voor de eerste keer?
Alvast bedankt,
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef jeoff het volgende:
[..]
Mijn eerste singelmalt was een Glenfiddich 12 jaar. Lekker en niet te duur.
Dank jullie!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef hagelslagfabrikant het volgende:
[..]
de enige aanrader die ik je kan geven voor je eerste whisk(e)y is deze:
laat je niet uit het veld slaan als je de eerste niet lekker vind. er zijn zo ongeloofelijk veel verschillende soorten, er is er allicht een die je wel lekker vind
waar zijn de uitnodigingen dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:06 schreef Intrepidity het volgende:
Krijg net een Isle of Jura superstition, Bruichladdich peated en Bowmore cask strength binnenDat wordt een klein proeverijtje vanavond
* CountingCrow is begonnen met Glenn Talloch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:18 schreef junkiexp het volgende:
En ook whiskey moet je leren drinken, net als wijn en koffie
Oke, goed dat te wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:18 schreef junkiexp het volgende:
En whisky ook...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:18 schreef junkiexp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |