Klinkt bekend. Een vriend van me is katholiek opgevoed en geloofde heilig totdat ze hem vertelde dat Sinterklaas niet echt was. Daarna geloofde hij ook niet meer in God!quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef Gaoxing het volgende:
Stel je voor: vertel je dat hollandse kind dat die Sinterklaas niet bestaat, heb je voor je 't weet een discussie over je eigen religie
dit leid ons tot de vraag over het hel en vagevuur...wat gebeurt er uiteindelijk met de kinderen die mee moeten in de zak?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:02 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof liever in Sinterklaas dan in God. Sinterklaas houdt tenminste van iedereen
Die worden opgeleid tot piet natuurlijk. Reintegratiebeleid!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit leid ons tot de vraag over het hel en vagevuur...wat gebeurt er uiteindelijk met de kinderen die mee moeten in de zak?
Ze zijn dan ook beiden fabeltjes. Alleen in het geval van God is het een fabeltje wat in plaats van op 8 jarige leeftijd je verteld wordt door je ouders dat er niets van klopt, er eentje die velen tot in de dood meenemen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:43 schreef Individual het volgende:
Klinkt bekend. Een vriend van me is katholiek opgevoed en geloofde heilig totdat ze hem vertelde dat Sinterklaas niet echt was. Daarna geloofde hij ook niet meer in God!
That's why he has got translate pete's with himquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef Fogel het volgende:
Het is natuurlijk wel een probleem als de sint uitsluitend Nederlands spreekt, en de kinderen niet
The English Pete is no good herequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
That's why he has got translate pete's with him
Hij zal toch ook vast wel Spaans spreken? Hij woont de grootste tijd van het jaar in Madrid.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:06 schreef Fogel het volgende:
Het is natuurlijk wel een probleem als de sint uitsluitend Nederlands spreekt, en de kinderen niet
Turks zal ook nog wel moeten lukken, hij komt ergens uit de regio oorspronkelijk. Maar Noors bleek toch wat lastig te zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef Individual het volgende:
[..]
Hij zal toch ook vast wel Spaans spreken? Hij woont de grootste tijd van het jaar in Madrid.
Misschien wel meer talen ook. Hij is immers al ruim 1700 jaar oud!
Hij komt uit Lycie... daar spraken ze geen Turks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Turks zal ook nog wel moeten lukken, hij komt ergens uit de regio oorspronkelijk. Maar Noors bleek toch wat lastig te zijn.
Lyciaans?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij komt uit Lycie... daar spraken ze geen Turks.
Oud-Grieks.quote:
Ik ga morgen wel even kijken bij Bestbuy. Zo heb ik drie jaar geleden mijn monitor gevonden, die was nog niet uitverkochtquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Fogel het volgende:
Voor de USA'ians onder ons: zitten jullie thuis met black Friday en wachten jullie op cyber Monday, of hebben jullie vanochtend al een paar mensen overhoop gelopen om een <insert product> te kunnen kopen met een fikse korting?
Ik ben dezer dagen niet in de buurt van een winkel te vinden, tenzij het echt moet. De realiteit is dat als je wacht tot Januari, na de kerst dus, je net zo goed enorm goede deals kunt scoren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Fogel het volgende:
Voor de USA'ians onder ons: zitten jullie thuis met black Friday en wachten jullie op cyber Monday, of hebben jullie vanochtend al een paar mensen overhoop gelopen om een <insert product> te kunnen kopen met een fikse korting?
Dit terwijl ik er juist achter ben gekomen dat veel Amerikanen erg beleefd zijn, al is het dan soms ook schone schijn...quote:Op zaterdag 27 november 2010 07:07 schreef Gaoxing het volgende:
Een vriendin van me is apotheker in de VS, in een Wallmart. Ze haat black Friday, zegt dat op geen enkele andere dag mensen zo onbeleefd zijn.
Haar FB status vandaag:quote:Op zaterdag 27 november 2010 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dit terwijl ik er juist achter ben gekomen dat veel Amerikanen erg beleefd zijn, al is het dan soms ook schone schijn...
quote:Black Friday ended up being ok... Only 2 people arrested for fighting at the store i worked.. Today should be low key....
Geen zin om elke 2 jaar weer nieuwe chipboard tafels en kasten te kopen?quote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef thomaster het volgende:
Heb je in de VS nog andere ketens dan IKEA voor goedkope goede meubels? Zit erover na te denken om wat inventaris te gaan importeren vanuit Miami...
Ghehehe... Nope, maar als ik hier op Curacao inkopen ga doen bij de goedkope meubelzaken, kan ik na 2 maanden al nieuw spul kopen. Beste kwaliteit voor redelijk geld wat je kunt vinden is Leen Bakkerquote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Individual het volgende:
[..]
Geen zin om elke 2 jaar weer nieuwe chipboard tafels en kasten te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |