Respect voor de manier hoe je het aanpakt, serieus waarquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef jeice het volgende:
Ik heb haar vanochtend nog aan de lijn gehad, ze belde rond 11 uur op, met de vraag wat ik nou wilde. Ik heb haar verteld dat ik wil dat ze vanaf maandag niet meer in het huis komt. Ze heeft daar behoorlijk moeite mee, gezien haar post natuurlijk nog steeds op ons adres binnenkomt en haar huidige adres officieel niet van haar is, omzetten is dus niet zo makkelijk blijkbaar. Ik ben benieuwd of ze de sleutel maandag echt inlevert.
Ik heb haar verder verteld dat ik alle banden wil verbreken. Ik heb gisteravond haar site al uit de lucht gehaald, die stond op mijn webspace, en die had ik ook voor d'r gemaakt. Ze weet dat overigens nog niet volgens mij. Ik wil komende week een afspraak maken met de bank om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn tot uitkoop. Want ik kan het huis nu wel te koop zetten, maar dan zit ik alsnog maanden aan haar vast misschien. Als ik haar uitkoop kan ik het huis altijd nog te koop zetten, hopelijk met wat meer rust. Ik heb haar foto al uit m'n telefoon gehaald als pictogram bij haar nummer, en ook die uit m'n portemonnee is weg. "ECHT?!?!" zei ze daarop? Ze was verbaast want ze heeft nog wel gewoon foto's van mij in de woonkamer staan, omdat ze nog steeds zegt van me te houden. Ze vond het dan ook jammer dat ik zei dat we geen vrienden kunnen blijven, ze vond het jammer dat ik er zo over dacht, maar ik heb haar verteld dat dat natuurlijk niet zo gek is na alles wat er is gebeurd. Voor wat betreft de seks zei ze dat ze het deed omdat ze nieuwsgierig was, omdat ze het nooit met een ander heeft gedaan. Ik benadrukte nog maar eens dat ik het veel te snel vond. Verder zegt ze het "gewoon leuk" te hebben met hem, ze hebben lol en ze wil zelf ook in onze eigen stad gewoon kunnen doen en laten wat ze wilt, dronken worden in het weekend. Nou ja het zal wel, ze zoekt het maar uit ook. Ik wil niet eens meer weten wat ze de komende tijd doet, we hebben afgesproken dat ik pas weer contact opneem als ik weet wat ik doe met het huis, en dat lijkt me verstandig
Ik begon eigenlijk het gesprek zoals ik dat afgelopen donderdag eindigde, maar ik werd na verloop van tijd rustiger. Ik heb rustig mijn verhaal gedaan, en ondanks alles respectvol naar haar toe gebleven. Het was opzich een goed gesprek, we hebben allebei ons zegje kunnen doen en voor het eerst klonk ze echt al een stuk minder afstandelijk. Maar ik heb er geen moment hoop uit geput. Ondanks dat ze dingen zei als: "maar ik daar niet meer wonen, ook al komt het goed" en : "ik hou nog steeds veel van je". Ik ben er gewoon nog steeds klaar mee, ik moet verder.
Ik heb sinds een weekje weer contact met m'n ex (al wil ik op dit moment echt niks nieuws beginnen, ben ik absoluut nog niet aan toe). Zij is begin dit jaar gescheiden, en een soortgelijke situatie meegemaakt. We hebben afgesproken over anderhalve week een drankje te doen, ze is toch een soort ervaringsdeskundigeEn er over praten kan nooit kwaad. Ik heb overigens iets van 6 jaar met haar gehad, en we hebben elkaar nu zo'n 2 jaar niet gezien denk ik.
Krijg ik net een half uurtje geleden een SMS van d'r: "ga je vanavond met nog wat jongens naar de stad? Als je het voetbal van vanavond wil evalueren onder het genot van een drankje moet je het maar melden, al moet ik er morgen wel vroeg uit".
Ik zie wel wat de avond brengt
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef jeice het volgende: Ik heb haar foto al uit m'n telefoon gehaald als pictogram bij haar nummer, en ook die uit m'n portemonnee is weg. "ECHT?!?!" zei ze daarop? Ze was verbaast want ze heeft nog wel gewoon foto's van mij in de woonkamer staan, omdat ze nog steeds zegt van me te houden. Ze vond het dan ook jammer dat ik zei dat we geen vrienden kunnen blijven,
Respect.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef jeice het volgende:
Ik heb haar vanochtend nog aan de lijn gehad, ze belde rond 11 uur op, met de vraag wat ik nou wilde. Ik heb haar verteld dat ik wil dat ze vanaf maandag niet meer in het huis komt. Ze heeft daar behoorlijk moeite mee, gezien haar post natuurlijk nog steeds op ons adres binnenkomt en haar huidige adres officieel niet van haar is, omzetten is dus niet zo makkelijk blijkbaar. Ik ben benieuwd of ze de sleutel maandag echt inlevert.
Ik heb haar verder verteld dat ik alle banden wil verbreken. Ik heb gisteravond haar site al uit de lucht gehaald, die stond op mijn webspace, en die had ik ook voor d'r gemaakt. Ze weet dat overigens nog niet volgens mij. Ik wil komende week een afspraak maken met de bank om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn tot uitkoop. Want ik kan het huis nu wel te koop zetten, maar dan zit ik alsnog maanden aan haar vast misschien. Als ik haar uitkoop kan ik het huis altijd nog te koop zetten, hopelijk met wat meer rust. Ik heb haar foto al uit m'n telefoon gehaald als pictogram bij haar nummer, en ook die uit m'n portemonnee is weg. "ECHT?!?!" zei ze daarop? Ze was verbaast want ze heeft nog wel gewoon foto's van mij in de woonkamer staan, omdat ze nog steeds zegt van me te houden. Ze vond het dan ook jammer dat ik zei dat we geen vrienden kunnen blijven, ze vond het jammer dat ik er zo over dacht, maar ik heb haar verteld dat dat natuurlijk niet zo gek is na alles wat er is gebeurd. Voor wat betreft de seks zei ze dat ze het deed omdat ze nieuwsgierig was, omdat ze het nooit met een ander heeft gedaan. Ik benadrukte nog maar eens dat ik het veel te snel vond. Verder zegt ze het "gewoon leuk" te hebben met hem, ze hebben lol en ze wil zelf ook in onze eigen stad gewoon kunnen doen en laten wat ze wilt, dronken worden in het weekend. Nou ja het zal wel, ze zoekt het maar uit ook. Ik wil niet eens meer weten wat ze de komende tijd doet, we hebben afgesproken dat ik pas weer contact opneem als ik weet wat ik doe met het huis, en dat lijkt me verstandig
Ik begon eigenlijk het gesprek zoals ik dat afgelopen donderdag eindigde, maar ik werd na verloop van tijd rustiger. Ik heb rustig mijn verhaal gedaan, en ondanks alles respectvol naar haar toe gebleven. Het was opzich een goed gesprek, we hebben allebei ons zegje kunnen doen en voor het eerst klonk ze echt al een stuk minder afstandelijk. Maar ik heb er geen moment hoop uit geput. Ondanks dat ze dingen zei als: "maar ik daar niet meer wonen, ook al komt het goed" en : "ik hou nog steeds veel van je". Ik ben er gewoon nog steeds klaar mee, ik moet verder.
Ik heb sinds een weekje weer contact met m'n ex (al wil ik op dit moment echt niks nieuws beginnen, ben ik absoluut nog niet aan toe). Zij is begin dit jaar gescheiden, en een soortgelijke situatie meegemaakt. We hebben afgesproken over anderhalve week een drankje te doen, ze is toch een soort ervaringsdeskundigeEn er over praten kan nooit kwaad. Ik heb overigens iets van 6 jaar met haar gehad, en we hebben elkaar nu zo'n 2 jaar niet gezien denk ik.
Krijg ik net een half uurtje geleden een SMS van d'r: "ga je vanavond met nog wat jongens naar de stad? Als je het voetbal van vanavond wil evalueren onder het genot van een drankje moet je het maar melden, al moet ik er morgen wel vroeg uit".
Ik zie wel wat de avond brengt
Dope actie van die website. If you can't join them, beat themquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef jeice het volgende:Ik heb gisteravond haar site al uit de lucht gehaald, die stond op mijn webspace, en die had ik ook voor d'r gemaakt. Ze weet dat overigens nog niet volgens mij.
JE DOET NET ALSOF DAT DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD IS, kuthoer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:39 schreef Xennia het volgende:
Jouw meest recente ex had tijdens jullie relatie al jullie relatie verwerkt. Daarom kon zij ook al binnen een week het bed met een ander delen.
Ze zegt toch dat het weinig respectvol van haar kant is?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
JE DOET NET ALSOF DAT DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD IS, kuthoer.
Read my previous post.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat het weinig respectvol van haar kant is?
Mijn visie erop (maar dat maakt het niet waar) is dat vrouwen graag hun emoties delen, omdat ze er anders erg mee zitten. Wanneer ze dus 'slecht nieuws' hebben voor iemand (in dit geval dat het gevoel minder is) denken ze dat dit heel zwaar zal vallen bij de andere persoon. Ze betrekken dit op zichzelf en denken dat ze boos/verdrietig/gefrustreerd/teleurgesteld zullen worden op de persoon met het slechte nieuws. Ze kunnen het niet aan om daar de aanstichter van te zijn, en daarom zoeken ze een andere oplossing, of misschien komt het gevoel wel terug? Vooral wanneer er geen aanwijsbare reden is waarom het gevoel ineens minder wordt. Ze stellen het moment dus uit, tot het moment dat ze echt niet meer het bed kunnen delen, of wanneer ze een ander tegenkomen en dus wel moeten kiezen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:17 schreef mymindisglowing het volgende:
Ik blijf me vebazen over het feit dat vrouwen doorgaans echt het hart op de tong hebben, alles wat ze emotioneel voelen wordt gedeeld met de buitenwereld. Daarom praten wijven ook zoveel. Maar zodra een relatie in moeilijk vaarwater komt houden ze 1,5 jaar stijf hun bek en gaan ze maar vreemd?kuthoeren.
Hoe dat kan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Read my previous post.
Deze "Xennia" suggereert dat ze als vrouw zijnde begrijpt dat vrouwen doorgaans hun relatie tijdens een relatie verwerken. Ik vroeg mij in een eerdere post af hoe dat kan. Daar heeft ze dan weer geen antwoord op.
Then you my boy, know all the wrong women.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:51 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mwoah, ik weet niet of ze spijt krijgt. Ik vond deze uitspraak wel vrij accuraat
Stukje vanaf 0:50.
Pardon?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
JE DOET NET ALSOF DAT DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD IS, kuthoer.
This makes sense.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:55 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Mijn visie erop (maar dat maakt het niet waar) is dat vrouwen graag hun emoties delen, omdat ze er anders erg mee zitten. Wanneer ze dus 'slecht nieuws' hebben voor iemand (in dit geval dat het gevoel minder is) denken ze dat dit heel zwaar zal vallen bij de andere persoon. Ze betrekken dit op zichzelf en denken dat ze boos/verdrietig/gefrustreerd/teleurgesteld zullen worden op de persoon met het slechte nieuws. Ze kunnen het niet aan om daar de aanstichter van te zijn, en daarom zoeken ze een andere oplossing, of misschien komt het gevoel wel terug? Vooral wanneer er geen aanwijsbare reden is waarom het gevoel ineens minder wordt. Ze stellen het moment dus uit, tot het moment dat ze echt niet meer het bed kunnen delen, of wanneer ze een ander tegenkomen en dus wel moeten kiezen.
Je suggereert dat het waar is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Pardon?
Ik zeg nergens dat het normaal en ok is.
Ga je mond spoelen, pauper.
Ik vertegenwoordig niet alle vrouwen of zo hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Read my previous post.
Deze "Xennia" suggereert dat ze als vrouw zijnde begrijpt dat vrouwen doorgaans hun relatie tijdens een relatie verwerken. Ik vroeg mij in een eerdere post af hoe dat kan. Daar heeft ze dan weer geen antwoord op.
Ik suggereer niks. De ex van TS heeft gezegd dat ze al anderhalf jaar twijfelt aan hem, maar ze heeft dit pas op onmenselijke wijze kenbaar gemaakt toen ze verliefd werd op een ander.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:18 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Je suggereert dat het waar is.
Maar jij bent een Fok vrouw en dat zijn niet de vrouwen die je buiten tegenkomt.
A: het feit dat zij daar geen antwoord op heeft maakt niet dat het (in dit geval) niet waar is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Read my previous post.
Wachten die vrouwen tot iemand ze dwingt te kiezen? Of wachten ze tot ze iemand anders tegen komen zodat ze niet alleen zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:55 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Mijn visie erop (maar dat maakt het niet waar) is dat vrouwen graag hun emoties delen, omdat ze er anders erg mee zitten. Wanneer ze dus 'slecht nieuws' hebben voor iemand (in dit geval dat het gevoel minder is) denken ze dat dit heel zwaar zal vallen bij de andere persoon. Ze betrekken dit op zichzelf en denken dat ze boos/verdrietig/gefrustreerd/teleurgesteld zullen worden op de persoon met het slechte nieuws. Ze kunnen het niet aan om daar de aanstichter van te zijn, en daarom zoeken ze een andere oplossing, of misschien komt het gevoel wel terug? Vooral wanneer er geen aanwijsbare reden is waarom het gevoel ineens minder wordt. Ze stellen het moment dus uit, tot het moment dat ze echt niet meer het bed kunnen delen, of wanneer ze een ander tegenkomen en dus wel moeten kiezen.
De vraag was niet eens aan mij gericht en ik herken mezelf er ook niet in. Ik ben geen relatiehopper en ben tussen mijn relaties door vaak en lang alleen geweest.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef Tanin het volgende:
A: het feit dat zij daar geen antwoord op heeft maakt niet dat het (in dit geval) niet waar is.
B: noem je mensen altijd kuthoer als ze je vraag niet beantwoorden?
Dat dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dat kan?
Omdat die vrouwen al lang klaar zijn met de relatie maar de knoop later pas doorhakken.
Sorry.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie de excuses van ''mymindisglowing'' wel tegemoet en zal het topickapen verder niet meer toestaan.
Het is ook respectloos naar mij toe en dat heb ik haar verteld ook, maar het lijkt haar vrij weinig te doen, zoals gezegd waarschijnlijk omdat ze onze relatie al verwerkt heeft. Ik wil er ook eigenlijk niet meer aan denken maar dat valt niet echt mee zegmaar. Het doet pijn om er aan te denken dat hij bovenop d'r ligt, terwijl ik eigenlijk een gruwelijke hekel aan haar zou moeten hebben nu. Zegt ze vanmiddag ook nog: "ja maar eigenlijk ben jij veel knapper, en je hebt een mooier lichaam". Ja gvd, wat heb ik daar aan? Wat koop ik daarvoor? Waarom moet ze dat zeggen? Dat heb ik haar ook gevraagd maar kon ze geen antwoord op geven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:39 schreef Xennia het volgende:
Jouw meest recente ex had tijdens jullie relatie al jullie relatie verwerkt. Daarom kon zij ook al binnen een week het bed met een ander delen.
Al heb jij daar niets meer over te zeggen, het blijft weinig respectvol van haar kant.
Waarom is het uit gegaan met die andere ex?
Nou dat denk ik ook, we zijn idd zo'n 9 jaar uit elkaar, en ik weet zeker dat we allebei flink veranderd zijn sindsdien, flink wat levenservaring opgedaan. Dat zegt natuurlijk niet dat het nu ineens wel weer zou klikken tussen ons en nu voorgoed, het zou zelfs kunnen betekenen dat de aantrekkingskracht tussen ons nu helemaal weg is. We zijn elkaar 2 jaar geleden nog wel eens tegengekomen in de stad en ik kreeg toch wel een apart gevoel in m'n maag, en ik voelde aan haar dat zij hetzelfde had. M'n beste vriend liep zelfs te dollen door haar verlovingsring van haar vinger te halen en om de mijne te doen en we hebben best gelachen met elkaar. Maar dat zegt natuurlijk niks over het heden, er is natuurlijk wel eea gebeurd. Neemt niet weg dat gewoon een drankje en gezellig ouwehoeren best kan helpen voor ons allebei.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef Rikketik het volgende:
@ Xennia: Ze zijn al minstens acht jaar uit elkaar, in die tijd zullen ze beide ongetwijfeld flink veranderd zijn. Daarbij doet het er eigenlijk niet zoveel toe dat ze zijn ex is. Op dit moment is ze simpelweg iemand die hij kent, die ongeveer hetzelfde meegemaakt heeft en waarmee hij (hopelijk) prettig kan praten. In situaties als deze, wanneer je al voldoende zorgen aan je kop hebt, moet je dingen niet moeilijker maken dan ze zijn. Zeker niet op voorhand al, dan gooi je je eigen glazen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |