Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Kuikentjequote:
Dat niet alleen, maar zoveel reclame...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:03 schreef Kally het volgende:
Morgen Pisces
Benny ik ook niet wat een meuk muziek, maar ik wil die reis winnen
Wattes?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:03 schreef Kally het volgende:
Morgen Pisces
Benny ik ook niet wat een meuk muziek, maar ik wil die reis winnen
Niks voor mijquote:Op woensdag 3 november 2010 10:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
http://www.q-music.nl/page/acties/925
Woot?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef chansadres het volgende:
Het was gisteren laat. Erg laat.
Maar wat is Jamie Lidell toch een toffe gozer.
Nu koffie want mijn ogen vallen bijna dicht...
Die is toch pas de 19de in Nederland?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef chansadres het volgende:
Het was gisteren laat. Erg laat.
Maar wat is Jamie Lidell toch een toffe gozer.
Nu koffie want mijn ogen vallen bijna dicht...
Die is ook tofquote:
chans komt hier wel vaker hoor... werkt ook de talentenjachten af (als ik het zo mag zeggenquote:
Nee, eergisteren opende hij zijn tour in Leuven (Belgie). Daar heeft hij enkele maanden gewoond omdat hij daar oefende met zijn band voor zijn komende tour. En gisteren speelde hij in de Effenaar in Eindhoven. Het was ramvol. Zijn nieuwe cd vind ik op plaat niet veel aan. Maar live funkt hij als een ware Prince de pan uit. En hij speelde weer eens Another Day. Dat nummer speelt hij liever niet meer omdat Jim niet echt zijn favoriete album is. Maar door de exposure van 3FM speelde hij het liedje weer eens.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is toch pas de 19de in Nederland?
Verdomme zeg die jeugd van tegenwoordig! Geen respect voor de TAL bejaarden!quote:
Tofquote:Op woensdag 3 november 2010 10:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, eergisteren opende hij zijn tour in Leuven (Belgie). Daar heeft hij enkele maanden gewoond omdat hij daar oefende met zijn band voor zijn komende tour. En gisteren speelde hij in de Effenaar in Eindhoven. Het was ramvol. Zijn nieuwe cd vind ik op plaat niet veel aan. Maar live funkt hij als een ware Prince de pan uit. En hij speelde weer eens Another Day. Dat nummer speelt hij liever niet meer omdat Jim niet echt zijn favoriete album is. Maar door de exposure van 3FM speelde hij het liedje weer eens.
Na het concert nog kunnen babbelen en snel een foto samen kunnen schieten. Heb er ook maar zijn laatste cd gekocht en heeft hij op gekrabbeld. Na het concert gaf hij ook een signing maar daar was het echt trekken en duwen dus ik heb wat langer gewacht en kon even met hem babbelen zelfs. Maar hij moest snel weer weg. Ik heb waarschijnlijk ook alleen blah blah blie blah uitgekraamd die 5 minuten
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Verdomme zeg die jeugd van tegenwoordig! Geen respect voor de TAL bejaarden!
quote:
Ik don't get it.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
Marsel kun je niet eens gewoon hoi zeggen, ipv doopcelen lichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |