Hmmm.... dat is wel jammer! Maar ze zullen vast nog wel een tijdje op ebay te vinden zijn!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm iets boven mijn budget op dit moment. Zag net ook al dat hij van urban decay is toen dacht ik al dat het niets voor mij zou zijn.
Dit wordt mijn eerste....quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Die BOS van UD zijn zo mooien zo duur
Awwquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Aw, mn hamstertje ligt dood te gaanHij is ook al 2 jaar en 4 maanden....
Aw, dat is zielig....quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Aw, mn hamstertje ligt dood te gaanHij is ook al 2 jaar en 4 maanden....
Aw, ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Wat me er aan doet herinneren... mijn ratje is eergisteren doodgegaan..
Ook al niet fijn! Maar je hebt nog wel Hammie, toch? En de honden natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Wat me er aan doet herinneren... mijn ratje is eergisteren doodgegaan..
Dankjewel! Mijn site is niet meer helemaal up2date, in het fotoalbum staan nog enkele nieuwe caafjes die niet op de site staan (oeps en dobbel), en qwerty is helaas vorige week ingeslapenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef Mss het volgende:
Zoeper, door die foto die je gepost hebt ben ik eens doorgeklikt naar de site van je caviastal. Wat een mooierds heb je. Ik vind het zo jammer dat ik geen huisdieren meer heb
. Ik vind cavia's zo leuk!
Nog maar eenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
ThnxHij is eigenlijk al weg, zijn lijfje is koud en stijf, alleen zijn hartje klopt nog... Ik ga hem wel missen, maar het is toch altijd een hele troost als ze zo zorgeloos oud hebben mogen worden
Want voor een hamstertje issie hoogebjaard!
[ afbeelding ]
Ja, nou, niet helemaal denk ik... Hij was pas 1 en 10 maanden. Maar hij lag wel gewoon alsof ie lag te slapen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Aw, ookvoor jou! Ouderdom ook?
Jaja, Hommie is lekker in z'n radje aan het rennen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook al niet fijn! Maar je hebt nog wel Hammie, toch? En de honden natuurlijk.
Slaap lekker Debs!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:55 schreef Debsterr het volgende:
Mijn laptop heeft zo'n plek, waar iemand keihard met z'n vinger heeft zitten peuren tegen 't beeldscherm. Dode pixels all the way! En aangezien laptop in m'n hotelkamer niet werkt ga ik lekker afsluiten, heerlijk warm douchen, en dan in bedje NCIS kijken. Tot morgen dames
!
Oh wat een dropje!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
ThnxHij is eigenlijk al weg, zijn lijfje is koud en stijf, alleen zijn hartje klopt nog... Ik ga hem wel missen, maar het is toch altijd een hele troost als ze zo zorgeloos oud hebben mogen worden
Want voor een hamstertje issie hoogebjaard!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |