Ik begrijp ook niet echt waarom je dit soort teksten gewoon laat staan :quote:
Wat wordt iemand wijzer van dit soort opmerkingen die gewoon lukraak op dit forum worden geplempt zonder enige verwijzing naar waar deze afkraakvraag precies over gaat ?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Jij snapt er zoals gewoonlijk net zoveel van als een slak met dwarslaesie, is 't niet?
http://www.joop.nl/wereld(...)niform_in_parlement/quote:Derde partij Hongarije draagt fascistisch uniform in parlement
Partijleider Gabor Vona legde de eed af in het uniform van de Hongaarse Garde, de verboden paramilitaire groep van Jobbik ('Beweging voor een Beter Hongarije').
Dat uniform vertoont sterke overeenkomsten met dat van de Hongaarse fascisten tijdens de Tweede Wereldoorlog. Het wordt door de partij ook gebruikt bij demonstraties tegen zigeuners.
Joop.nlquote:Op woensdag 3 november 2010 15:39 schreef kitao het volgende:
http://www.joop.nl/wereld(...)niform_in_parlement/
Joop.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:39 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet echt waarom je dit soort teksten gewoon laat staan :
[..]
Wat wordt iemand wijzer van dit soort opmerkingen die gewoon lukraak op dit forum worden geplempt zonder enige verwijzing naar waar deze afkraakvraag precies over gaat ?
Dit is gewoon bagger door mijns inziens een Hongaarse Jobbik-aanhanger die daar de derde partij is geworden.
Ook hebben we afgelopen zaterdag de mislukte demonstratie van EDL gezien; wat voor schoften dat zijn hebben we ook al diverse keren mogen aanschouwen.
Hoezo geen dreiging, die neo-nazies zitten met steeds meer zetels in de politiek.
![]()
[..]
http://www.joop.nl/wereld(...)niform_in_parlement/
PRECIES.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:35 schreef bijdehand het volgende:
Die bompakketjes in Griekenland en Duitsland komen niet van rechtse groeperingen
Dus ?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:43 schreef stress_waves het volgende:
[..]
Joop.
Geenstijl.
Telegraaf.
FOK.
Wat is precies je punt kitao ? De AIVD is toch erg duidelijk lijkt me ?quote:
Als ik me er even tussen mag mengen en ik hoop niet dat dit een PVV-topic wordt want daar zijn er pas een stuk of duizend over :quote:Op woensdag 3 november 2010 14:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ten eerste is de politicologie geen harde wetenschap als wiskunde of natuurkunde. Dus iets is alleen een feit als iedereen het er mee eens is (sociale/linguistische constructie van de werkelijkheid). Dat is niet zo (gezien het feit dat er meningsverschillen bestaan), dus het is geen feit maar een mening.
Ten tweede, waarom ben je van mening dat de PVV extreemrechts is?
Extreemlinks distancieert zich niet van geweld, zei een gast bij PowNedNieuwsquote:Op woensdag 3 november 2010 15:52 schreef 32 het volgende:
[..]
Wat is precies je punt kitao ? De AIVD is toch erg duidelijk lijkt me ?
Ben je niet trots op je "gevaarlijke" vriendjes
Dat amateuristische gestuntel waarbij de daders in dezelfde straat worden opgepakt als waar ze de pakketjes afleverden ?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:35 schreef bijdehand het volgende:
Die bompakketjes in Griekenland en Duitsland komen niet van rechtse groeperingen
Wat een onzin zit jij uit te spuwen zeg. Er is al tig keer eerder beredeneerd dat de PVV absoluut geen fascistische partij is.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:39 schreef kitao het volgende:
Hoezo geen dreiging, die neo-nazies zitten met steeds meer zetels in de politiek.
![]()
gekkie.quote:Ook zal het me niets verbazen dat de griekse regering dit soort acties zelf in touw zet om de massale opstanden van links in diskrediet te brengen.
Groenlinks werkt als een magneet op linkse radicalen. (Zie een HP de Tijd-onderzoek van een hele tijd terug.) Wat is je punt? Dan is GL ook gelijk extreemlinks?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ik me er even tussen mag mengen en ik hoop niet dat dit een PVV-topic wordt want daar zijn er pas een stuk of duizend over :
PVV werkt als een magneet op extreem rechts volgens een onderzoek uitgevoerd in opdracht van de overheid.
Dus ze kunnen zich wel distantieren publiekelijk, en wellicht meent een gedeelte dat ook, maar praktijk laat anders zien.
Oh nu is het een complot? Beetje paranoia geworden van al dat blowen?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:03 schreef kitao het volgende:
Ook zal het me niets verbazen dat de griekse regering dit soort acties zelf in touw zet om de massale opstanden van links in diskrediet te brengen.
Vroeg ik het aan jou, nee toch ?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:52 schreef 32 het volgende:
Wat is precies je punt kitao ? De AIVD is toch erg duidelijk lijkt me ?
Ben je niet trots op je "gevaarlijke" vriendjes
Geen open discussie gewenst?quote:
O, dus het moet georganiseerd zijn om erg te zijn. Wat ben jij voor iemandquote:Op woensdag 3 november 2010 16:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat amateuristische gestuntel waarbij de daders in dezelfde straat worden opgepakt als waar ze de pakketjes afleverden ?
Ja, dat was natuurlijk georganiseerd terrorisme ten top.
![]()
Ook zal het me niets verbazen dat de griekse regering dit soort acties zelf in touw zet om de massale opstanden van links in diskrediet te brengen.
Nee bijdehand, het moet ruimschalig georganiseerd zijn om te kunnen spreken over links terrorisme.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O, dus het moet georganiseerd zijn om erg te zijn. Wat ben jij voor iemand
Maar er is dreiging. En zo is dat wss in heel Europa. Als rechts opkomt, dan wordt links bang en gaan ze zo doen...quote:Op woensdag 3 november 2010 16:13 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee bijdehand, het moet ruimschalig georganiseerd zijn om te kunnen spreken over links terrorisme.
RAF was grootschalig , had ook veel bevolkingssteun, dat kun je massaal links verzet noemen.
Niet deze paar rotjes in een postzakje afgeleverd door luitjes die zich graag lieten oppakken.
Dat jij je aangesproken voelt als PVV'er kan ik me wel voorstellen, ook al sloeg mijn opmerking dus op engeland en hongarije.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:03 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Wat een onzin zit jij uit te spuwen zeg. Er is al tig keer eerder beredeneerd dat de PVV absoluut geen fascistische partij is.
Wat betreft de Hongaren: Heb liever een fascistische Hongaarse idioot als vertegenwoordiger van de 3e partij in een parlement dan communistische linkse idioten die buiten het parlement mensen doodmaken en bomaanslagen pogen te plegen. Bij de laatste is de democratie volledig zoek...
[..]
gekkie.
dit dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef stress_waves het volgende:
[..]
Groenlinks werkt als een magneet op linkse radicalen.
(Zie een HP de Tijd-onderzoek van een hele tijd terug.)
Wat is je punt? Dan is GL ook gelijk extreemlinks?
Lekker vragen ontwijkenquote:
links/rechts of extreem rechts contra ultra-links ?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar er is dreiging. En zo is dat wss in heel Europa. Als rechts opkomt, dan wordt links bang en gaan ze zo doen...
Ik bedoel dat TS het heeft over een onderzoek uit de jaren 60 en ik het heb over een Stiva-onderzoek van amper 2 jaar geleden.quote:
Beiden. Als gewoon rechts opkomt, dan worden de linksen extremer en gaan ze rellen. Heerlijk hoe zielig mensen kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:20 schreef kitao het volgende:
[..]
links/rechts of extreem rechts contra ultra-links ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |