abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4366017
Op 10 en 11 juni neemt de live hiphop act Relax hun eerste album (en videoclip) op, in Club Panama in Amsterdam! Wie kent ze en/of gaat er ook naar de opnames?
Ik ben er zeker iig! Heb ze gezien in de Melkweg en op een feest hier in P'end en ze zijn zeker aan te raden! Soulvolle hiphop (heeft een beetje wat weg van The Roots) gespeeld door een dope band met goeie muzikanten..

Check: http://www.its-relax.nl

De opnames beginnen om half 8 en voor de gierige mensen: de toegang is gratis volgens mij!

pi_4366510
Erg goeie band stonden afgelopen weekend ook op Splosh festifal in Zeewolde. Goed optreden. Zeker een band waarvan ik de CD weer is zou gaan kopen. En helaas zijn er te weinig bands die zulke goeie muziek maken dat het het kopen waard is.

Heb je de kans ze live te checken zeker doen. Ze hebben zeker een goeie show.

pi_4366700
Dit klinkt zeker niet verkeerd (op hun site zijn 2 nummers te downen). Relaxe raps en een beetje soul/funk-achtige beats. Cool dat dit uit Nederland komt.
pi_4550516
Ik was gisteren toch maar ff naar Panama gegaan en ondanks dat ik maar in mn eentje dr heen was (degene met wie ik zou gaan besloot op t laatste moment toch maar dat ie nog beter voor een tentamen zou kunnen leren) heb ik me echt dik vermaakt!
T publiek was heel enthousiast, dr was voor hiphop begrippen redelijk wat vrouwelijk schoon aanwezig, Panama is een heel chille club en dan die band... echt super! Goeie, vrolijke muziek met een zeer relaxte vibe, gespeeld door een van de betere live-bands van Nederland, zeker op hiphop gebied!

Waren er nog andere Fokkers bij toevallig?

Ohja Birgit Schuurman is

pi_4561826
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:47 schreef Kid_RisK het volgende:
Ik was gisteren toch maar ff naar Panama gegaan en ondanks dat ik maar in mn eentje dr heen was (degene met wie ik zou gaan besloot op t laatste moment toch maar dat ie nog beter voor een tentamen zou kunnen leren) heb ik me echt dik vermaakt!
T publiek was heel enthousiast, dr was voor hiphop begrippen redelijk wat vrouwelijk schoon aanwezig, Panama is een heel chille club en dan die band... echt super! Goeie, vrolijke muziek met een zeer relaxte vibe, gespeeld door een van de betere live-bands van Nederland, zeker op hiphop gebied!

Waren er nog andere Fokkers bij toevallig?

Jaja, was er dus Maandag en Dinsdag!!
wel blijven supporten!!
Heb echt de benen uit mn lijf gedansd!!!

bye Sera xx

Ohja Birgit Schuurman is

R E L A X
pi_4561851
Dat birgit was niet van mij

Maar ik begrijp nu dat jij er Maandag was !!

R E L A X
pi_4561928
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 17:11 schreef Sera het volgende:
Dat birgit was niet van mij

Maar ik begrijp nu dat jij er Maandag was !!

Ik snap t

En ik was er maandag inderdaad ja.. kleine gast met baggy pants, donkerblauw Rockwell T-shirt met zo'n James Brown print en een rood/wit overhemd er over heen.. wie was jij dan?

Heb je ook enig idee wanneer die cd en videoclip klaar zijn?? niet dat die clip ook maar enige airplay zal krijgen ofzo maar ik zou m wel ooit eens willen zien

pi_4561959
Helaas volgende keer beter
pi_4561971
Stond je op de dansvloer?

Ik: rode baggy broek met rood/lichtblauw truitje.. BLONDE spike's/dreads..

Ik heb geen idee van die videoclip.. ik zal het eens voor je checken.. Maar er zijn wel al volop reclames op de box enzo.. moet je maar ff een beetje op letten dan

xx

R E L A X
pi_4562032
Ja ik stond een beetje aan de linkerkant steeds, bij die camera..

Ken je die gasten verder persoonlijk ofzo?

En ik heb de Box hier niet meer, alleen TMF en MTV

pi_4562109
Burdell is de broer van een vriend van mij...

Ik heb een tijdje wat vaker bij hem in huis gezeten, dus dan kan je die shit meteen meezingen!!
En hij verschaft me van de nodige info
:D:):D

Ik weet echt niet of ik je gezien heb!! Zoveel mensen, maar ik vond wel dat er echt weer een heel RELAXT sfeertje hing!

x

R E L A X
pi_4575932
Relax komt ook op Lowlands. Dope!
pi_4577554
En ook op Werfpop, in leiden.. is net iets dichterbij voor mij
Vorige keer waren ze ook op lowlands he!!
Echt te gek!!

bye

R E L A X
pi_5571783
En ze hebben nu het singletje callin ye name uitgebracht, echt lekker nummer man.

Ik ga zeker meer van ze luisteren. Ze komen nog uit haarlem ook, hopen dat ze daar binnenkort eens optreden, ga ik er zeker heen.

woensdag 28 augustus 2002 @ 15:49:56 #15
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5571834
Niet mijn genre, maar het klinkt inderdaad wel geinig. Leuk dat dit uit Nederland komt.
pi_5574330
Ik zag ze afgelopen zondag op de uitmarkt. Was echt een goed optreden! Hun muziek is al super, maar hoe ze live optreden is helemaal te gek. Ze kunnen goed het publiek bespelen.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 19:03:46 #17
22706 DanceV
Clubbing to Death Kamayarin
pi_5574868
Het enige live-optreden van ze dat ik heb gezien was op het drum 'n' rhutm festival.
Echt een steengoed optreden gaven ze daar. Nu ik laatst de clip zag met bijbehorend nummer (callin' ye name (right here) ), kreeg ik wel even rillingen... aangename rillingen

Ik vind de band "Relax" muzikaal uniek en erg goed. Het album van de groep is sinds afgelopen vrijdag in de platenzaak te koop. dat zal vast al iemand vermeld hebben in dit topic *sorry*

[i]You LoOk SeXy girl.[/i]
pi_5635133
RELAX is TE DOPE!!!!

ze zijn 15-09-02 bij "Stad als Podium Haarlem" ook weer!!!!!
zie ik jullie?!

greetz

R E L A X
pi_5635303
Woooooooeeeeeeeet RelaX ownz yooo
pi_5641661
Ja hoor! ik heb 'm; Relax - Live @ Panama

pi_6350487
Dat nieuwe nummer van hun! wow, die lui moeten het is in Amerika gaan proberen, dit is echt een typisch Amerikaans rapnummer
pi_6350529
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:52 schreef LoekB het volgende:
Dat nieuwe nummer van hun! wow, die lui moeten het is in Amerika gaan proberen, dit is echt een typisch Amerikaans rapnummer
pi_6350541
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:54 schreef Citroentje het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik dat het in Amerika eerder een hit zou worden dan hier
pi_6351066
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:54 schreef LoekB het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik dat het in Amerika eerder een hit zou worden dan hier

Ik schrok al...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 november 2002 @ 21:32:48 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6685272
Best wel echt OK. Zie net dat ze bij The Box zijn met een concert. Wist niet wat het was en na wat surfen er achter gekomen dat dit dus Relax is... Ze moeten alleen alleen muziek maken en niet gaan lullen (wat een gebazel, die interviewtjes tussendoor ).

Ik ga die CD eens checken.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')