Serieus? Wasda?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef NBT het volgende:
Goed, even serieus, misschien weten jullie raad.
Ik vind het niet leuk meer op me werk, ik vind dan ook mijn werk niet leuk, ik verdien goed en heb goede werktijden, heb geen idee wat ik wel zou willen doen..
Of ik een vast contract krijg hoor ik de 18de, deze kans grijp ik wel als ik mag blijven, omdat het goed verdient..
Maar wat als mijn contract niet verlengt word? wat moet ik dan? wat ga ik voor werk doen? Ik heb geen diploma's, maar heb geld echt hard nodig..
Help!
(ook geen geld om wel nog een diploma te halen! )
wat voor werk doe je precies dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef NBT het volgende:
Goed, even serieus, misschien weten jullie raad.
Ik vind het niet leuk meer op me werk, ik vind dan ook mijn werk niet leuk, ik verdien goed en heb goede werktijden, heb geen idee wat ik wel zou willen doen..
Of ik een vast contract krijg hoor ik de 18de, deze kans grijp ik wel als ik mag blijven, omdat het goed verdient..
Maar wat als mijn contract niet verlengt word? wat moet ik dan? wat ga ik voor werk doen? Ik heb geen diploma's, maar heb geld echt hard nodig..
Help!
(ook geen geld om wel nog een diploma te halen! )
is misschien iets voor je eigen beginnen niet wat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef NBT het volgende:
Dan nog als ik ga studeren kan ik nooit meer zoveel geld verdienen! En hoe moet ik me huis etc betalen, dus het is gewoon geen optie, tenzij avond opleiding, maar dan heb ik helemaal geen vrije tijd meer.
Ik werk momenteel op een ICT servicedesk.
En Michhas, het is inderdaad ook slimmer om hier te blijven, maar soms zit ik serieus thuis jankend, omdat ik het echt vreselijk haat....
Tja, ik zit al op 1e en 2e lijns... dus krijg hier niet zo snel promotie tenzij ik naar systeembeheer wil, maar zoals ik al zei, dit is toch niet wat ik leuk vind...quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
is misschien iets voor je eigen beginnen niet wat?
kan je mooi in de avond opstarten.
Ikzelf begin mijn eerstelijns ook wel een beetje zat te worden, maar binnenkort willen ze hier een nieuwe aannemen en krijg ik promotie naar de 2e lijn dus dat wordt wel weer interessant.
Dan moet je dat zeker niet gaan doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja, ik zit al op 1e en 2e lijns... dus krijg hier niet zo snel promotie tenzij ik naar systeembeheer wil, maar zoals ik al zei, dit is toch niet wat ik leuk vind...
Maargoed, voor mezelf beginnen klinkt erg aantrekkelijk, ben dat ook al een poos van plan, maar ik weet niet waar ik moet beginnen, website heb ik, moet alleen nog ff goed gebouwd worden, maar verder.... en zit er geld in?
Fotografie, fotobewerking, designen van flyers, posters en zo verder....quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeker niet gaan doen.
Maar dan bij het begin beginnen, wat vind je wel leuk om te doen?
Opleiding zegt eigenlijk niks, als je maar laat zien wat je kan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Fotografie, fotobewerking, designen van flyers, posters en zo verder....
Maar zonder opleiding....
Ik kan geen websites designen, alleen met html en dat ziet er niet uit!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Opleiding zegt eigenlijk niks, als je maar laat zien wat je kan.
Ik heb bij geen enkel bedrijf waar ik ben geweest ooit vragen gehad over mijn diploma's.
Zolang je maar werk kan aantonen wat je hebt gemaakt.
Maar dan zou je toch, even kort door de bocht, bijvoorbeeld als freelance grafisch designer voor websites bijv aan de slag kunnen?
Goede mensen daarin zijn moeilijk te vinden.
WL!quote:
ja lekker. ik heb weer eens grtdomwquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef NBT het volgende:
[..]
WL!![]()
Dat is een poos terug! Hoe is het?
ja wel redelijk, afgezien van een lichte oorontsteking denk ikquote:
als freelancer kan je vaak wel meer verdienen hoor, als je het goed speelt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kan geen websites designen, alleen met html en dat ziet er niet uit!
Maar als freelancer verdien je nooit zoveel als dat ik nu doen en dat ik eigenlijk een vereiste aangezien ik anders me huis niet meer kan betalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |