Ik ben wel erg benieuwd of het gelukt is om op deze manier toch uit de clearance te bestellen!quote:Vanmiddag toch gelukt een hele hoop clearance items te bestellen met hotspot shield!
Trucje zit hem door wat met de adresbalk te knippen te te plakken.
Wanneer tijdens het afrekenen de site vraagt om je clearance items te verwijderen dit gewoon laten doen door de site (moet je wel ook 1 special of ander item in je mandje hebben). Daarna kom je dus wel op die vervolgpagina. Kopieer de url van die vervolgpagina en sla die eventjes op.
Ga dan weer terug naar de clearance en leg weer alles in je mandje en ga opnieuw afrekenen. Dan komt weer de pagina die zegt dat je je clearance items eruit moet gooien, nu plak je die eerdere url weer in je adresbalk en druk je op enter. Nu sta je op de bestelpagina met de clearance items uit je mandje erbij!
Het kan zijn dat de verzendkosten nog niet kloppen bij die pagina dan, maar als je daarna nog 1 pagina verder bent met bestellen zijn die verzendkosten ook weer zoals ze moeten zijn (hoger dus meestal).
Weet nog niet of mijn bestelling daadwerkelijk verzonden zal worden, had vanmiddag besteld en nog geen annulering noch bevesting van de verzending ontvangen..
Zal nog laten weten of mijn verzending nou uiteindelijk verzonden word of niet.
Heb je het ook al gecheckt op de tracking pagina van Abercrombie? Daar kun je namelijk je status zien. http://www.abercrombie.co(...)ogId=10901&langId=-1quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:14 schreef hayabusa1 het volgende:
Nog steeds geen email over verzending ontvangen. Maar ook geen email van annulering.
Vroeger duurde het nooit zo lang bij A&F en was het meestal binnen 1 dag verzonden en wanneer de bestelling geannuleerd werd had je meestal binnen 1 uur al een email terug.
Iemand die weet hoe dit kan zitten dat het zo lang duurt? Ik heb dus dinsdag om 17:00 al besteld.
Nice!, mag ik weten wat je hebt besteld?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef hayabusa1 het volgende:
En mijn bestelling is verzonden!![]()
Betekend dus dat het weer mogelijk is om clearance items direct naar Nederland te bestellen!
Heb je het via PayPal betaald? Want als ik met Hotspot Shield op 'checkout' klik om de bestelling af te ronden krijg ik verschillende foutmeldingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef hayabusa1 het volgende:
En mijn bestelling is verzonden!![]()
Betekend dus dat het weer mogelijk is om clearance items direct naar Nederland te bestellen!
Dit. Of die site flipt hem helemaal en geeft een witte pagina. Vervolgens is mijn mandje leeg en kan ik niet meer op de sale pagina komen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Heb je het via PayPal betaald? Want als ik met Hotspot Shield op 'checkout' klik om de bestelling af te ronden krijg ik verschillende foutmeldingen.
Nee, ik had met Visa betaald.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Heb je het via PayPal betaald? Want als ik met Hotspot Shield op 'checkout' klik om de bestelling af te ronden krijg ik verschillende foutmeldingen.
Ik heb het nog een aantal keren geprobeerd, zonder succes. Welke browser gebruik jij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:35 schreef hayabusa1 het volgende:
Ik had betaald via visa.
[..]
Nee, ik had met Visa betaald.
Kan wellicht een tijdelijke storing zijn (want de site werkt bij mij ook niet elke keer optimaal met hotspot shield). Waarschijnlijk als je het gewoon een paar keer blijft proberen dat het echt wel zal lukken!
Had dit al eerder getypt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als hij de eerste keer er niet doorkomt, dus dat er een annuleringsmail komt omdat je clearance besteld terwijl je buiten de VS woont, moet je het gewoon nog één of twee keer proberen.
Het is puur afhankelijk van wie je order aanneemt, of het een werknemer is die het geen fuck boeit, of eentje die zich strikt aan de regels houdt. Wat ook wil werken is om één niet-clearance product te bestellen en die als eerste in je winkelmandje te gooien. Die staat dan bovenaan en het lijkt erop alsof ze vaak alleen naar het eerste product kijken.
Safari, versie 5.0.5 (op een Mac)quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Ik heb het nog een aantal keren geprobeerd, zonder succes. Welke browser gebruik jij?
Als je hotspot shield aan hebt staan kun je met deze link in de clearance komen:quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu ben ik echt een Abercrombie noob maar waar zien jullie uberhaupt clearance artikelen? Ik kom alleen 2 tops tegen voor vrouwen: http://www.abercrombie.co(...)d=-1&catalogId=10901
Doe ik nu iets verkeerd?
Ik heb helaas hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef JacqS het volgende:
Ik kom niet eens tot bestellen.. als ik in mijn winkelwagen op checkout klik, dan krijg ik meteen aan de rechterkant al een hele lijst met errors ipv de bestelde artikelen. Dit heb ik nou al de hele dag. Iemand nog enig idee hoe ik dit op kan lossen? Het zijn overigens allemaal specials, en 1 clearance item
Klopt, heel raar, zo werk je vervalsing en dit soort "praktijken" wat wij doen alleen maar in de hand. En het verzenden verdienen ze ook nog dik op, dus ik snap het probleem ook niet helemaal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef JacqS het volgende:
Ik heb de nieuwste versie van Hotpot. Ook oudere geprobeerd, maar dat werkte niet. Het blijft toch een kwestie van afwachten. Overigens debiel dat A&F geen clearance buiten de VS wil versturen. Mensen bestellen in de regel voor meer geld als het in de aanbieding is!
Heb woensdag begin van de middag besteld, rond 2 uur vanmiddag was die verzonden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:49 schreef JacqS het volgende:
Ik heb woensdag ochtend besteld, en die staat ook nog op processing.. Das dus ruim 2 dagen. Hoop vanavond toch wel shipped te zien staan!
Hopelijk duurt het bij de 1 net iets langer dan bij de ander..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:04 schreef Bobr het volgende:
[..]
Heb woensdag begin van de middag besteld, rond 2 uur vanmiddag was die verzonden.
Makkelijk praten met een bestelling die al verzonden is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef Bobr het volgende:
Achja, eigenlijk moeten we ook niet zeuren. Tenslotte is het erg goedkoop in de aanbieding en mogen we blij zijn dat het vaak lukt.
Haha, ja maar heb ook vaak gehad dat die werd geanuleerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Makkelijk praten met een bestelling die al verzonden is.![]()
Nee, je hebt gelijk, ik mag zelf ook niet klagen gezien eerdere bestellingen.
Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Nezhi het volgende:
Zijn witte A&F shirtjes een beetje goed, dus niet doorzichtig?
Voor vrouwen is het altijd een stuk dunner, teminste dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Nora.. het volgende:
Ik heb een vrij doorschijnend wit shirtje van A&F
Heb zelf we'll een aantal witte shirts van Abercrombie, die schijnen juist totaal niet door. Goede dikke kwaliteit. Heb trouwens geen ervaring met Abercrombie Kids, maar dat zal ook we'll goed zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Gewoon witte shirts in het algemeen, of de polo's.
Zoiets als dit [ afbeelding ]
Van Abercrombie kids.
Aha, dat verklaard veel. Ik wil ook best even een S opmeten als je dat wilt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef Nezhi het volgende:
Ik ben maar 1.53m, ik denk dat Abercrombie S al te groot is helaas.
Daarnaast is kids volgens mij gewoon hetzelfde maar dan in kleinere maten
Bedankt, ik hoop dat alles wat ik wil er volgende maand nog is ^^
Zouden ze hem dan niet automatisch annuleren, omdat het veel clearance items zijn? Ik bedoel, die van JacqS zijn ook pas gisteren verzonden.quote:
Ja, daar heb je wel gelijk in. Wacht anders deze dag nog even af, en dan kun ja altijd nog e-mailen. Want dit duurt nu wel echt absurd lang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zouden ze hem dan niet automatisch annuleren, omdat het veel clearance items zijn? Ik bedoel, die van JacqS zijn ook pas gisteren verzonden.
Heb je geluk, dan heb je het vrijdag binnen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef BigSmurf het volgende:
Hij is gedeeltelijk shipped, 3 items in de backorder, ook prima!
Afhankelijk van douane toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef Bobr het volgende:
[..]
Heb je geluk, dan heb je het vrijdag binnen.
Nee inklaring doet Fedex zelf. De prijzen in Parijs zijn gewoon duur, bijvoorbeeld een cardigan die voor 90 dollar in de webshop staat heb je daar voor 108 euro.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:16 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Afhankelijk van douane toch?
In oktober weer een weekje naar NY. Dan maar weer even wat shirts etc inslaan!
Iemand trouwens bekend met de prijzen van A&F in Parijs?
Geurtje is supernice. Heb toen 100ML via Ebay uit Amerika besteld voor 70 euro.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ga over een paar weken naar Parijs en als die cologne van 50 ml daar 55 euro kost ofzo kan ik er nog wel mee leven. Die kun je niet online bestellen. Zijn er trouwens ook chicks in bikini of wat.
Ja ook zij doen aan uitverkoop.quote:Op woensdag 20 juli 2011 06:44 schreef Cracka-ass het volgende:
Lijkt wel of ze het merk aan het uithollen zijn. Vandaag 2 hoodies, een broek, een overhemd en een shirt gehaald voor $100. en ik werd geholpen door een superaardig klein poppetje. Niet normaal.
Shit ze hebben het dus doorquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef JacqS het volgende:
@Bigsmurf: heb je je hele bestelling eigenlijk ontvangen? Ik had van de week weer besteld, groot gedeelte uit de clearance, maar die stond daarnet op cancelled.![]()
Maar weer een nieuwe poging wagen dus..
Same here, vorige week een poging gedaan, ook canceled. Daarna niet meer geprobeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef JacqS het volgende:
@Bigsmurf: heb je je hele bestelling eigenlijk ontvangen? Ik had van de week weer besteld, groot gedeelte uit de clearance, maar die stond daarnet op cancelled.![]()
Maar weer een nieuwe poging wagen dus..
net (dinsdag) 2 polo's gekocht in Milaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:48 schreef Physics het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend waarom A&F niet voet aan wal zet in Europa (of slechts mondjesmaat)? Ik denk dat een fysieke winkel in A'dam storm zou lopen (als ik zie hoeveel moeite mensen doen om aan A&F kleding tek omen) en een online EU store het ook niet gek zou doen.
Mijn 2e bestelling, ook gecancelled. Het waren overigens vrij grote bestellingen, met uitsluitend clearance items en een enkel specials item. Jammer dat er een paar van die fanatiekelingen werken die alles tegenhouden..quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Same here, vorige week een poging gedaan, ook canceled. Daarna niet meer geprobeerd.
M'n vorige bestelling is aan het binnendruppelen, kreeg eerst 4 stuks binnen van de 7, vorige week een trui, en gisteren weer een trui. Krijg nu nog één vest binnen, die is nog steeds niet geshipped.
Is nu nog zo, de een zit ook strakker als de andere.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:26 schreef Bryan181 het volgende:
Verschillen de a en f tshirts nog steeds onderling qua lengte? Bestelde wel eens 3 tshirts in L en die hadden allemaal een andere lengte
Niet mee eens, er zit wel degelijk verschil in.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:07 schreef BigSmurf het volgende:
In lengte van de shirts zit weleens verschil, maar qua strakheid eigenlijk nooit? Ja, tussen de polo's en gewone shirts wel, polo's zitten over het algemeen strakker, maar tussen polo's onderling of shirts onderling eigenlijk amper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |