abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98532957
quote:
Vanmiddag toch gelukt een hele hoop clearance items te bestellen met hotspot shield!

Trucje zit hem door wat met de adresbalk te knippen te te plakken.

Wanneer tijdens het afrekenen de site vraagt om je clearance items te verwijderen dit gewoon laten doen door de site (moet je wel ook 1 special of ander item in je mandje hebben). Daarna kom je dus wel op die vervolgpagina. Kopieer de url van die vervolgpagina en sla die eventjes op.
Ga dan weer terug naar de clearance en leg weer alles in je mandje en ga opnieuw afrekenen. Dan komt weer de pagina die zegt dat je je clearance items eruit moet gooien, nu plak je die eerdere url weer in je adresbalk en druk je op enter. Nu sta je op de bestelpagina met de clearance items uit je mandje erbij!

Het kan zijn dat de verzendkosten nog niet kloppen bij die pagina dan, maar als je daarna nog 1 pagina verder bent met bestellen zijn die verzendkosten ook weer zoals ze moeten zijn (hoger dus meestal).

Weet nog niet of mijn bestelling daadwerkelijk verzonden zal worden, had vanmiddag besteld en nog geen annulering noch bevesting van de verzending ontvangen..

Zal nog laten weten of mijn verzending nou uiteindelijk verzonden word of niet.
Ik ben wel erg benieuwd of het gelukt is om op deze manier toch uit de clearance te bestellen! :Y
pi_98546325
Nog steeds geen email over verzending ontvangen. Maar ook geen email van annulering.

Vroeger duurde het nooit zo lang bij A&F en was het meestal binnen 1 dag verzonden en wanneer de bestelling geannuleerd werd had je meestal binnen 1 uur al een email terug.

Iemand die weet hoe dit kan zitten dat het zo lang duurt? Ik heb dus dinsdag om 17:00 al besteld.
pi_98546949
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:14 schreef hayabusa1 het volgende:
Nog steeds geen email over verzending ontvangen. Maar ook geen email van annulering.

Vroeger duurde het nooit zo lang bij A&F en was het meestal binnen 1 dag verzonden en wanneer de bestelling geannuleerd werd had je meestal binnen 1 uur al een email terug.

Iemand die weet hoe dit kan zitten dat het zo lang duurt? Ik heb dus dinsdag om 17:00 al besteld.
Heb je het ook al gecheckt op de tracking pagina van Abercrombie? Daar kun je namelijk je status zien. http://www.abercrombie.co(...)ogId=10901&langId=-1
pi_98547098
Ja de tracking pagina volg ik ook constant. Maar die blijft al sinds de bestelling nog steeds op 'processing' staan bij alle dingen.

En gisterenochtend was de trackingpagina ook opeens niet meer te bekijken en gaf die aan dat de order niet bestond. Maar dit werd later in de middag weer opgelost en ik kreeg weer dezelfde trackingpagina te zien met alles nog op processing. Zal wel een storing op de site zijn geweest.
pi_98563966
En mijn bestelling is verzonden! :)

Betekend dus dat het weer mogelijk is om clearance items direct naar Nederland te bestellen! :Y
pi_98564994
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef hayabusa1 het volgende:

Betekend dus dat het weer mogelijk is om clearance items direct naar Nederland te bestellen! :Y
Nice!, mag ik weten wat je hebt besteld?
pi_98567990
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef hayabusa1 het volgende:

Heb je het via PayPal betaald? Want als ik met Hotspot Shield op 'checkout' klik om de bestelling af te ronden krijg ik verschillende foutmeldingen.
pi_98570386
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef Johnny.D het volgende:

[..]

Heb je het via PayPal betaald? Want als ik met Hotspot Shield op 'checkout' klik om de bestelling af te ronden krijg ik verschillende foutmeldingen.
Dit. Of die site flipt hem helemaal en geeft een witte pagina. Vervolgens is mijn mandje leeg en kan ik niet meer op de sale pagina komen.
Moo
pi_98570921
Ik had betaald via visa.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef Johnny.D het volgende:

[..]

Nee, ik had met Visa betaald.
Kan wellicht een tijdelijke storing zijn (want de site werkt bij mij ook niet elke keer optimaal met hotspot shield). Waarschijnlijk als je het gewoon een paar keer blijft proberen dat het echt wel zal lukken! :)
pi_98575187
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:35 schreef hayabusa1 het volgende:
Ik had betaald via visa.

[..]

Nee, ik had met Visa betaald.
Kan wellicht een tijdelijke storing zijn (want de site werkt bij mij ook niet elke keer optimaal met hotspot shield). Waarschijnlijk als je het gewoon een paar keer blijft proberen dat het echt wel zal lukken! :)
Ik heb het nog een aantal keren geprobeerd, zonder succes. Welke browser gebruik jij?
pi_98575691
Het is mij eindelijk ook gelukt om te bestellen. Deze keer op mijn mac geprobeerd maar kan zijn dat de site gister een storing had. Nu hopen dat het een geautomatiseerd proces is en dat een medewerker alleen de spulletjes in hoeft te pakken, want ik heb echt alleen maar clearance items (en een special) en dat valt wel op als het naar het buitenland moet. :') Heb 3 overhemden, 3 vesten en een boxer (van 5 dollar :D) voor 246 dollar inc. besteld. Als het niet lukt moet het maar via mijn oom in de VS, maar het is hoe dan ook toch wel gruwelijk goedkoop.
Moo
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:46:40 #212
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98575798
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:57 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Als hij de eerste keer er niet doorkomt, dus dat er een annuleringsmail komt omdat je clearance besteld terwijl je buiten de VS woont, moet je het gewoon nog één of twee keer proberen.

Het is puur afhankelijk van wie je order aanneemt, of het een werknemer is die het geen fuck boeit, of eentje die zich strikt aan de regels houdt. Wat ook wil werken is om één niet-clearance product te bestellen en die als eerste in je winkelmandje te gooien. Die staat dan bovenaan en het lijkt erop alsof ze vaak alleen naar het eerste product kijken.
Had dit al eerder getypt. :)
pi_98576922
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Johnny.D het volgende:

[..]

Ik heb het nog een aantal keren geprobeerd, zonder succes. Welke browser gebruik jij?
Safari, versie 5.0.5 (op een Mac)

@Zuivelkoe, Denk dat die mensen die dat eerst moesten controleren zijn vervangen door dit nieuwe systeem wat het onmogelijk had moeten maken.
En ik had 11 clearance items en 2 special items :P En mijne is er ook gewoon door gekomen!
pi_98582653
Nu ben ik echt een Abercrombie noob maar waar zien jullie uberhaupt clearance artikelen? Ik kom alleen 2 tops tegen voor vrouwen: http://www.abercrombie.co(...)d=-1&catalogId=10901

Doe ik nu iets verkeerd?
pi_98582950
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu ben ik echt een Abercrombie noob maar waar zien jullie uberhaupt clearance artikelen? Ik kom alleen 2 tops tegen voor vrouwen: http://www.abercrombie.co(...)d=-1&catalogId=10901

Doe ik nu iets verkeerd?
Als je hotspot shield aan hebt staan kun je met deze link in de clearance komen:
http://www.abercrombie.co(...)901&categoryId=12204

Maar als je alleen even snel in de clearance rond wil kijken en nog niks wilt bestellen is het vaak sneller om met een proxysite te kijken ipv heel hotspot shield op te starten. Dus dan kun je gewoon naar deze link toe gaan:
http://proxify.com/p/0010(...)727949643d3638303633
pi_98583431
Top, bedankt voor je uitleg.
pi_98592970
Via hier: http://www.webdico.com/blue/ werkt trouwens het snelste heb ik het idee.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_98764057
Met hotspotshield (nieuwste versie) kom ik via geen enkele browser in de clearance. Ik heb windows, maar het lijkt mij toch dat dat geen verschil moet maken? Via webdico.com kan ik wel in de sale kijken, en zelfs helemaal tot en met bestellen aan toe, alleen na de verzending van mijn bestelling krijg ik een witte pagina. Ik durf niet opnieuw te bestellen, omdat ik niet zeker weet of ie wel of niet is doorgekomen...

Iemand enig idee?
pi_98765818
Met hotspotshield kreeg ik hem ook niet altijd. Na een reboot meestal wel. Misschien iets met cookies ( dat ie opslaat dat je niet VS bent) misschien? Overigens krijg je als het gelukt is altijd een bevestiging. Zojuist bericht gekregen dat mijn clearance bestelling verzonden is. _o_
Moo
pi_98766899
Dank @zuivelkoe, ik zal mijn cookies eens opschonen en dan nog een keer met hotspotshield proberen. Een mail heb ik nog niet gehad, en ook bij past orders staat ie niet.

Wellicht de gok wagen en nog een keer bestellen!

update: eindelijk via hotspotshield in de clearance, kom ik niet door de bestelpagina heen. Blijft maar errors geven. :(

[ Bericht 33% gewijzigd door JacqS op 28-06-2011 15:38:04 ]
pi_98769805
Ik heb inmiddels ook 5 keer geprobeerd om dingen uit de clearence te bestellen, maar alle 5 keer gecanceld. Meer mensen hier last van?
pi_98794048
Ik kom niet eens tot bestellen.. als ik in mijn winkelwagen op checkout klik, dan krijg ik meteen aan de rechterkant al een hele lijst met errors ipv de bestelde artikelen. Dit heb ik nou al de hele dag. Iemand nog enig idee hoe ik dit op kan lossen? Het zijn overigens allemaal specials, en 1 clearance item ;(
pi_98795810
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef JacqS het volgende:
Ik kom niet eens tot bestellen.. als ik in mijn winkelwagen op checkout klik, dan krijg ik meteen aan de rechterkant al een hele lijst met errors ipv de bestelde artikelen. Dit heb ik nou al de hele dag. Iemand nog enig idee hoe ik dit op kan lossen? Het zijn overigens allemaal specials, en 1 clearance item ;(
Ik heb helaas hetzelfde probleem.
pi_98797213
Ik vrees dat Hayabusa1 mazzel heeft gehad!
pi_98797993
Misschien een special of normaal artikel bovenaan zetten? Of ik heb ook heel veel geluk gehad...
Moo
pi_98798084
Ik heb al vanalles geprobeerd.. 1 artikel uit de regulliere verkoop, hele bups met het reguliere artikel bovenaan.. Niks helpt! Ik blijf die errors krijgen..

@zuivelkoe, zit je ook op een mac? en welke versie van hotspot gebruik je?
pi_98799074
Ik zit nu op Utrecht centraal op mijn iPod dus ik zou het niet weten maar ik heb op een mac besteld ja. Raar dat je die errors blijft krijgen. Kreeg ze in het begin ook maar is uiteindelijk dus toch wel gelukt. Dacht dat het aan de site lag.
Moo
pi_98799725
@zuivelkoe, thanks voor je snelle antwoord! morgen maar even via een mac proberen, misschien ligt het wel aan mijn windows schootcomputer.. :{

update: via een mac werkt het dus wel! wel gek dat het via windows dus gewoon niet lukt, zelfs al gebruik ik safari.

[ Bericht 21% gewijzigd door JacqS op 29-06-2011 15:31:07 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:55:08 #229
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98825591
Bestelling gedaan via HotspotShield, met 1 niet-clearance item bovenaan en de rest allemaal clearance. Trucje met link naar volgende pagina kopiëren werkt prima. Kijken of ie doorkomt. ^O^
pi_98886511
Mijn bestelling staat nu anderhalve dag op processing. 3x clearance en 6x special. De clearance allemaal onderaan. Ben benieuwd!

@bigsmurf: ook op een mac besteld?
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:54:11 #231
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98886662
Nop, gewoon op een Windows machine, Windows 7 Ultimate 64 bits. Bij bobr werkte het bestellen ook gewoon, en die heeft volgens mij ook geen Mac. Heb nog geen mail gehad met bevestiging of annulering, ben benieuwd, gistermiddag besteld. Bovenaan een paar slippers (niet clearance), en de rest allemaal clearance. Normaal is het een goed teken als je 's avonds om 9 uur nog geen bericht hebt, normaal ben je dan allang geannuleerd. ;)
pi_98886830
Wat grappig, ik probeerde al dagen op een windows 7 home premium met hotspotshield te bestellen, maar kreeg bij de laatste pagina alleen maar errors. Zelfs als ik non-sale artikelen erin had gelegd om te testen. Strange...

Maar via een mac ging het dus wel goed, en de bevestigingsmail al vlak na bestellen ontvangen. Nu wachten op de levering! :)
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:59:01 #233
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98886980
Misschien ligt het aan de versie van HotspotShield. Ik heb deze versie al maanden op m'n PC staan. Geen errors, duurde wel 10 - 15x connecten en disconnecten voordat ik eindelijk in de clearance kon komen. Daarna ging het prima.

En de bevestigingsmail heb ik ook al gehad hoor. Ik bedoel de shippingmail of annuleringsmail. Orders die alsnog niet voldoen worden geannuleerd, maar dat gebeurt meestal tussen 17:00 en 21:00 nederlandse tijd. Kreeg vaak ergens einde van de avond of 's nachts de bevestiging als hij werd verstuurd. Dus na 21:00 geen mail ontvangen hebben is vaak een goed teken. :)
pi_98887784
Ik heb de nieuwste versie van Hotpot. Ook oudere geprobeerd, maar dat werkte niet. Het blijft toch een kwestie van afwachten. Overigens debiel dat A&F geen clearance buiten de VS wil versturen. Mensen bestellen in de regel voor meer geld als het in de aanbieding is!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:09:01 #235
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98895818
Mijn order is nog steeds "processing", had gehoopt dat ie vannacht geshipped zou worden. Nu is de kans dat ie wordt geannuleerd weer groter. Balen.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef JacqS het volgende:
Ik heb de nieuwste versie van Hotpot. Ook oudere geprobeerd, maar dat werkte niet. Het blijft toch een kwestie van afwachten. Overigens debiel dat A&F geen clearance buiten de VS wil versturen. Mensen bestellen in de regel voor meer geld als het in de aanbieding is!
Klopt, heel raar, zo werk je vervalsing en dit soort "praktijken" wat wij doen alleen maar in de hand. En het verzenden verdienen ze ook nog dik op, dus ik snap het probleem ook niet helemaal.
pi_98896707
Als ze clearance buiten de VS gaan verzenden koopt niemand de huidige collectie meer.
Moo
pi_98911414
Daar zit ook wel weer wat in zuivelkoe! :Y

Mijn bestelling ook nog steeds in processing.. Duurt wel lang! Maar volgens mij heeft de bestelling van Hayabusa1 ook een paar dagen in processing gestaan...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:10:29 #238
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98913605
Die van bobr is verzonden hoorde ik net, na ruim 2 dagen. Die van mij staat ook nog steeds op processing.
pi_98925073
Ik heb woensdag ochtend besteld, en die staat ook nog op processing.. Das dus ruim 2 dagen. Hoop vanavond toch wel shipped te zien staan!
pi_98928412
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:49 schreef JacqS het volgende:
Ik heb woensdag ochtend besteld, en die staat ook nog op processing.. Das dus ruim 2 dagen. Hoop vanavond toch wel shipped te zien staan!
Heb woensdag begin van de middag besteld, rond 2 uur vanmiddag was die verzonden.
pi_98930164
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:04 schreef Bobr het volgende:

[..]

Heb woensdag begin van de middag besteld, rond 2 uur vanmiddag was die verzonden.
Hopelijk duurt het bij de 1 net iets langer dan bij de ander.. :) Neem aan dat als ie geannuleerd was, ik al lang bericht had gehad.. (fingers crossed)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:47:35 #242
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98930595
Heb woensdag om half 5 's middags besteld, dus kan prima dat het wat langer duurt. *fingers crossed as well* :)
pi_98933908
Achja, eigenlijk moeten we ook niet zeuren. Tenslotte is het erg goedkoop in de aanbieding en mogen we blij zijn dat het vaak lukt.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:52:48 #244
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98933996
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef Bobr het volgende:
Achja, eigenlijk moeten we ook niet zeuren. Tenslotte is het erg goedkoop in de aanbieding en mogen we blij zijn dat het vaak lukt.
Makkelijk praten met een bestelling die al verzonden is. :9

Nee, je hebt gelijk, ik mag zelf ook niet klagen gezien eerdere bestellingen.
pi_98934237
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:52 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Makkelijk praten met een bestelling die al verzonden is. :9

Nee, je hebt gelijk, ik mag zelf ook niet klagen gezien eerdere bestellingen.
Haha, ja maar heb ook vaak gehad dat die werd geanuleerd.

Effe ontopic, ze hebben in de nieuwe collectie onzettend mooie dingen staan. Daar ook maar eens naar kijken.
pi_98955766
Ik vind echt dat ze lelijke t-shirts hebben. Waarom zou je met een groen/blauw/paars/geel t-shirt willen lopen met louter A&F erop. Doe dan zo'n vette eland in het midden of iets leuks/grappigs o.i.d.
Moo
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:00:29 #247
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98957524
Vanwege de kwaliteit en fit misschien? Die shirts zijn allemaal supersoft en slimfit, dus als je moeite hebt met het vinden van kwaliteit shirts die redelijk smal zijn, dan is A&F een vrij logische keuze. Wat jij bedoelt hebben/hadden ze ook, net als bij Hollister, maar dat vind ik al snel naar kinderachtig neigen.
pi_98977458
Ondertussen staat mijn order nog steeds op processing.. ;(
  zondag 3 juli 2011 @ 12:42:55 #249
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98977497
Dat is niet zo gek, Abercrombie verzendt orders niet in het weekend. Mijne staat ook nog steeds op processing.
pi_98977680
He gelukkig, ben ik niet de enige die zo lang op processing blijft staan!
  zondag 3 juli 2011 @ 12:52:47 #251
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98977771
Hopen dat we maandag direct aan de beurt zijn om te worden verzonden, dan is het donderdag ongeveer in huis. :)
pi_98977917
Lijkt me een mooi streven voor A&F! :Y
  dinsdag 5 juli 2011 @ 07:08:53 #253
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99053184
Nog steeds op processing... :')
pi_99054059
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 07:08 schreef BigSmurf het volgende:
Nog steeds op processing... :')
Wow, duurt nu we'll heel erg lang! Van mij was gisteren bezorgd.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:17:06 #255
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99054450
Hij moet toch een keer verzonden worden, ik bedoel, anders was hij allang geannuleerd geweest.
pi_99079723
Jahoooeee!! Mijne is shipped! Finally! *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:58:29 #257
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99090206
Chill! :)

Mijne staat nog steeds op processing... :')
pi_99091442
Zijn witte A&F shirtjes een beetje goed, dus niet doorzichtig?
pi_99091556
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Nezhi het volgende:
Zijn witte A&F shirtjes een beetje goed, dus niet doorzichtig?
Welke bedoel je?
pi_99091886
Ik heb een vrij doorschijnend wit shirtje van A&F
pi_99092109
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef Bobr het volgende:

[..]

Welke bedoel je?
Gewoon witte shirts in het algemeen, of de polo's.
Zoiets als dit
Van Abercrombie kids.
pi_99092127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Nora.. het volgende:
Ik heb een vrij doorschijnend wit shirtje van A&F
Voor vrouwen is het altijd een stuk dunner, teminste dat is mijn ervaring.
pi_99092285
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Gewoon witte shirts in het algemeen, of de polo's.
Zoiets als dit [ afbeelding ]
Van Abercrombie kids.
Heb zelf we'll een aantal witte shirts van Abercrombie, die schijnen juist totaal niet door. Goede dikke kwaliteit. Heb trouwens geen ervaring met Abercrombie Kids, maar dat zal ook we'll goed zijn.

Mag ik trouwens vragen, waarom Abercrombie Kids? S valt al behoorlijk smal.
pi_99092584
Ik ben maar 1.53m, ik denk dat Abercrombie S al te groot is helaas.
Daarnaast is kids volgens mij gewoon hetzelfde maar dan in kleinere maten :D
Bedankt, ik hoop dat alles wat ik wil er volgende maand nog is... krijg dan pas me salaris.
pi_99092774
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef Nezhi het volgende:
Ik ben maar 1.53m, ik denk dat Abercrombie S al te groot is helaas.
Daarnaast is kids volgens mij gewoon hetzelfde maar dan in kleinere maten :D
Bedankt, ik hoop dat alles wat ik wil er volgende maand nog is ^^
Aha, dat verklaard veel. Ik wil ook best even een S opmeten als je dat wilt?
pi_99092882
Nah, als ik de maten tabel zo zie is het al veels te groot! Maar toch bedankt. :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:11:37 #267
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99100659
En nog steeds op processing...
pi_99102526
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:11 schreef BigSmurf het volgende:
En nog steeds op processing...
Stuur ze dan effe een e-mail.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:18:19 #269
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99103814
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Bobr het volgende:

[..]

Stuur ze dan effe een e-mail.
Zouden ze hem dan niet automatisch annuleren, omdat het veel clearance items zijn? Ik bedoel, die van JacqS zijn ook pas gisteren verzonden.
pi_99106243
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:18 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Zouden ze hem dan niet automatisch annuleren, omdat het veel clearance items zijn? Ik bedoel, die van JacqS zijn ook pas gisteren verzonden.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Wacht anders deze dag nog even af, en dan kun ja altijd nog e-mailen. Want dit duurt nu wel echt absurd lang.
pi_99118340
Die van mij is gisteravond laat pas verzonden (NL tijd) BigSmurf, jij hebt ook vorige week woensdag de bestelling geplaatst toch?
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:17:24 #272
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99119704
Klopt, woensdagmiddag om half 5.
pi_99121036
Ik heb rond het middaguur besteld.. Hopelijk staat ie van jou dan vanavond op shipped!
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:17:36 #274
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99123932
Hij is gedeeltelijk shipped, 3 items in de backorder, ook prima! :)
pi_99124263
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef BigSmurf het volgende:
Hij is gedeeltelijk shipped, 3 items in de backorder, ook prima! :)
Heb je geluk, dan heb je het vrijdag binnen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:56:11 #276
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99128951
Jup, superchill! :)
pi_99367824
Vrijdag weer een bestelling gedaan, hopen dat die weer word verzonden.
pi_99373640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef Bobr het volgende:

[..]

Heb je geluk, dan heb je het vrijdag binnen.
Afhankelijk van douane toch?

In oktober weer een weekje naar NY. Dan maar weer even wat shirts etc inslaan!

Iemand trouwens bekend met de prijzen van A&F in Parijs?
Toon moed!
pi_99373832
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:16 schreef Qlubtempo het volgende:

[..]

Afhankelijk van douane toch?

In oktober weer een weekje naar NY. Dan maar weer even wat shirts etc inslaan!

Iemand trouwens bekend met de prijzen van A&F in Parijs?
Nee inklaring doet Fedex zelf. De prijzen in Parijs zijn gewoon duur, bijvoorbeeld een cardigan die voor 90 dollar in de webshop staat heb je daar voor 108 euro.
pi_99374239
Net als London dus ...
Toon moed!
pi_99374373
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:31 schreef Qlubtempo het volgende:
Net als London dus ...
Jep.
pi_99376746
Ga over een paar weken naar Parijs en als die cologne van 50 ml daar 55 euro kost ofzo kan ik er nog wel mee leven. Die kun je niet online bestellen :') . Zijn er trouwens ook chicks in bikini of wat. :D
Moo
pi_99377720
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ga over een paar weken naar Parijs en als die cologne van 50 ml daar 55 euro kost ofzo kan ik er nog wel mee leven. Die kun je niet online bestellen :') . Zijn er trouwens ook chicks in bikini of wat. :D
Geurtje is supernice. Heb toen 100ML via Ebay uit Amerika besteld voor 70 euro.
pi_99483781
Love the muscle polo's...volgende week naar NY en een bezoekje brengen aan Water Street!
Waarom er hier geen store is blijft me toch een raadsel, zie toch veel mensen in A&F kleren lopen?
pi_99693974
Lijkt wel of ze het merk aan het uithollen zijn. Vandaag 2 hoodies, een broek, een overhemd en een shirt gehaald voor $100. en ik werd geholpen door een superaardig klein poppetje. Niet normaal.
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:06:39 #286
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_99699709
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 06:44 schreef Cracka-ass het volgende:
Lijkt wel of ze het merk aan het uithollen zijn. Vandaag 2 hoodies, een broek, een overhemd en een shirt gehaald voor $100. en ik werd geholpen door een superaardig klein poppetje. Niet normaal.
Ja ook zij doen aan uitverkoop. ;)
The truth is relative, pick one that works!
pi_99702925
Is er eigenlijk iets bekend waarom A&F niet voet aan wal zet in Europa (of slechts mondjesmaat)? Ik denk dat een fysieke winkel in A'dam storm zou lopen (als ik zie hoeveel moeite mensen doen om aan A&F kleding tek omen) en een online EU store het ook niet gek zou doen.
pi_99711941
De kleren van A&F zien er echt goed uit. Van de winter maar is wat bestellen dan.
If not now, then when.
pi_99753907
@Bigsmurf: heb je je hele bestelling eigenlijk ontvangen? Ik had van de week weer besteld, groot gedeelte uit de clearance, maar die stond daarnet op cancelled. :(

Maar weer een nieuwe poging wagen dus..
pi_99760584
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef JacqS het volgende:
@Bigsmurf: heb je je hele bestelling eigenlijk ontvangen? Ik had van de week weer besteld, groot gedeelte uit de clearance, maar die stond daarnet op cancelled. :(

Shit ze hebben het dus door :D.
Moo
  donderdag 21 juli 2011 @ 18:39:19 #291
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99760967
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef JacqS het volgende:

Same here, vorige week een poging gedaan, ook canceled. Daarna niet meer geprobeerd.

M'n vorige bestelling is aan het binnendruppelen, kreeg eerst 4 stuks binnen van de 7, vorige week een trui, en gisteren weer een trui. Krijg nu nog één vest binnen, die is nog steeds niet geshipped.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:21:51 #292
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99777649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:48 schreef Physics het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend waarom A&F niet voet aan wal zet in Europa (of slechts mondjesmaat)? Ik denk dat een fysieke winkel in A'dam storm zou lopen (als ik zie hoeveel moeite mensen doen om aan A&F kleding tek omen) en een online EU store het ook niet gek zou doen.
net (dinsdag) 2 polo's gekocht in Milaan :)

's Middags stond er een rij voor de deur!! Later teruggekeerd en meteen naar binnen :7

edit:
deze:

en deze:

[ Bericht 3% gewijzigd door Joooo-pi op 22-07-2011 20:02:18 ]
heitieh
pi_99845875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:39 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Same here, vorige week een poging gedaan, ook canceled. Daarna niet meer geprobeerd.

M'n vorige bestelling is aan het binnendruppelen, kreeg eerst 4 stuks binnen van de 7, vorige week een trui, en gisteren weer een trui. Krijg nu nog één vest binnen, die is nog steeds niet geshipped.
Mijn 2e bestelling, ook gecancelled. Het waren overigens vrij grote bestellingen, met uitsluitend clearance items en een enkel specials item. Jammer dat er een paar van die fanatiekelingen werken die alles tegenhouden.. O-)

Hopelijk komt het laatste item van je laatste gelukte bestelling ook gauw! Ik ga voor je duimen!
pi_99950044
Verschillen de a en f tshirts nog steeds onderling qua lengte? Bestelde wel eens 3 tshirts in L en die hadden allemaal een andere lengte
pi_99950145
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:26 schreef Bryan181 het volgende:
Verschillen de a en f tshirts nog steeds onderling qua lengte? Bestelde wel eens 3 tshirts in L en die hadden allemaal een andere lengte
Is nu nog zo, de een zit ook strakker als de andere.
pi_99950301
Drama is dat zeg
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:52:32 #297
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_99950352
alles zit nu ook strakker dan voorheen.
The truth is relative, pick one that works!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:07:13 #298
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99953667
In lengte van de shirts zit weleens verschil, maar qua strakheid eigenlijk nooit? Ja, tussen de polo's en gewone shirts wel, polo's zitten over het algemeen strakker, maar tussen polo's onderling of shirts onderling eigenlijk amper.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:04:21 #299
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99955495
In de winkel was het ook zoeken naar de goeie maat :{
heitieh
pi_99956305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:07 schreef BigSmurf het volgende:
In lengte van de shirts zit weleens verschil, maar qua strakheid eigenlijk nooit? Ja, tussen de polo's en gewone shirts wel, polo's zitten over het algemeen strakker, maar tussen polo's onderling of shirts onderling eigenlijk amper.
Niet mee eens, er zit wel degelijk verschil in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')