Karaoke is tof. Hotel California doen in een volle kroeg was alleen iets te hoog gegrepen voor mij. Hoewel ik het publiek toch goed mee kreeg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:36 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik heb 1x gekarakoaded in een kroeg wat een gouden herinnering uiteraard te laf om nuchter te zingen maar toen ik eenmaal koekoeriekoe was kreeg ik iedereen mee maar ik won niet eens een prijs ja paar bier maar karaoke is top
Dat wel ja!quote:
Oh wacht, kut poker. Vergeten. Zat Harry Mulisch te kijken bij die pauw en witteman.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:39 schreef robr0 het volgende:
die fold van phil dat is gewoon het betere harde plasserwerk
ik zou bubblegum vol negeren wat een kankerlijer is datquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:42 schreef -SG- het volgende:
Swarz is echt een held, die heads up tegen safina. Geniale vent.
Phil is dan ook wel echt een idioot jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:44 schreef robr0 het volgende:
ik durf trouwens wel oprecht te beweren da phil idioter is dan ik
Echt ik moet altijd zo om em lachen hequote:Op dinsdag 2 november 2010 00:42 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik zou bubblegum vol negeren wat een kankerlijer is dat
Ik kon niet slapenquote:
Ja, Stevie G.quote:
Ik en iets niet wetenquote:
Ik ben een soort Mulisch.quote:
Aha, vandaar mijn nickname.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen
[..]
Ja, Stevie G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |