Dat klopt, het zijn 3 modellen uit verschillende klassen.quote:Kan ik dit vergelijken met bijvoorbeeld BMW? Zoals BMW de 3, 5 en 7-serie
Oke, snap ik.quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat klopt, het zijn 3 modellen uit verschillende klassen.
Mjah, zoiets. Maar je kunt ze toch gewoon zelf vergelijken? Via Autoweek moet dat makkelijk lukken.quote:Op maandag 1 november 2010 21:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Oke, snap ik.
Maar is dan, beetje vreemd om zo te zeggen, maar: is dan de 3-serie de S40, de 5-serie de S60 en de 7-serie de S80?
Mjah, maargoed. Ervaringen van mensen hier hoor ik toch liever dan dat ik statistiekjes door ga zitten nemen (wat ik overigens al een beetje gedaan heb)quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mjah, zoiets. Maar je kunt ze toch gewoon zelf vergelijken? Via Autoweek moet dat makkelijk lukken.
Ik denk dat het verkeerd is als je ze puur onderscheidt op basis van de uitvoering, maar meestal is een klasse omhoog een formaat groter en inderdaad wat beter uitgevoerd.quote:Op maandag 1 november 2010 21:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de 40, 60 en 80 sedan? Ik heb zelf al gezien dat de S80 de langste versie is. Ik vermoed dat de S40 de 'standaard' versie is, en de S60 de 'luxe' versie. Dit omdat ik S60's uit 2000 met 250k op de teller nog voor dik ¤5500,- te koop zie staan, waar S40 uit 2002 met minder km's voor minder dan dat bedrag te vinden zijn.
Zo zou je het kunnen vergelijken ja.quote:Op maandag 1 november 2010 21:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk echt het verschil? Kan ik dit vergelijken met bijvoorbeeld BMW? Zoals BMW de 3, 5 en 7-serie heeft, heeft Volvo de 40, 60 en 80? Of ligt dit anders?
Ben absoluut niet op zoek naar een station johquote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Als je de S40 interessant vindt (and you should, really) dan moet je ook eens kijken naar de V50. Zover ik weet is dat de stationuitvoering
Care to explainquote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Als je de S40 interessant vindt (and you should, really) dan moet je ook eens kijken naar de V50. Zover ik weet is dat de stationuitvoering
Ja oké. Goed. Het ging me eigenlijk meer om het stukje 'and you should really'.quote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Enige verschil is dat dat ding een grotere kofferbak heeft, verder is het dezelfde auto.
Ja ik weet ook niet waar dat op slaat. Persoonlijk moet ik wel zeggen dat ik station variant mooier vind dan de sedan versie.quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ja oké. Goed. Het ging me eigenlijk meer om het stukje 'and you should really'.
Kicke bak tochquote:
V70 R AWD met 265pkquote:Op maandag 1 november 2010 22:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kicke bak tochIk zou best wel een V50 met zo'n 2 liter 136pk diesel willen hebben hoor, ik vind het echt ontzettend sjieke wagens
Tis wel een sjieke bakquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:09 schreef UncleFunk het volgende:
Ziet er netjes uit! Meld je gelijk ook even in Volvofanboys; deel 11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |