Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
GimmeGore | Marion | 16 juli
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
tjah, wil je zeggen dat het een makkie wordt?quote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bij VI denken ze dat Bremen nog wel eens een hele opgave kan worden voor Twente.
Nee. Dat niet. Maar Twente moet het kunnen winnenquote:Op maandag 1 november 2010 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, wil je zeggen dat het een makkie wordt?
Twente gaat het winnenquote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Dat niet. Maar Twente moet het kunnen winnen
Dankje.quote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef Assiej het volgende:
Koekoek,
Ohja wat iemand al zei, oude OP
hawaiiquote:
salami is beter joh!quote:
neuh, ben ik niet zo'n fan van.quote:
Goddomme, nu heb ik echt honger!quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Potdomme over pizza's gesproken.
Van 't weekend had ik een bruiloftsfeest in Duitsland.
Vooraf waren we eerst bij een andere kameraad in Neuenhaus.
Daar gingen we ook pizza eten. Ik had zo'n dubbelgevouwen ding met dönnerkebab erin.
Stampesvol en open wassie 30cm doorsnee. Ik moest welgeteld ¤ 6.50 betalen..![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goddomme, nu heb ik echt honger!
dat hej mooi doanquote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net serieus rijst met kip staan maken en op zitten vreten
Ik zit ZO ONMEUNIG vol!
1 of 2 ?quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Paranormal activity is wel een grappige film
1.quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef haakon het volgende:
[..]
1 of 2 ?
1 heb ik de hele tijd zo gezeten
Vond ik echt 1 van de slechtste films van 2007, nouja, hier 2009..
Ben benieuwd hoe commercieel 2 is..
ik ga donders tv kiek'n nu
volgens mij was ik rond de tijd van jouw post offlinequote:
lastige keuzequote:Op dinsdag 2 november 2010 01:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Twijfel twijfel twijfel
Merk: ALFA ROMEO
Model: 147
Uitvoering: 5 DRS. 1.6 TS 16V 77 KW airco
VS
Merk: SKODA
Garantie: n.v.t.
Model: FABIA
Uitvoering: 1.4 16V 100 PK Comfort 5 Deurs!!117.282 KM!!!AKTIE PRIJS!!!!
waar kijk je dan? Desire HD komt als het goed met een week beschikbaar via Hi en Smartphoneshop...quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:46 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen
En Grrrrrrrrr
Wanneer komt m'n tel nou eens in de bestelbare lijst ....
Er staat bij
Verwacht vanaf 29 oktober
En dan komt ie zeker met oud en nieuw ofzo
Good choicequote:Op dinsdag 2 november 2010 08:44 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
[..]
volgens mij was ik rond de tijd van jouw post offlinemaar goed, ik wacht nog ff af, blijft het gezeik bestaan; ga ik over naar 2009...
Phonehouse.nlquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar kijk je dan? mijne komt als het goed binnen nu en een week beschikbaar via Hi en Smartphoneshop...
alleen heb ik deze week verder weinig tijd om dat te regelen (dus ook weinig tijd voor msn), dus dan heb ik er niet zoveel last vanquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Good choice![]()
Goedemorgen
Ik ben weer weg anders red ik het niet met mijn ' planning '
Desire HD is wel beschikbaar, maar staat een melding bij:quote:
quote:De HTC Desire HD is een heel populair toestel dat zeer veel wordt verkocht. De levertijd kan hierdoor oplopen omdat we afhankelijk zijn hoe snel HTC dit toestel in welke hoeveelheden aan ons levert. Wij kunnen daarom niet garanderen dat dit toestel binnen 1 dag wordt uitgeleverd aan onze klanten. Onze excuses voor deze situatie. Uiteraard proberen wij jouw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren.
quote:RDW blundert met NSB op kenteken
AMSTERDAM - De dienst voor het wegverkeer RDW heeft de afgelopen dagen honderd kentekens met de letters NSB in het midden uitgegeven. De nummerplaten kwamen binnen bij dealers die het Duitse automerk Volkswagen verkopen. Dat schrijft De Telegraaf dinsdag.
Een verkoper vertelt in de krant dat hij zeer geschokt was toen de kentekens voor twee net verkochte Volkswagens binnenkwamen.
"Onze klanten weigerden uiteraard met een dergelijke nummerplaat rond te rijden." Een woordvoerder van de RDW erkent in de krant dat dit 'nooit had mogen gebeuren'.
Geslachtsdelen
De lettercombinatie was niet toegevoegd aan een lijst met verboden combinaties. In die lijst staan onder meer de namen van politieke partijen en benamingen voor bepaalde geslachtsdelen. "Een blunder die we direct hebben hersteld."
Patrickquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:36 schreef Intelligence het volgende:
MoggelVandaag een half dagje werken
[ afbeelding ]
klagen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:39 schreef Intelligence het volgende:
Ja als t goed is wel, komt t huis controleren
En geeft mij de kans om ff te klagen
wat is CAI?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef Intelligence het volgende:
Ja, over aansluitkosten voor de CAI en over de uitgestelde levering van de keuken
vrijdagavond wedstrijd in Enschede, daarna richting Lucky. zaterdagavond misschien Dat Waren Die Mooie Zomerfeesten bij Assink in Hengevelde en zondag als VIP naar de Euregio Rallyquote:
Nohquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vrijdagavond wedstrijd in Enschede, daarna richting Lucky. zaterdagavond misschien Dat Waren Die Mooie Zomerfeesten bij Assink in Hengevelde en zondag als VIP naar de Euregio Rally
dus Matrixx gaat niet passen in de planning
ja sorryquote:
volgens mij staat kameraad op 1 of andere lijst, met een x aantal personenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb de kaarten/bandjes ook al in huis.
Zou kunnen, heb gister zon a4 envelop gekregen met 4 van die keycords met kaarten erin een paar bandjes, moet de brief nog even doorlezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij staat kameraad op 1 of andere lijst, met een x aantal personen
zie wel hoe wij zondag naar binnen komen, kameraad zal het allemaal weten/regeleenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb gister zon a4 envelop gekregen met 4 van die keycords met kaarten erin een paar bandjes, moet de brief nog even doorlezen.
Dat hoop ik dan maar voor jequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
zie wel hoe wij zondag naar binnen komen, kameraad zal het allemaal weten/regeleen
Contact van Pa ofzo en die wil er dan niet heen dus ga ik maar, precies zelfde verhaal als met de DTM in Zandvoort, heb ik ook elk jaar VIP-kaartenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
we zullen het zienhoe kom jij aan VIP-kaarten dan?
nice!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Contact van Pa ofzo en die wil er dan niet heen dus ga ik maar, precies zelfde verhaal als met de DTM in Zandvoort, heb ik ook elk jaar VIP-kaarten.
Daar nog nooit, wel vaker in Hellendoorn enzo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
nice!1e keer Euregio dan, of al vaker VIP geweest?
is dat VIP zijn nog een beetje leuk dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Daar nog nooit, wel vaker in Hellendoorn enzo.
ja, dat lijkt me ook... benieuwd wat de makelaar zegt, alvast succesquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef Intelligence het volgende:
@Remco,
CAI is je kabelaansluiting in huisIk zou een bijdrage moeten betalen voor het aanleggen van die aansluiting. Echter is dat niet mijn verantwoordelijkheid maar die voor de verhuurder.
Bij DTM welquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
is dat VIP zijn nog een beetje leuk dan?
drukdrukdruk dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:51 schreef Intelligence het volgende:
Thnx!Vanavond gaat het behang er ook deels weer uit, is een beetje gaan werken. Word opnieuw gedaan
Slaapkamer is zo goed als klaar, vanavond alleen ff afspraak maken wanneer ze de vloer komen leggen. Werkkamer hoeft ook nog maar 1 muur geschilderd te worden, daarna begin ik in de woonkamer
dus als er straks nog geen keuken inzit, moet je toch over omdat je uit je huidige huis moet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:52 schreef Intelligence het volgende:
En we hebben gisteren de huur opgezegd, dus 1 Dec moeten we in het nieuwe huis zitten
normaal zou ik niet naar zo'n rally gaan, maar VIP met eten/drinken etc. lijkt me wel een keer leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bij DTM wel, in Hellendoorn kun je tussen de auto's op plekken staan waar je normaal niet kunt komen en een beetje eten, dus 't is maar wat je lukt vind
.
Ik wil de Desire HD nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen heb ik deze week verder weinig tijd om dat te regelen (dus ook weinig tijd voor msn), dus dan heb ik er niet zoveel last van
en goedemorgen Assiej![]()
[..]
Desire HD is wel beschikbaar, maar staat een melding bij:
[..]
quote:true, true... net weer wat formulieren gemail gekregen die ik in moet gaan vullen + 2 andere dingen die ik aan moet leveren; komt toch best een hoop bij een hypotheekaanvraag kijkenOp dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef Intelligence het volgende:
Keuken zou nou in week 46 komen, dus hebben we nog 1 week spelingHeb maand opzeg termijn, ga niet 3 weken langer huur betalen omdat de keuken er misschien niet op tijd is.
Dan kook ik wel op een electrische kookplaat
quote:i know
quote:Bij Phonehouse...Op dinsdag 2 november 2010 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true, true... net weer wat formulieren gemail gekregen die ik in moet gaan vullen + 2 andere dingen die ik aan moet leveren; komt toch best een hoop bij een hypotheekaanvraag kijken
[..]
i knowwaar heb je die dummy van de Z in handen gehad eigenlijk?
quote:ik ben ook wel toe aan een nieuwe telefoon, maar al mijn aandacht is tot nu toe naar de hypotheek/koopovereenkomst gegaan, dus nog geen tijd gehad om ff te kijken welk abonnement ik ga nemen bij de Desire HDOp dinsdag 2 november 2010 12:21 schreef Assiej het volgende:
Duszjjj nu is het afwachten maar ik baal er wel van want de dagen tikken door en op internet staat het nog steeds niet als Leverbaar/bestelbaar ..
en dat irriteert nogal gezien ik al paar weken op die tel loop te wachten
quote:San
quote:Lees je bericht maar eens goed na en denk terug aan een hele berg topics terug toen ik je om hetzelfde een standje gaf
quote:whahaha, oepsOp dinsdag 2 november 2010 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees je bericht maar eens goed na en denk terug aan een hele berg topics terug toen ik je om hetzelfde een standje gaf
quote:2-3.Op dinsdag 2 november 2010 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
@ David; wat wordt de uitslag vanavond in Bremen?
quote:3-1 TwenteOp dinsdag 2 november 2010 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
@ David; wat wordt de uitslag vanavond in Bremen?
quote:Daarom gebruik ik ook '', maar de tweede is altijd een best feest dus heb ik de 'derde' liever vrij
quote:Nee, dat zou raar zijn.Op dinsdag 2 november 2010 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heet jij ook al David tegenwoordig?
quote:Ja, dat zou zeker raar zijn.Op dinsdag 2 november 2010 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zou raar zijn.
Maar ik wilde met mijn onbegrensde verstand van voetbal toch even antwoorden
quote:Ik ga janken als ik gelijk hebOp dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zou zeker raar zijn.
Ik ben trots op je als je gelijk hebt.
quote:dat was vorig jaar
quote:waarvoor dankOp dinsdag 2 november 2010 13:14 schreef Samzz het volgende:
Maar ik wilde met mijn onbegrensde verstand van voetbal toch even antwoorden
quote:Dat ging op een gegeven moment absurde vormen aannemen. Dat zie ik jou niet gauw doen, maak je niet drukOp dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga janken als ik gelijk hebVoetbaluitslagen goed voorspellen is niet goed voor je, vraag maar aan inktvis Paul
quote:elke wedstrijd is anders, hopelijk kunnen ze de stijl van zaterdag doorzetten
quote:Doe ik ook nietOp dinsdag 2 november 2010 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ging op een gegeven moment absurde vormen aannemen. Dat zie ik jou niet gauw doen, maak je niet druk
quote:zoals mensen die je volledige naam noemenOp dinsdag 2 november 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook nietKan wel belangrijkere dingen verzinnen om me druk over te maken
quote:De stijl van zaterdag doorzetten en je vliegt van de mat af met 6-0Op dinsdag 2 november 2010 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
elke wedstrijd is anders, hopelijk kunnen ze de stijl van zaterdag doorzetten
als de mis vanavond niet te lang duurt, kan ik de wedstrijd nog kijken...
quote:Uhu, snap ikOp dinsdag 2 november 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook nietKan wel belangrijkere dingen verzinnen om me druk over te maken
quote:want?Op dinsdag 2 november 2010 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De stijl van zaterdag doorzetten en je vliegt van de mat af met 6-0
quote:PreciesOp dinsdag 2 november 2010 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals mensen die je volledige naam noemen
quote:Oh, daarom hebben ze gewonnen! Ik vroeg me al af hoe dat kwam...Op dinsdag 2 november 2010 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente speelde niet goed zaterdag
quote:PSV speelde ook niet goedOp dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daarom hebben ze gewonnen! Ik vroeg me al af hoe dat kwam...
quote:Ach ja. Boeiend? Ik vond Twente wel goed spelen hoor.
quote:Heb Twente echt veel beter zien spelen dan afgelopen zaterdag.Op dinsdag 2 november 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Boeiend? Ik vond Twente wel goed spelen hoor.
quote:Skiën in Oostenrijk ofzo?Op dinsdag 2 november 2010 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar gaat Theo trouwens heen in de winter?
quote:Twente wil van Theo Janssen af
Theo Janssen zou wel eens kunnen verkassen naar het buitenland. De middenvelder ligt volgens Voetbal International niet goed in de groep.
Janssen verkeert weliswaar in de vorm van zijn leven, maar zijn voorliefde voor drank en sigaretten valt slecht bij de rest van de spelersgroep. Weekblad VI denkt dan ook dat de speler in de winterstop al weg is naar het buitenland.
Janssen zou dat geen ramp vinden. 'Ik merk aan mezelf dat ik een hoger niveau aankan', zo liet hij eerder optekenen. 'Als ik nog een keer transfer wil realiseren moet het dit seizoen gebeuren. Of in de winter, of in de zomer. Volgend jaar word ik dertig jaar en dan ben je voor veel clubs al een stuk minder interessant.'
Een vervanger heeft Twente al klaar staan. Naamgenoot Willem Janssen tekent naar verwachting komende week een contract voor drie seizoenen, ingaand in de zomerstop. Mocht Theo Janssen deze winter nog verkocht worden, dan haalt Twente Willem Janssen al eerder op bij Roda JC.
quote:Janssen ontkent impopulariteit bij Twente
AMSTERDAM - Theo Janssen ontkent dat hij moet vertrekken bij FC Twente omdat hij slecht in de spelersgroep zou liggen. "Absolute onzin", laat hij in een reactie aan NUsport weten.
Volgens De Telegraaf en Voetbal International zouden de Tukkers van de middenvelder afwillen vanwege zijn impopularitieit. "Ik vind het raar dat dit soort berichten de wereld in wordt geslingerd", aldus Janssen.
Bonje
"Ik lig goed in de groep en heb geen bonje met de trainer. Dat weet iedereen bij Twente. Ik heb aan VI gevraagd wat de bron van hun verhaal was, maar dan weet je het antwoord al: die konden ze niet geven."
"De Telegraaf kwam al eerder met een soortgelijk bericht. Het werd opgepakt en door anderen steeds iets spannender gemaakt tot wat het nu blijkbaar is."
Afsluiten
Janssen is van mening dat de berichtgeving geen negatieve gevolgen zal hebben voor zijn sportieve prestaties. "Ik kan me er prima voor afsluiten, het stoort me niet. Vooral omdat ik weet dat het niet klopt."
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naja, ik moet het nog zien, dat 'ie weg gaat
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:42 schreef Mdrop het volgende:
Ik zou wel naar PSV kunnen, ipv die omhoog gevallen Ibrahim van jullie.
Tsja, als Ibi weggaat.. moeten ze een aardige vervanger weten te regelenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die kans is groter dan dat Theo gaat idd.
Anders kan Twente het wel vergetenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Theo blijft wel tot het einde van het seizoen
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anders kan Twente het wel vergeten
ROSALESSSSSquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Anders kan Twente het wel vergeten
Ben er bang voor. Misschien kan Bakkal zijn rol wel aardig overnemenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Evenals (zie mijn post boven je) psv het waarschijnlijk wel kan vergeten als appelvlaai weggaat bij psv.
Dat mag je hopen dan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Misschien kan Bakkal zijn rol wel aardig overnemen
Alles behalve dat a.u.bquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat mag je hopen dan.
Ik denk dat de amsterdrammers een titel pakken dan dit jaar.
PSV, Groningen, Twente, Roda JC, NAC, NEC, FC Utrecht.. Het mag allemaalquote:
Assist van Pletter-pet!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmmm.. alleen als Overtoom de beslissende maakt dan.
quote:Geen Janssen tegen Bremen
Amsterdam - FC Twente moet het dinsdagavond in de Champions League-ontmoeting tegen Werder Bremen stellen zonder Theo Janssen. De middenvelder heeft nog teveel last van de kuitblessure die hij zaterdag opliep in de uitwedstrijd tegen PSV. Omdat ook Wout Brama nog gebleseerd is, treedt Twente vanavond met een zwaar gehavend middenveld aan tegen de Duiters.
De enige echte middenvelders die Twente nu nog over heeft, zijn Denny Landzaat en Luuk de Jong. Mitch Stockentree is naar Duitsland afgereisd om de selectie van de Enschedeërs te versterken. Er bestaat een kans dat de multifunctionele Roberto Rosales opschuift naar het middenveld. Een andere mogelijkheid is dat Dario Vujicevic zijn debuut mag maken op het allerhoogste internationale niveau.
Ook op de linksback positie zijn er personele problemen voor trainer Michel Preud'homme . Dwight Tiendalli, Nicky Kuiper en Bart Buysse zijn geblesseerd. Naar alle waarschijnlijkheid neemt de Zweed Rasmus Bengtsson vanavond op de linkerflank de honneurs waar.
Voorin mist Preud'homme Emir Bajrami, die midden oktober geopeerd werd aan zijn enkel.
fixedquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Mdrop het volgende:
Wtf.... multifail Roberto Rosales , onze hoop in bange dagen?
Bruggink en Diba niet speelgerechtigd, dat wordt nog wat vanavondquote:Twente zonder Janssen en Brama
FC Twente treedt vanavond in Bremen aan zonder middenvelders Wout Brama en Theo Janssen. Beiden zijn niet fit genoeg bevonden om te spelen en zitten ook niet op de bank. Mitch Stockentree is vandaag bij de selectie gevoegd, waardoor de selectie 19 man telt, waaronder drie keepers. Het ligt in de lijn der verwachting dat Dario Vujičević de plek van Janssen overneemt op het middenveld.
De selectie:
D: Mihaylov, Boschker, De Vogt.
V: Douglas, Wisgerhof, Rosales, Bengtsson, Schimpelsberger, Stockentree.
M: Landzaat, De Jong, Vujičević, Leugers.
A: Ruiz, Janko, Chadli, Parker, John, Kastrati.
D: Mihaylovquote:
waar besteld?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:37 schreef Mdrop het volgende:
Lol, Desire HD in viervoud besteld, dat wordt er weer stiekem een voor mij en een 'gewone' Desire naar een ander.
HON (Groothandel)quote:
Ja, voor het bedrijf hequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe bedoel je in viervoud?
Heb je vier telefoons besteld?
Ja juist, ding is nog hartstikke strak dus dat het probleem niet, en de man die mijn Desire krijgt geeft er toch niet om.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
hej trouwens wel slim bekeken, zelf een Desire HD en de collega geen nieuwe Desire HD, maar jouw oude Desire
heeft de HON ze al wel op voorraad trouwens?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja juist, ding is nog hartstikke strak dus dat het probleem niet, en de man die mijn Desire krijgt geeft er toch niet om.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat kost dat bij zo'n groothandel dan?
Staan voor volgende week op de planning .quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft de HON ze al wel op voorraad trouwens?
Maar paar euro verschil, maar is qua BTW enzo makkelijker voor een bedrijf.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat kost dat bij zo'n groothandel dan?
Normaal niet nee, maar als 'groot afnemer' krijg je natuurlijk standaard korting percentages, 12% ofzo dacht ik, maar ga niet echt over de prijzenquote:
Dat zal vanavond wel blijken hequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
Robin postte op het andere forum: "Janssen speelt waarschijnlijk toch wel! (radio) Even afwachten nog."![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:29 schreef haakon het volgende:
vnaamd trainen en daarna Twente kijken !
Waarom is er niet zo'n smiley met 2 biertjes ipv thumbs up ?
Ik vroeg gewoon of hij zin had in een biertjequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en verder is Machiel bij ons helemaal niet bekend als een drankbak ofzo
line-up van Quake Dance al gezien trouwens?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:30 schreef haakon het volgende:
Remco:
Arboza
Dualdriven
Solutio
The I's
The Pitcher
Live: Donkey Rollers
MC: DV8
VJ: Tunnelvision
omg, dan sla ik dm wel overquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
line-up van Quake Dance al gezien trouwens?![]()
![]()
![]()
ik zie 3 toffe artiesten (Dualdriven, The Pitcher, Donkey Rollers live) en Solutio & The I's is ook wel te doen, maar eens kijken of dat wat wordt met Kerstmis
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef haakon het volgende:
[..]
omg, dan sla ik dm wel over
die van quake dance is echt ziek!
Ik ken een van die 2 draaiersquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:30 schreef haakon het volgende:
Remco:
Arboza
Dualdriven
Solutio
The I's
The Pitcher
Live: Donkey Rollers
MC: DV8
VJ: Tunnelvision
Jasper?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken een van die 2 draaiers
die ken ik ook, spreek hem vaak bij Luckyquote:
Hehehe klopt. Ik heb de geboorte van dualdriven meegemaaktquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die ken ik ook, spreek hem vaak bij Luckyen bij Freshtival en SuperBash ook, lui zijn goed bezig qua optredens
vertelquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe klopt. Ik heb de geboorte van dualdriven meegemaakt
Naja, hij kwam helemaal lijp op school en begon te vertellen dat hij die avond begon, zo bedoelde ik datquote:
die avond had hij met die andere gast het eerste optreden als Dualdriven?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, hij kwam helemaal lijp op school en begon te vertellen dat hij die avond begon, zo bedoelde ik dat
Ja, zoiets jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die avond had hij met die andere gast het eerste optreden als Dualdriven?
werkdag is voorbij, ciao
Jasper is de helft van Dualdrivenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Is jasper die vent achter die in lucky ook draait? Meen dat daar een jasper draait.
Bij Nicole zijnquote:
Gisteraamd al over eentje die heroine smokkelde (kan dezelfde zijn uiteraard)quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sweet.. op NatGeo is er een reportage op over een vrouw die hasj smokkelde.
Nee, dit is hasjquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gisteraamd al over eentje die heroine smokkelde (kan dezelfde zijn uiteraard)
Pingchatquote:
Ik zag die aflevering vanmorgen al. Wat een arrogant mens en jammer dat ze al zo snel weer vrijkwam.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sweet.. op NatGeo is er een reportage op over een vrouw die hasj smokkelde.
't Is wat he de laatste tijd hier met al die brandjes.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
't Is wat he de laatste tijd hier met al die brandjes.
Nog even en je kan je username halveren.
scheelt weer in stookkostenquote:
Finkersssquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:23 schreef Daywalk3r het volgende:
In almelo is de laatste tijd nogal veel brandstichting geconstanteerd onder de jongeren.
Het blijk dat ze elkaar aansteken.
De brandweer wil hen daarom waarschuwen voor de 3 O's.
O, O, O
Altijd het positieve inzienquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Wouter en Marko: da's waar.
En zo'n fikkie hier en daar heeft ook wel wat gezelligs zo in deze koude, donkere dagen.
makeup boxquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef Assiej het volgende:
Moeders zei gister 'Denk maar even over een cadeautje na voor Sinterklaas, niet al te duur'
Ik heb werkelijk waar
geeeen idee wat ik moet vragen
Dagje iets samen doen? (als je dat leuk vindt)quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef Assiej het volgende:
Moeders zei gister 'Denk maar even over een cadeautje na voor Sinterklaas, niet al te duur'
Ik heb werkelijk waar
Haha dat wordt een No goquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Dagje iets samen doen? (als je dat leuk vindt)
"doen"dingen vragen is leukherinner je later ook meer dan kado's
Oh jee, dat vind ik ook altijd moeilijk... Een cadeaubon van Douglas of zo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef Assiej het volgende:
Ik heb werkelijk waar
Nogal moeilijk jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jee, dat vind ik ook altijd moeilijk... Een cadeaubon van Douglas of zo?
Ik weet 't ook niet... Rituals dan? Of de Hunkemöller?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nogal moeilijk japfff
Heb nog niet zo lang geleden nieuwe parfum gekocht
en make-up koop ik daar niet
Dus kheb geen idee wat ik er dan moet gaan kopen...
Vraag 10 liter chocomelk. Omdat het magquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nogal moeilijk japfff
Heb nog niet zo lang geleden nieuwe parfum gekocht
en make-up koop ik daar niet
Dus kheb geen idee wat ik er dan moet gaan kopen...
Ook nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet 't ook niet... Rituals dan? Of de Hunkemöller?
Zat ik aan te denken alleen weet ik niet of ze beschikbaar zijn gezien het een nieuwe tel isquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Vraag zo'n mooi hoesje voor de telefoon.
Chocomelk is goed, kom je veel van aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vraag 10 liter chocomelk. Omdat het mag
Htc Desire Zquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Welke telefoon wordt het? Ik las geloof ik iets van een htc?
Waar? welke sitequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb van 't weekend ook weer eens chocomel gehad ja.
Manks wel lekker. Vooral nu in de koude tijd is het wel fijn
Astrid op internet staan wel wat covers enzo. Dus denk dat er straks ook wel wat in de winkels hier ligt.
Gewoon van die pakken opslobberen, donders lekker!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb van 't weekend ook weer eens chocomel gehad ja.
Manks wel lekker. Vooral nu in de koude tijd is het wel fijn
Astrid op internet staan wel wat covers enzo. Dus denk dat er straks ook wel wat in de winkels hier ligt.
B.v hierquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waar? welke site
Ja op phonehouse staat verwacht vanaf 29 oktober, ben het wachten beetje zat
Niet zo heel gezond.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gewoon van die pakken opslobberen, donders lekker!
Ja klopt ik googlede er net op alleen zijn dat gewoon random Htc spullen denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
B.v hier
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=204057
Hier nog wat meer spulletjes
http://www.htcaccessorystore.com/be/p_htc_phone.aspx?i=203872
Ken de site verder niet hoor. Maar hij lijkt me van HTC zelf.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Htc Desire Z
Choco melk is lekker op z'n tijd..
Die uit de automaat van school van vandaag was niet te drinken
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPRING VOOR TWENTE, SPRING VOOR TWENTE, HEUJ HEUJ!!
omdat je 't zo lief vraagtquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mag ik blijven zitten?
Twente wel netjes gedaan, verrassende uitslagen allemaal uit die poule
Buj d'r wel blij met?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mag ik blijven zitten?
Twente wel netjes gedaan, verrassende uitslagen allemaal uit die poule
Hoi Nathquote:
Goed goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vind t net zo leuk als Ajax of psv wint of een andere nl club
Nee, dan moet werder de volgende verliezen en FCT minimaal gelijk of werder moet beide verliezen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twentezijn ze al zeker van overwintering?
Okéquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nee, dan moet werder de volgende verliezen en FCT minimaal gelijk of werder moet beide verliezen.
Jeffreyquote:
Nijverdal hequote:Op woensdag 3 november 2010 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hebben wij weer. 3 politieauto's in de straat, buurman opgepaktbuurvrouw blijkt een of andere dealer te zijn en wij wonen er strak tussenin
Inderdaad.. Die Janko bakt er echt helemaal niks van!quote:Op woensdag 3 november 2010 08:20 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh!!, wat een wedstrijd gister, maar vraag me toch echt af waar ze Janko voor hebben gehaald
Ja juist, maar laten we niet klagen over gisterenquote:Op woensdag 3 november 2010 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Inderdaad.. Die Janko bakt er echt helemaal niks van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |