Als je zelf feut en aspirant-lid bent geweest, dan zul je zien dat deze serie gemaakt is door mensen die niet uit de corporale wereld komen. Er zitten herkenbare elementen bij, maar veel dingen zijn ook gebaseerd om aanname's en vooroordelen en hebben niets met de werkelijkheid te maken.quote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef LXIV het volgende:
Ik vond het wel een leuke serie. Ook herkenbaar als je zelf feut geweest bent. Alleen met dat varkentje vond ik een beetje overdone.
Dat is altijd zo. Het moet ook aantrekkelijk zijn voor het publiek en daarom wordt het dik aangezet. Ik vraag me ook af hoe ze meerdere afleveringen blijven vullen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je zelf feut en aspirant-lid bent geweest, dan zul je zien dat deze serie gemaakt is door mensen die niet uit de corporale wereld komen. Er zitten herkenbare elementen bij, maar veel dingen zijn ook gebaseerd om aanname's en vooroordelen en hebben niets met de werkelijkheid te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |