haha zeker toen je nog maar 1 sec. moestquote:Op donderdag 4 november 2010 00:55 schreef Doublepain het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HIJ BOOD 850 terwijl ik maar 850 heb..
Wat zijn dat voor vreemde kaarten? Doedelzak, Lens en Douglas?quote:Op donderdag 4 november 2010 01:09 schreef Sinnie het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cq1UHGka93qe
Ik heb een team gemaakt met de (beste) eredivisie spelers
En nee, zoals ik al zei had ik dus wat punten en daar had ik wat pakjes van gehaald. Van die coins heb ik de spelers gekocht. Verder heb ik ook winst gemaakt door spelers te kopen en te verkopen.
Dat zijn 'spelers in vorm'. Elke week komen er nieuwe verbeterde kaarten van de desbetreffende speler uit als ze goed gepresteerd hebben. Dat waren dus oa Doed/Lens en Douglas. Het zijn verbeterde versies van henquote:Op donderdag 4 november 2010 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor vreemde kaarten? Doedelzak, Lens en Douglas?
als linksback dus he... Tiendalli misschien, of Stenman ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 04:08 schreef Santello het volgende:
El Hamdaoui --- Suarez
Dzudzak ----Theo Janssen ---- De Zeeuw ---- Affelay
???? ---- Douglas ---- Vertonghen ---- Van der Wiel
STEEEK
Inderdaad, ik zou ook echt letten op de chamistry. Gister speelde ik ff met al me wissels en had 30-40 chemistry en het speelde voor geen meter. Veel ballen gingen verkeerd of werden verkeerd aangenomen. Met de eredivisie team dat ik nu heb gaat het een stuk beterquote:Op donderdag 4 november 2010 12:36 schreef mash_ het volgende:
na gister spelen heb ik een redelijk teamstraks beginnen met verbeteren
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#bIgGVncL93xX
Dat is een goede keuze. De italiaanse spelers zijn altijd goedkoper dan de EPL/BBVA spelers. Gaat overigens ook voor de franse spelers op. Als je een goed team wilt hebben voor relatief weinig coins dan is dat het bestequote:Op donderdag 4 november 2010 12:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Manager is wel belangrijk zeg.
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#kxdlm7mz93yl
Heb nu 93 chemistry, alleen al door het aanstellen van manager met zelfde formatie.
ja daar ga ik nu ook aan werken. alleen wilde eerst gewoon een redelijk team hebben die ik goedkoop bij elkaar kon kopen.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou ook echt letten op de chamistry. Gister speelde ik ff met al me wissels en had 30-40 chemistry en het speelde voor geen meter. Veel ballen gingen verkeerd of werden verkeerd aangenomen. Met de eredivisie team dat ik nu heb gaat het een stuk beter
Alleen jammer dat we geen LB hebben
Pak anders een CB met goede LB skills? Of Erik Pieters? 1m86.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is een goede keuze. De italiaanse spelers zijn altijd goedkoper dan de EPL/BBVA spelers. Gaat overigens ook voor de franse spelers op. Als je een goed team wilt hebben voor relatief weinig coins dan is dat het beste
Ja, maar dan gaat de chemistry naar beneden. En Pieters is denk ook zilver. Dan moet ik Granqvist (van groningen) of Vertonghen er neer zettenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pak anders een CB met goede LB skills? Of Erik Pieters? 1m86.
Is zilver een probleem?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat de chemistry naar beneden. En Pieters is denk ook zilver. Dan moet ik Granqvist (van groningen) of Vertonghen er neer zetten
Naja, probleem. Het is een goed elftal op zich alleen LB is dan zilver ziet er een beetje raar uit. Zal ff kijken hoe dat gaat met Vertonghen ofzo op linksquote:Op donderdag 4 november 2010 13:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is zilver een probleem?
Het kost je misschien chemistry, maar is dat niet te compenseren ergens? En je hebt het wel over vrij grote verschillen, stenman 70, vertonghen/granqvist 78 ongeveer (denk ik)
Kan het nog even niet proberen, xbox komt vanmiddag terug van microsoft
Anita en Stenman zijn wel goud dan, en Pieters niet.. Apart.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Naja, probleem. Het is een goed elftal op zich alleen LB is dan zilver ziet er een beetje raar uit. Zal ff kijken hoe dat gaat met Vertonghen ofzo op links
Nee, die zijn ook niet goudquote:Op donderdag 4 november 2010 13:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Anita en Stenman zijn wel goud dan, en Pieters niet.. Apart.
De vraag is hoeveel het uitmaakt of iets er raar uitziet, het gaat er toch om dat het lekker speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |