patch is er ook niet voorquote:Op woensdag 3 november 2010 19:34 schreef Dennis_enzo het volgende:
Eerste UT match, 1-0 voor in de 80e minuut, en dan BAM! verbinding met EA verbroken. Patch werkt dus niet echt
Volgens mij staat er bij info van een speler hoeveel wedstrijden hij nog mee kan doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb bij UT wel een leuk team staan. Had nog 500 punten liggen, gratis bij GTA4 gehad. Dus daar even 4 speciale gold packs van gekocht, daarna beetje gespeeld en alles gewonnen dus toen bij het traden even wat goedkope spelertjes op de kop getikt.
Moet alleen kijken hoe dat werkt met contracten enzo. Hoe kun je zien dat het contract afloopt?
ja godverdegodver dat had ik met Raulquote:Op woensdag 3 november 2010 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb 1 silver player gekregen in me beginteam, Ari. 10 minuut 1e potje geblesseerd
Zonder wissels spelen kan zeker niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb nu 3 spelers met een verlopen contract, niet genoeg wissels om de bank te vullen, en geen coins. Wat nu?
Hoe kom jij aan 55.000 coins?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:55 schreef Sinnie het volgende:
Ik had Hernandez gekocht voor 55.000
Twee uur later doorverkocht voor 80.000
Ik had nog MS punten en verder spelers verkochtquote:
Verkoop je alles dan en stel je een Eredivisie team samen? Of kun je een 2e team maken? Wat een mongool ook trouwens, die gozert die Xavi er even opzet voor 7000quote:Op donderdag 4 november 2010 00:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik had nog MS punten en verder spelers verkocht
Ben nu bezig met Eredevisie team
Ik ga maar makkelijke toernooien spelen met me bronzen team en zo langzaam aan coins verdienen en me team verbeteren.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Maar wie wil in godsnaam mijn bronzen spelers hebben?En hoe verleng je een contract?
Pardon?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef Vragende het volgende:
Leuk al mijn contracten zijn op omdat het spel of vastloopt of ik speel alleen maar tegen mensen die twee controllers hebben en zo jouw team kunnen besturen
Heb 3 eredivisie spelersquote:Op donderdag 4 november 2010 00:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik had nog MS punten en verder spelers verkocht
Ben nu bezig met Eredevisie team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |