quote:Tim Knol Natuurlijk stop ik niet met muziek maken! Bericht op nu.nl is uit zijn verband gerukt.
quote:
quote:Volgend jaar neem ik een lange pauze om aan muziek te werken. Eerst flink touren in de clubs en theaters. #kannietwachten (2/2)
Hoorde ook al zoiets op 3FM. Was te verwachten dat de media dingen uit zn verband rukt...quote:
Het was ook niet te verwachten dat hij meteen weer aan een nieuwe plaat zou gaan werken, dat heeft ie overigens ook al gezegd na de release van Days.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hoorde ook al zoiets op 3FM. Was te verwachten dat de media dingen uit zn verband rukt...
Wel logisch inderdaad. En ook mooi dat hij gewoon kiest voor zn passies.
Tune in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:23 schreef Arn0 het volgende:
Morgenavond om 8 uur kan je een optreden van hem live zien op "ABtv", als voorprogramma voor Admiral Freebee (ook de moeite waard trouwens), voor zij die geïnteresseerd zijn:
http://abconcerts.be/nl/abtv
Is het niet een beetje dom om een demo alleen op je mobiel te zetten? back up zat er niet in?quote:Op maandag 28 november 2011 12:41 schreef Da hopman het volgende:
Dit weekend is het mobieltje van Tim Knol gejat met daarop tracks voor zijn volgende CD.
Na zijn sabatical in verwachte armoede hoopte hij het juiste gevoel te hebben om een bluesalbum op te kunnen nemen waar hij nu al materiaal voor aan het verzamelen was.
Wel k#t als je dan weer opnieuw moet beginnen.
Neequote:Op donderdag 24 november 2011 00:04 schreef MCH het volgende:
Zijn de zalen nog een beetje goed gevuld deze tournee? Ik denk dat Tim Knol goed heeft ingeschat dat iedereen een beetje Tim Knol-moe is.
Wel kans dat er volgend jaar opeens ene Tony Pony als de nieuwe Bluessensatie opstaat met gejat materiaal.quote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is het niet een beetje dom om een demo alleen op je mobiel te zetten? back up zat er niet in?
Dat zeg ik: beetje dom om t op een mobiel apparaat te zetten.quote:Op maandag 28 november 2011 16:51 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Wel kans dat er volgend jaar opeens ene Tony Pony als de nieuwe Bluessensatie opstaat met gejat materiaal.
Ik had de telefoon nog niet zo lang. Een maand om precies te zijn. Veel van geleerd.quote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is het niet een beetje dom om een demo alleen op je mobiel te zetten? back up zat er niet in?
Tot zaterdag!! Leuk om je weer te zien!quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Ik had de telefoon nog niet zo lang. Een maand om precies te zijn. Veel van geleerd.
Tot vd week Diaan!
Nou inderdaad. Succes met het nieuwe werk.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Ik had de telefoon nog niet zo lang. Een maand om precies te zijn. Veel van geleerd.
Tot vd week Diaan!
Leuk, ik zag dat Tommy Ebben in het voorprogramma staat, dat is ook leuk!!quote:Op maandag 28 november 2011 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan as zaterdag weerOudste zoon van 9 gaat ook mee.
www.timknol.nl:quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:59 schreef alors het volgende:
En die theatertour, die is zeker ook zonder band?
quote:Nu lijkt het erop dat het even klaar is maar niks is minder waar. Ben nu alweer met veel plezier aan het werk voor de theatertour die ik samen met de band ga doen in maart en er komt begin januari nog een single uit en dat is toch wel iets speciaals.
ja, dat denk ik wel? geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:59 schreef alors het volgende:
Maar is het precies hetzelfde idee al vorig jaar?
En die theatertour, die is zeker ook zonder band?
Oh thanx, ik las er ergens anders iets over en daar werd het niet letterlijk gezegd, maar kwam het toch wel over alsof Tim alleen met een gitaar op het podium zou zitten. Niet dat ik dat niet leuk vind, maar dat heb ik al eens gezien en ik zou ze graag nog een keer met band zien voor de pauzequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |