Lijkt me tijd voor her-opvoeding!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:55 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Zit ik vorige week op een terras, begint die Mr. Spaceman ineens te spelen voor de deuren van een muziekwinkel, begeleid door een toetsenist/tweede stem. Klonk goed. M'n metgezellin kende hem niet eens, nadat ik zei dat hij de nieuwe sensatie was, de zingende vriendelijke jongen, de rijzende ster. Voordat hij speelde: "Net zoiets als Gordon zeker?". Toen hij speelde: "Hij is wel chubby, zeg." en "Hij en die andere jongen hebben dezelfde schoenensponsor.".
Een kleine dan, wat de rest betreft zit het wel goed met haar hoorquote:
Just for the record.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Gisteren in de P60 ook geweldig. Het plezier spatte van het podium en ze hadden er, tijdens én na het optreden, zichbaar plezier in.
Ze speelden een flink aantal nieuwe nummers, waaronder Shallow water, dat volgens mij de perfecte nieuwe hitsingle zou kunnen gaan worden.
Ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:16 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Tim Knol is vet. Heb 'm gisteren gezien in Leiden.
twitter:xlcr twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 16:23:23Tim Knol takes Germany: http://bit.ly/q1GG4v reageer retweet
quote:Muzikale mission impossible?
Xander de Buisonjé stelt in zijn nieuwe TROS-programma Kamer 9 collega Tim Knol voor een grote uitdaging. “Hij krijgt 36 uur om een nieuw nummer te schrijven en op te nemen. Dat moet hij doen in een Brusselse studio waar ook De Dijk en Kane cd’s hebben opgenomen. Daarnaast moet hij gebruik maken van een muzikale 'mystery guest'. Een act uit een heel ander genre dan Tim zelf."
Duitse schlagerzanger
Xander wil zijn collega inspireren en niet pesten met een muzikale mission impossible. Daarom is uiteindelijk gekozen voor de drie vrouwen van Big, Black & Beautiful. “We zetten naast Tim geen Duitse schlagerzanger neer. We waren op zoek naar mooie, onverwachte samenwerking en dat is gelukt. De samenwerking met Big, Black & Beautiful was een diepgekoesterde droom van Tim die in vervulling ging.”
Meteen raak
Tim moest keihard aan de slag. Want 36 uur voor een geheel nieuw nummer is een pittige klus. “Het is mogelijk om een nummer in korte tijd te schrijven, maar het eerste schot moet dan wel meteen raak zijn. Ik denk wel dat hij met een paar basisideeën de studio in is gegaan. In het geval van Tim en de mystery guest heeft het in ieder geval heel goed uitgepakt.”
Verlanglijstje
Kamer 9 is in eerste instantie een eenmalig programma in het kader van TV Lab. Bij succes kan er een vervolg komen. “Het is goed dat de kijker zelf beslist of hij iets leuk vindt, want je maakt wel tv voor de kijker. Ik zou het natuurlijk fijn vinden als een heleboel mensen van dit programma genieten. Ik heb namelijk nog wel een verlanglijstje met andere artiesten en een aantal heeft zelfs al toegezegd. Maar mocht het niet goed uitpakken, dan heb ik in ieder geval 36 hele leuke uren gehad.”
Mee eens...hoewel ik het wel wat lang(dradig) vond worden op een gegeven moment...quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef alors het volgende:
Het is leuker dan ik had verwacht, ook leuk dat de andere jongens wat meer in de picture staan in dit programma.
quote:Tim Knol Natuurlijk stop ik niet met muziek maken! Bericht op nu.nl is uit zijn verband gerukt.
quote:
quote:Volgend jaar neem ik een lange pauze om aan muziek te werken. Eerst flink touren in de clubs en theaters. #kannietwachten (2/2)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |