Alkmaar...was super! Ook een leuk initiaftief, Record Store day.quote:
Gave actie dd!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef belsen het volgende:
De afgelopen dagen heeft Tim livenummers gepost op youtube van het nieuwe album. Als het goed is komen alle albumtracks langs, tot het album vrijdag uitkomt.
===Youtubes===
11.Golden days, golden years
12.A simple man
Gave actie, nog drie nummers te gaan.
Erg irritant vooral.quote:
)* met mijn lieve vriendinquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:30 schreef dwerg het volgende:
Vanmiddag het album geluisterd, op de bank)*, tuindeuren open, met kwetterende koolmeesjes in de bomen. Ja, dat is een goed album, en zeker die vier sterren waard. Je hoort invloeden van Beatles, Kinks, Loving Spoonful, en toch is het vooral heel erg die mooie unieke stem van Tim Knol. Mooi hoor.
Superlatieven schieten mij te kort. Misschien zijn de nummer iets minder 'uniek' dan op de vorige plaat, in het algemeen vind ik hem een nog sterkere indruk geven dan het debuut. Vooral qua sound valt er erg veel te genieten en, wat ik ook in veel recensies lees, het is meer nu en toch erg tijdloos. Heel mooi.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef methodmich het volgende:
[me=methodmich] heeft de nieuwe Tim Knol ook aangeschaft.
[/me]
Straks maar eens in de speler doen, ben wel benieuwd. Maar eerst nog ff genieten van Buurman.
Paradiso was super!!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef PeRi het volgende:
Ik ga ook morgenmiddag, heb er zin in! Album klinkt heerlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |