quote:Tim Knol heeft een aantal nummers van zijn debuutalbum voor de tweede keer opgenomen. Ditmaal krijgen hits als Sam en When I Am King een akoestisch jasje. De negen nummers stonden in een take op de cd Music In My Room.
"Ik heb de liedjes van mijn debuutplaat eigenlijk heel snel opgenomen", vertelt Tim over zijn eerste album Tim Knol dat in januari verscheen. "Het afgelopen jaar hebben we de nummers heel veel gespeeld en heb ik veel nieuwe dingen ontdekt in de songs."
De 21-jarige Knol brak dit jaar door en speelde onder meer op Noorderslag, Lowlands en stond tweemaal in Paradiso. Ook mocht hij de Edison voor Beste Nieuwkomer mee naar huis nemen.
Om het succesvolle jaar af te sluiten, besloot Tim in de studio nog een keer terug te blikken. "Het was te gek om de liedjes opnieuw op te nemen, soms met prachtige strijkarrangementen en soms naakt met alleen gitaar en piano." Music In My Room verschijnt eind november als bonusschijfje bij Tims debuutplaat.
Daar issie ook mee bezig.quote:Op maandag 1 november 2010 18:18 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik had liever gezien dat er een plaat kwam met nieuw, eigen materiaal.
Ik wilde net zeggen ja.quote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef peaceman het volgende:
voor de op: kees schaper (hier bekender als berightback) is de drummer van de band.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Melodicloud het volgende:
[..]
Ik heb april/mei in mijn hoofd zitten... Kan dat kloppen?
Het was niet heel spannend, hoor. Hij speelde nog wel een stukje Rocking in a free world op geheel eigen wijze, maar verder was het vooral Smeets die aan het woord was.quote:
Hmm ben niet direct enthousiast..quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:47 schreef belsen het volgende:
Het album is streaming te beluisteren op Soundcloud.
Thanks.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:47 schreef belsen het volgende:
Het album is streaming te beluisteren op Soundcloud.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
He made me cry tonight![]()
Prachtig concert, zo ongeveer in mijn achtertuin. véél nieuw materiaal. Het was prachtig.
Maar het laatste nummer, music in my room..ik moest dus huilen.
Enne, beterschap.
noh!quote:Op zondag 9 januari 2011 12:19 schreef alors het volgende:
[..]
ik was er ook
we zaten praktisch vooraan en het was al zo klein
Leuk om een keer zo'n setting mee te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |