Die had hem toen niet, maar thanksquote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Eerste de beste grootgrutter; amazon.nl
Geen fan van amazonquote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Eerste de beste grootgrutter; amazon.nl
Hahaha, shut up and sit down you big bald fuck!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:07 schreef Ace-of-Spades het volgende:
London? London? Yeah LONDON! You know, fish chips, cup-o-tea, bad food, worse weather, mary fucking poppins. LONDON!
Cousin Avi![]()
Ik heb deze film zo vaak gezien dat ik de tijdens de film hele stukken kan meepraten. Hij verveelt nooit door de leuke characters, verschillende verhaallijnen en het samenkomen daarvan.
Niet de beste film die ik ooit gezien heb, maar wel de leukste. Dit verkies ik boven elke comedie.
quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hahaha, shut up and sit down you big bald fuck!
Al gekocht?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die had hem toen niet, maar thanks
Jazeker. Alleen nog niet gekekenquote:
Heb je gekeken?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
Aanstaande vrijdag op Spike te zien.
Nice!quote:Op maandag 3 januari 2022 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Vriendin recentelijk maar blootgesteld aan Lock, Stock and Two Smoking Barrels, dus binnenkort door met Snatch
Verdwenen van Netflixquote:Op maandag 3 januari 2022 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Vriendin recentelijk maar blootgesteld aan Lock, Stock and Two Smoking Barrels, dus binnenkort door met Snatch
Op naar TV / From Russia With Love #11 Herhalingquote:Op maandag 7 maart 2022 11:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vandaag alvast een vroege aankondiging: alarm gaat over ruim 5 minuten
"The 51st State" zal je mogelijk ook wel bevallen, andere regisseur maar je kan niet alles hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
"Zee Russians"?quote:Op maandag 7 maart 2022 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op naar TV / From Russia With Love #11 Herhaling
De DVD/Bluray niet hebbenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |