Nja ik wil eigenlijk gewoon Martijn als naam zoals ik altijd al hadquote:Op maandag 1 november 2010 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
alleen de eerste letter van je achternaam wil je er ook niet invullen?
ik heb er vertrouwen in dat Patrick dat wel goed regelt allemaalquote:Op maandag 1 november 2010 10:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet natuurlijk niet precies wat voor mafkees het is, maar er zijn mensen die het niet waarderen als je de politie hun naam geeft
dan vul je "." in bij je achternaam (als dat kan), dan krijg je "Martijn."quote:Op maandag 1 november 2010 10:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nja ik wil eigenlijk gewoon Martijn als naam zoals ik altijd al had.
ninja edit skills... check!quote:
Whehequote:Op maandag 1 november 2010 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ninja edit skills... check!
multi quote skills... check!
multi multi quote skillz... check!
Ja dat heb ik nuquote:Op maandag 1 november 2010 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
dan vul je "." in bij je achternaam (als dat kan), dan krijg je "Martijn."
jij hebt vast andere skills...quote:
ik meen me te herinneren dat ik mensen in m'n lijst heb die alleen hun voornaam hebbenquote:
LaPo hunting skillsquote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij hebt vast andere skills...
[..]
ik meen me te herinneren dat ik mensen in m'n lijst heb die alleen hun voornaam hebbenbenieuwd hoe hun dat dan voor elkaar hebben gekregen...
Het is inmiddels gelukt, HIER gewoon alles heel streng instellen.quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik meen me te herinneren dat ik mensen in m'n lijst heb die alleen hun voornaam hebbenbenieuwd hoe hun dat dan voor elkaar hebben gekregen...
owja, how could i forgetquote:
vanavond maar eens even naar kijken!!quote:Op maandag 1 november 2010 10:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is inmiddels gelukt, HIER gewoon alles heel streng instellen.
http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/7858/quote:Op maandag 1 november 2010 10:48 schreef Redbaron het volgende:
Dat nieuwe WLM is idd ruk, maar ik zou niet weten hoe ik de oude versie terug krijg
Maar als ik die installeer begint windhoos dan niet te zeiken dat t onmogelijk is omdat er al een nieuwe versie is...quote:Op maandag 1 november 2010 10:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/7858/
Dan moet je even met iets van CCleaner je register schoonmakenquote:Op maandag 1 november 2010 10:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar als ik die installeer begint windhoos dan niet te zeiken dat t onmogelijk is omdat er al een nieuwe versie is...
quote:Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef Intelligence het volgende:
Ey David, werk je nog bij de Mac?
oei, handigquote:Op maandag 1 november 2010 10:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/7858/
Ja dat lijkt me nogal logisch, verwijderen, ccleaner (Of zwaarder) en dan opnieuw proberen.quote:Op maandag 1 november 2010 11:00 schreef Redbaron het volgende:
waar ik dus al bang voor was, de oude versie kan ik niet herinstalleren zonder de nieuwe eerst te verwijderen
Ja, mijn tip werd ook al niet gewaardeerd ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 11:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nogal logisch, verwijderen, ccleaner (Of zwaarder) en dan opnieuw proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |