abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 09:45:03 #26
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_88200731
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:

Zie GeenStijl....
quote:
bartbertens: RT @iRob: Hyves opzeggen: "Mijn Menu --> Mijn Account --> Profielbeheer --> Account opzeggen" #deletejehyves
half a minute ago via TweetDeck
pi_88200794
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:41 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Met een Lambiek-achtig verhaal over de bovenstaande quote dat men ook toegang heeft tot je privé berichten en mails via Hyves moet het toch lukken om mensen paranoia te krijgen :P
Niemand zit te wachten op een journalist die je internetleven gebruikt voor een leuk stukje in de krant terwijl de psychologen je ondertussen stalken met *je hebt écht hulp nodig*. Daarnaast zal de pharmaceutische industrie ook een gat in de markt zien ....etc etc...

Zoiets dus.
Prive berichten zal niet, maar het is wel gewoon waar dat die data over je interesses en bezigheden gecombineerd met andere privegegevens zoals je emailadres, naam, etc. etc. écht goud geld waard is qua advertentie-inkomsten.
pi_88200799
Je hoeft niet paranoia te zijn om te beseffen dat alles wat op hyves staat en heeft gestaan lekker is bewaard. En als jij later in het nieuws komt en je stond (ooit) op hyves, dan weet maar dat de journalist dat gewoon kan opdiepen.

Google heeft ook heel veel geinvesteerd in data (usenet archief...). Wat zeg ik, ze hebben per ongeluk zelfs data opgevangen met die domme opeltjes met camera op het dak.

Kennis is macht.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_88200831
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:

Prive berichten zal niet
Uh-huh... :')
pi_88200867
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Uh-huh... :')
Het lijkt me sowieso ook de minst boeiende info. So what dat jij neukt met de buurvrouw en haar daar op Hyves een privéberichtje over stuurt? Wat kan een adverteerder daarmee... Het is vele malen interessanter dat jij in het weekend altijd naar <insert voetbalclub> gaat, of bij je merken Adidas, HTC, en Heineken hebt staan, of fan bent geworden van de Opel Astra hyve.

Maar goed, het kán natuurlijk altijd dat ze die ook opslaan en eventueel in kunnen zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2010 09:51:38 ]
pi_88201033
Om te adverteren is het niet interessant. Maar als jij op een dag op staat en je besluit om de buurman een kogel door zijn kop te schieten, of je overleeft een vliegtuigongeval, of je besluit om een fietstocht om de wereld te doen... dan kun je een interessant achtergrondartikel verwachten.
pi_88201090
GeenStijl (voor de volledigheid; ook onderdeel van TMG) die gaat er wel vol in _O-

GeenStijl gaat Hyvers permabannen
Hyves is voor keuvelende huisvrouwen en BFF-ende Safari-sletjes. Algemeen bekend. Vandaag komt het nieuws naar buiten dat de Telegraaf Hyves opkoopt. Haha, de onrendabelen gaan samen met de kneuzen, die al aan het hokken waren met de T-Futile. En wie wil nou vriendjes zijn met Hyves? Snapt dan niemand dat Hyves niets meer is dan digitale HIV? Besmettelijk als de neten, het sloopt subtiel je weerstand tegen meuk en uiteindelijk sterf je een pijnlijke sociale dood. Hyves is sociale zelfmoord. Serieus, we hebben zelfs vernomen dat sommige van onze reaguurders nog steeds vakantiefoto's van oud-klasgenoten respecten op de Lidl van de sociale netwerken. Wij zijn dat zat. Vandaar dat Joris en wat bevriende hackers as we speak bezig zijn om de reaguurdersdatabase naast de IP-bank van Hyvesgebruikers te leggen. Daar kunnen ze in, inderdaad. Elke match tussen een reaguurder en een Hyves-account levert een permaban op. En dan mogen deze zondaars van geluk spreken dat we niet eveneens hun Hyves-account naar de eeuwige jachtvelden verbannen. Opdonderen met dat online woonwagenkamp. En voor die mensen die zeggen dat ze Hyves alleen gebruiken om voor de gein nog een beetje te koekeloeren naar wat hun ex-en doen... GET THE FUCK OVER IT! Hoe je een Hyves-account delete, staat stap-voor-stap uitgelegd bij "lees verder". Twitter weet er van.

STAP 1: Ga naar "Mijn menu" rechtsboven en klik op "Mijn account".

STAP 2: Klik links op "Profielbeheer" en dan rechts op de tab "Account opzeggen".

STAP 3: Vink "Anders" aan en druk op "Mijn account opzeggen ". Laat je niet ompraten door de emo-terreur onder (je vrienden die je 'kwijt' gaat raken), de kuddestatistieken rechts en de JIJ HOORT ER NIET MEER BIJ-waarschuwingen daaronder.

STAP 4: Met nog meer blablawaaromdoejeonsditaanhuilhuil tekst kun je een reden opgeven (tip: copypaste bovenstaand topic) en dan op "verwijderen" drukken.

STAP 5: Na het klikken op "verwijderen" is je account nog niet verwijderd. Je krijgt een mail met een link waar je op moet drukken om je account definitief te verwijderen. Dit heeft geenszins te maken met het feit dat men hoopt dat je alsnog gaat twijfelen.

En dan is het wachten op de bevestigingsmail van Hyves.

En wachten...

En wachten...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2010 10:00:35 ]
  maandag 1 november 2010 @ 10:08:52 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_88201311
Lekker recalcitrant van Geenstijl, even blaffen tegen de baas. God wat zijn ze toch eigengereid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88201345
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:08 schreef speknek het volgende:
Lekker recalcitrant van Geenstijl, even blaffen tegen de baas. God wat zijn ze toch eigengereid.
Ben benieuwd, ze willen idd altijd heel hard tegen TMG aanschoppen als het even kan om te laten zien hoe rebels en 'zelfstandig' ze nog zijn... Maar ooit gaat dat ze natuurlijk gewoon opbreken. Never bite the hand that feeds enzo... :Y
pi_88201393
Ah, als de 'oude media' links zouden zijn, dan is de 'nieuwe' dus rechts?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_88201460
quote:
Statistieken
10.650.718 Leden
455.305 Krabbels vandaag
8.634 Blogs vandaag
Aldus de counter op de Hyves homepage, morgen weer ff tsjekken :9
  maandag 1 november 2010 @ 10:15:04 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_88201466
Ik heb ooit een keer Boris vd Ham toegevoegd op m'n hyves, de enige die nog update, maar enniewees, die had wel een grappige 'openbare krabbel': "hey ik heb ineens een rechtse hobby".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88201493
Is dat even toevallig :)
Heb hem gister net verwijderd!
pi_88201510

Lekkah bakkie sjampanje erbij om het te vieren
  maandag 1 november 2010 @ 10:16:46 #40
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_88201518
Tssk. Je Hyves-account deleten is zo 2008. Allang gedaan natuurlijk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 1 november 2010 @ 10:18:39 #41
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88201568
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
God net weer even op de homepage gekeken om te zien of ze er zelf melding van maken, en wat zie je.

"Innovatie" :') ____!

Een balk met trending topics (keihard gejat van Twitter)
Er eronder de laatste nieuwe openbare 'krabbels' (keihard gejat van de livefeed van Facebook)
Er is niets mis met goed jatten. Alle winnaars doen het of hebben het gedaan. Laat anderen risico's lopen en jat op tijd de succesvolle ideeën.

Het grotere probleem voor Hyves is de concurrentie van andere sociale netwerken met een globaal bereik. Het zal voor veel mensen steeds minder interessant worden om een Hyves-account te hebben, omdat je voor internationale contacten toch Facebook of Linkedin nodig hebt. Hyves loopt dan het gevaar een niche-speler te worden, bijvoorbeeld voor middelbare scholieren.

Ik vermoed eigenlijk dat dit scenario al wel in de verkoopprijs verwerkt zal zitten. Ondanks alles is het toch nog wel een hoop geld waard, als de kosten beheerst kunnen blijven.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88201629
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Ringo het volgende:
Tssk. Je Hyves-account deleten is zo 2008. Allang gedaan natuurlijk.
Hyves was in 2008 al voor werkloze huisvrouwen die elkaar digitale glitterplaatjes sturen vanaf hun door gemeentegeld gesubsidieerde PC.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 1 november 2010 @ 10:21:19 #43
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_88201631
Het grootste minpunt van Hyves is nog wel de afgrijselijke vormgeving; die viezige kleuren en dat mongoloïde logootje, :r.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_88201642
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:18 schreef eleusis het volgende:

[..]

Er is niets mis met goed jatten. Alle winnaars doen het of hebben het gedaan. Laat anderen risico's lopen en jat op tijd de succesvolle ideeën.
Klopt, maar ga dan niet lopen pochen met innovativiteit :Y

Verder ben ik het ook wel eens, ben zelf geswitched naar Facebook omdat het er wat 'volwassener' uitziet en gewoon handig is als je internationale contacten hebt. En LinkedIn voor de professionelere kant.

Denk dat Hyves zich idd vooral zal gaan richten op de <20 jaar groep die nog niet echt werkervaring heeft en/of internationale contacten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2010 10:22:17 ]
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 10:25:05 #45
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88201723
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Aldus de counter op de Hyves homepage, morgen weer ff tsjekken :9
da's alvast -1 van mij :D
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_88201732
ik gebruik nog steeds CU2
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_88201739
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:25 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

da's alvast -1 van mij :D
En van ons opperhoofd;

gejat uit de FP-comments bij het artikel
  maandag 1 november 2010 @ 10:26:08 #48
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_88201756
quote:
13s.gif Op maandag 1 november 2010 10:21 schreef Ringo het volgende:
Het grootste minpunt van Hyves is nog wel de afgrijselijke vormgeving; die viezige kleuren en dat mongoloïde logootje, :r.
Eens. Het zou voor sommige mensen ook verboden moeten worden om zelf te mogen 'pimpen'.

Wat maken mensen er toch een onleesbaar zooitje van.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_88201776
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Eens. Het zou voor sommige mensen ook verboden moeten worden om zelf te mogen 'pimpen'.

Wat maken mensen er toch een onleesbaar zooitje van.
Buiten dat, gewoon dat geel/blauwe, die font, al die kinderlijke icoontjes :')
pi_88201802
Hyves -> online woonwagenkamp :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')