Een echte rocker zet de gain en het volume op 11 op elk moment van de dagquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:07 schreef Spelvout het volgende:
*Gaat zometeen versterker ophalen*
Kan ik 'm alleen niet meer uittesten als ik thuis ben
Een Peavey 6505 gaat ongelooflijk hard!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef wimjongil het volgende:
This one goes to eleven.
Ik wil een Peavey 6505+ kopen, maar m'n gitaarleraar zegt dat 60 Watt misschien wat veel is. Wat denken jullie?
Ik heb een versterker die schakelbaar is tussen 20 en 40 watt; die 40-watt stand gebruik ik zelden. Less is more.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Een Peavey 6505 gaat ongelooflijk hard!!!!!!!!
Maar god wat krijg je een heerlijk gevoel als je erover spelen mag![]()
![]()
![]()
![]()
Moeilijke keuze dus... heb je een zeer goed geïsoleerde oefenruimte dan zeg ik doen!
Speel je in een ruimte met kans op klachten van buren dan zeg ik .... helaas pindakaas
Hey Menno, heb jij toevallig de bon nog van die EC1000?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Haha thanks boys![]()
Maar het is geen wedstrijd heIk heb er liever lol in dan dat ik er goed in ben
Nou... Eddie Vedder zegt:quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een versterker die schakelbaar is tussen 20 en 40 watt; die 40-watt stand gebruik ik zelden. Less is more.
Ja idd ik heb al over die combo gespeeld bij de winkel, klonk echt supervet maar ook hard ja. We hebben een soort van tuinhuis waar ik in principe ongestoord kan spelen, dus dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Een Peavey 6505 gaat ongelooflijk hard!!!!!!!!
Maar god wat krijg je een heerlijk gevoel als je erover spelen mag![]()
![]()
![]()
![]()
Moeilijke keuze dus... heb je een zeer goed geïsoleerde oefenruimte dan zeg ik doen!
Speel je in een ruimte met kans op klachten van buren dan zeg ik .... helaas pindakaas
Ik heb het hier over de combo, weet niet of het daar ook zo erg is?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat dus, m'n neefje heeft zo'n ding, klinkt supertof, maar pas als die goed opengedraaid wordt. Eigenlijk gaat ie vaak voor optredens al snel te hard voordat je het gewenste geluid hebt (bij de top dan)
Uh weet ik niet. Ga ff zoeken!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hey Menno, heb jij toevallig de bon nog van die EC1000?
Wil m misschien verkopen, maar wordt zonder bon lastig bewijzen dat het eigenlijk een EC1000 is...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Uh weet ik niet. Ga ff zoeken!
Why?
Hoezo is dat lastig aan te tonen, iedere serie ziet er toch weer anders uit ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wil m misschien verkopen, maar wordt zonder bon lastig bewijzen dat het eigenlijk een EC1000 is...
Omdat er EC500 op de 12e fret staat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat lastig aan te tonen, iedere serie ziet er toch weer anders uit ?
Waarom zou het dan een 1000 zijn ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Omdat er EC500 op de 12e fret staat.
Dat moet je aan Menno vragenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou het dan een 1000 zijn ?
Is schijnbaar een fout; 't is nl wel een faded black met EMG's, de EC500 is nooit in die uitvoering uitgekomen.quote:
Is het die zwart met goud ? matzwart ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Is schijnbaar een fout; 't is nl wel een faded black met EMG's, de EC500 is nooit in die uitvoering uitgekomen.
Ja, exact dezelfde als jij hebt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het die zwart met goud ? matzwart ?
Vaagquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, exact dezelfde als jij hebt.
Ja, ik heb al gemaild met ESP, maar die snapten de vraag niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vaagkan je neit gewoon het serienummer ff natrekken ?
quote:Very nice.
Where was this purchased?
Not sure about the story, I didn't find any history about this.
This looks legit. We did produce a 500 series in 2007.
On Fri, Jun 4, 2010 at 1:50 PM, wrote:
Hi,
Just bought a used LTD EC-guitar. The 12th fret says EC500, but the seller insists he bought it new as an EC1000, and got a discount because of the wrong numbering on the neck. The colour is Vintage Black (like the EC1000), with gold hardware, a colour in which the EC500 was never produced, if I'm correct.
Besides the color it has all the characteristics of an EC 1000, i.e. two EMG 81 / 60 pickups, locking tuners, three-stripe binding etc. Please see pictures for details.
The serial number is W0706079, it was made in Korea. Can you tell me wether this is an EC1000 or EC 500 or perhaps a mix of both?
Kind regards,
Primaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef -Menn0- het volgende:
Het bonnetje ligt niet hier, m'n moeder heeft em denk ik verstopt bij de rest van alle bonnetjes. Ga het morgen gelijk voor je vragen als ze thuis is.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik heb al gemaild met ESP, maar die snapten de vraag niet helemaal.
[..]
Nog een: Reed vanavond met een vriend mee in z'n bmw, doet z'n linkerachterlicht niet. (waarschijnlijk niet al te beste verbinding ergens). Doet hij z'n rechterknipperlicht aan; tada! licht doet weer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:54 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Is ook altijd wat met die kutprinters he?Wij hadden laatst onze netwerkprinter kaduuk, deed 'ie het opeens weer :S
Wat voor een?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:07 schreef Spelvout het volgende:
*Gaat zometeen versterker ophalen*
Kan ik 'm alleen niet meer uittesten als ik thuis ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |