Ja, en wat is nu een beter TT dan die?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben alleen vergeten de TT te wijzigen maar dat maakt niet uit, het is belangrijk je aan de regels te houden
Ik mag allesquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij mag heul niet baggeren
Private Spice?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:24 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga tv kijken, meld me in een uurtje wel weer!
Veel plezier, geile donderquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:24 schreef Lutte het volgende:
Het wachtwoord weet je wel he!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:24 schreef Lutte het volgende:
Slap aftreksel van CSIquote:
Vunsquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom trek ik me alt... laat maar
zeg maar niks ik snap je helemaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom trek ik me alt... laat maar
vertel eens, wat is er zo prettig aan jou dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prettig gestoordmet de nadruk op prettig
Trusten CC!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
nee klopt ik ga nu slapen truste Lutje!en PD
en Michhas
Lutte neeeeequote:Op maandag 1 november 2010 07:39 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten!! Dokter/ziekenhuis/school/huiswerk: tot op zijn vroegst vijf uur.
Fijne dag allen!!
Tja Michhas, je kan niet alles hebben!quote:
Tja, we zijn alleen....quote:Op maandag 1 november 2010 08:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen jij en ik NBT![]()
Ben je al op werk?
Ik ben er blijkbaar ook nog, héél even!quote:Op maandag 1 november 2010 08:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen jij en ik NBT![]()
Ben je al op werk?
Jeeej!quote:Op maandag 1 november 2010 08:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben er blijkbaar ook nog, héél even!
Ik moest mijn fiets nog snel repareren... Maar dat ging sneller dan verwachtquote:Op maandag 1 november 2010 08:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Jeeej!![]()
Wat ging jij nou allemaal doen dat je niet kan fokken dan
beterrrrrrrrr!quote:Op maandag 1 november 2010 08:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moest mijn fiets nog snel repareren... Maar dat ging sneller dan verwacht(Mijn papa had het al gedaan
)
Nou, ff doorbijten, we helpen elkander de dag door, komt helemaal goed!quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 08:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou, ff doorbijten, we helpen elkander de dag door, komt helemaal goed!
Dan moet je maar ontslag nemen.....quote:
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 09:02 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jaweheel!!!
* NBT geeft Michhas heel veel liefde
Ik ben 1 weekendje weg en je vergeet het alweer!quote:Op maandag 1 november 2010 09:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jeeej
Ik was even vergeten hoe geweldig je was hihi
quote:
Ik moet tot 5quote:Op maandag 1 november 2010 09:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben 1 weekendje weg en je vergeet het alweer!![]()
Maar vooruit!
![]()
Tot hoe laat moet je vandaag?
Ja maar dat was voor jullie toch geen weekend!?quote:Op maandag 1 november 2010 09:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
SCHAAAAAAAAAAAAAAAT
Ik kan weer genieten van je UI
En je bent vreemdgegaan, want je postte vrijdag op FOK!
![]()
Voor mij wel, want ik had een snipperdag opgenomenquote:Op maandag 1 november 2010 09:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja maar dat was voor jullie toch geen weekend!?
Ja je bent nu bij mij aan het schoonmakenquote:
Ik werk van half 8 tot 5, 4 dagen in de week, is dus een 36 urige werkweek. (lang leve deze ambtenaar!)quote:Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh hoe lang werk jij in godsnaam dan? Je was veul eerder aan het werk maar moet ook tot 5?
Zomaar ga je baasje spelen?quote:Op maandag 1 november 2010 09:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja je bent nu bij mij aan het schoonmakenDOORWERKEN JIJ
![]()
NIET LANTERFANTEN
![]()
![]()
Dat zijn lange dagenquote:Op maandag 1 november 2010 09:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik werk van half 8 tot 5, 4 dagen in de week, is dus een 36 urige werkweek. (lang leve deze ambtenaar!)
Dat dan weer wel, maar heb dan ook lang weekend!quote:
* Ploertendoder doet een zweep over NBT DOORWERKEN JIJquote:Op maandag 1 november 2010 09:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Zomaar ga je baasje spelen?
Waar is je zweep, n0000b!![]()
* NBT lacht Ploertendoder uit maar dan kleine zweepje!quote:Op maandag 1 november 2010 09:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* Ploertendoder doet een zweep over NBT DOORWERKEN JIJ![]()
Je bent ontslagenquote:Op maandag 1 november 2010 09:48 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT lacht Ploertendoder uit maar dan kleine zweepje!
Yesss!!quote:
Kom maar opquote:Op maandag 1 november 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Yesss!!
En nu ga je voor mij werken! Onderdaan!![]()
Oeehwww!quote:Op maandag 1 november 2010 09:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom maar opIk ben graag onderdanig
Oke ik kom eraanquote:
Hihihih niet zo ondeugend doen joh hihihhihihi word ik verlegen vanquote:
Ik zit hier ook in zenuwen hoor!quote:Op maandag 1 november 2010 10:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hihihih niet zo ondeugend doen joh hihihhihihi word ik verlegen van
JIj?quote:
Wat ben je daar aan het doen?quote:
Hihi hij heeft een luier aanquote:
Wat is de reden van posten dan?quote:
Michhas verveelt zichquote:
Nee hoor Boefje!quote:Op maandag 1 november 2010 10:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Hihihih ik plaagde NBT in KLBEn nu krijg ik straf
Het slotje van o.us in het desbetreffende topic:quote:
Heerlijk droog weerquote:Op maandag 1 november 2010 10:18 schreef o.us het volgende:
Gelukkig zijn de dagboeken altijd op voorraad bij de Hema.
Had hem gezien ja!quote:Op maandag 1 november 2010 10:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het slotje van o.us in het desbetreffende topic:
[..]
Heerlijk droog weer
Ik heb ook een slotje he... op mijn kuisheidsgordel hihihihihihihquote:
Op de dagboek?quote:Op maandag 1 november 2010 10:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb ook een slotje he... op mijn kuisheidsgordel hihihihihihih
je heb gelijk!quote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef Michhas het volgende:
Fok! is dood vandaag, ik verveel me de tering
Sterkte!quote:Op maandag 1 november 2010 10:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Hmz straks naar de fysiotherapeut
Hehehe ik word gemasseerd door een goed betiette vrouwquote:
mag ik ook?quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe ik word gemasseerd door een goed betiette vrouw
Kom maarquote:
Wil ik wel gemasseerd worden door die tietenvrouw!quote:
of of of ik masseer julliequote:Op maandag 1 november 2010 10:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Wil ik wel gemasseerd worden door die tietenvrouw!
Ik wil door tieten mevrouw gemasseerd worden!quote:
Nee... 28 mei pasquote:
Ohw lol, omdat DW zei gefeliciteerd!?quote:
Linkquote:Op maandag 1 november 2010 11:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw lol, omdat DW zei gefeliciteerd!?
Nou!quote:
Neen, ik weiger.quote:Op maandag 1 november 2010 11:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou!![]()
![]()
Maak jij fok leefbaar dan!![]()
Open snert topique!
quote:
Of vermaak PDquote:Op maandag 1 november 2010 11:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een vermaak Michhas topique aanmaken?
quote:
Graag gedaan! Nu maar hopen dan menschen jullie gaan vermaken, anders is het een faaltopique!quote:Op maandag 1 november 2010 11:47 schreef Michhas het volgende:
NBTDank
nog niet heel erg vermakelijk, maar staat toch weer leuk op mijn FoBo, zo'n naamtopic
kan je vanavond toch nog ergens op fappenquote:Op maandag 1 november 2010 11:47 schreef Michhas het volgende:
NBTDank
nog niet heel erg vermakelijk, maar staat toch weer leuk op mijn FoBo, zo'n naamtopic
Doe ik toch welquote:Op maandag 1 november 2010 11:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan je vanavond toch nog ergens op fappen
quote:Op maandag 1 november 2010 11:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja jij altijd hequote:
Halloquote:Op maandag 1 november 2010 11:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja jij altijd he![]()
hahaha ik ga nog steeds stuk als ik eraan denk..
HOI
Mattieeeeee, ik láát me fappen, je weet toooocchhhquote:Op maandag 1 november 2010 11:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja bijna vergeten, waarom verveel je je nu danquote:Op maandag 1 november 2010 11:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mattieeeeee, ik láát me fappen, je weet toooocchhh
Omdat werkquote:Op maandag 1 november 2010 11:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja bijna vergeten, waarom verveel je je nu dan
bahahahahaha!quote:Op maandag 1 november 2010 11:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar heb je toch wel een wc gekkie
quote:Op maandag 1 november 2010 11:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar heb je toch wel een wc gekkie
nee hor.. 100+ reacties en het is nog openquote:
Ja want je heb je vermaak topique!quote:
sorryquote:Op maandag 1 november 2010 14:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hey man![]()
Jij bent de brenger des levens van dit topic
GF!!quote:
Van mn fiets af kankeren. Handgreep schoot losquote:
Wat heb je gebroken dan? Arm? Succes ermeequote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Van mn fiets af kankeren. Handgreep schoot los
sterkte ermee schatjequote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Van mn fiets af kankeren. Handgreep schoot los
quote:
Ja, maar daar doe je even niks aan!quote:
Dat zijn de meeste naamtopicsquote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
2 naamtopics op 1 dag... Alhoewel de 2e puur bagger was..
schaam jequote:Op maandag 1 november 2010 16:13 schreef NBT het volgende:
[..]
GF!!![]()
![]()
![]()
Had niet eens gezien dat je er was!![]()
Hoe is het?
Jij bent een asshole!quote:Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vooral als ze over Michhas gaan
* NBT schaamt zich en geeft een lapdance aan GFquote:Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schaam je![]()
ben druk de halloweenspullen aan het opruimen
ik respecteer je wel hoorquote:Op maandag 1 november 2010 16:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent een asshole!
Ik verdien ook eens wat fucking respect ja
Ik niet.quote:Op maandag 1 november 2010 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik respecteer je wel hoor
ik wil ook PM dan!quote:
jaaa, dan mogen we naar huis!quote:
het zijn exclusieve privileges ja!quote:Op maandag 1 november 2010 16:56 schreef NBT het volgende:
[..]
ik wil ook PM dan!
Wel met tieten he!
quote:Op maandag 1 november 2010 16:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het zijn exclusieve privileges ja!
Verdienenquote:Op maandag 1 november 2010 16:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat je dat moet verdienen, de eerste tijd dat je me kende heb je me constant geërgerd.
Ik wil jouw respect helemaal nietquote:Op maandag 1 november 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook niet geweldig.
hee wel lief doen anders wordt SwJ boosquote:Op maandag 1 november 2010 17:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil jouw respect helemaal niet
Hij heeft mij al een kusje gegeven! Hij kan niet boos worden op mijquote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hee wel lief doen anders wordt SwJ boos![]()
Ik wacht nog steeds op mijn kusje van SwJquote:Op maandag 1 november 2010 17:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij heeft mij al een kusje gegeven! Hij kan niet boos worden op mij
geenidee moet je even terug bladerenquote:Op maandag 1 november 2010 18:39 schreef Lutte het volgende:
Ooeeh, jammer. Maar met eten is niks mis.
Heb ik iets gemist?
PD heeft een gebroken arm?quote:Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee moet je even terug bladeren
dat is nog niet zeker, het kan escaleren naar zn pols door een botje in zn duimquote:
Ohwquote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is nog niet zeker, het kan escaleren naar zn pols door een botje in zn duim
mwa moest winkelen, nieuwe Bh kopen,tas,laarzenquote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef Lutte het volgende:
Ahgosjepos. *medelijden met PD*
Hoe was jullie dag?
~quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa moest winkelen, nieuwe Bh kopen,tas,laarzenvermoeiend!
en de jouwe?
wat moet je nou met neppe Björn Borgs?quote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
~
Ik weet dat je het niet aan mij vraagt, maar toch!
Mijn dag was wel oké! Moest wel leren voor EngelsEn mijn moeder die terug is uit Marokko, heeft 4 (neppe) Björn Borgs voor mij meegenomen
Aandoen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat moet je nou met neppe Björn Borgs?
Er geen 70 euro voor betalenquote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat moet je nou met neppe Björn Borgs?
mwa ik heb er zelf 3 vind ze wel lekker zitten, voor de rest draag ik normale onderbroeken of heel soms stringsquote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die roddels gaan. Ik heb zelf geen Björn Borgs, geen zin in.
Pics van jou met stringsquote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik heb er zelf 3 vind ze wel lekker zitten, voor de rest draag ik normale onderbroeken of heel soms strings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Pics van jou met strings![]()
![]()
die had je toch niet gekregen, alleen een speciaal persoon mag mijn kont zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Pedobear?quote:Op maandag 1 november 2010 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die had je toch niet gekregen, alleen een speciaal persoon mag mijn kont zien
Waarom kijkt hij dan zo vrolijk?quote:Op maandag 1 november 2010 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik doe niks met Pedobear
hij heeft een jonge fokker gespotquote:Op maandag 1 november 2010 18:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom kijkt hij dan zo vrolijk?![]()
![]()
Ah, hij kijkt vast naar mijquote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij heeft een jonge fokker gespot
ja dit is een vrouwelijke Pedobear,quote:
CC ook!!!quote:Op maandag 1 november 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij krijgt nog pics, de rest niet
ik verdien pics nadat we een eitje hebben gegetenquote:Op maandag 1 november 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij krijgt nog pics, de rest niet
Doe ik! De laatste keer dat ik hem gebruikte was 2 jaar geleden... Ik ben aan het bedenken waar hij kan liggen!quote:Op maandag 1 november 2010 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ook nog,zoek die kabel nou eens luie donder
Jij staat op De Lijst. Jij moet niet denken, jij moet zoeken. Betere tactiek.quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe ik! De laatste keer dat ik hem gebruikte was 2 jaar geleden... Ik ben aan het bedenken waar hij kan liggen!
Niet discrimineren tegen Lijst usersquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij staat op De Lijst. Jij moet niet denken, jij moet zoeken. Betere tactiek.
Jezus.. Ik ben dus echt achterlijk realiseer ik me nu. Als ik de laptop weer heb, gebruik ik de laptop, veel slimmer! Da's overmorgen ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij staat op De Lijst. Jij moet niet denken, jij moet zoeken. Betere tactiek.
Ik overschat mezelf waarschijnlijk! Dus ik ben per definitie geil? Moet ik dat opvatten als een compliment?quote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef Lutte het volgende:
Lijst users zijn per definitie geil.
En fijn dat je zo'n hoog zelfbeeld hebt HT!
Jij noemt jezelf achterlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 18:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik overschat mezelf waarschijnlijk! Dus ik ben per definitie geil? Moet ik dat opvatten als een compliment?
Je zag hem vandaag toch op school? En waarom dan niet?quote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf achterlijk.
En ik heb geen idee maar ik mag twee weken niet zoenen, en er zit al een week op dus in totaal drie, dus negeer mijn opmerkingen maar.
Ik heb waarschijnlijk Pfeiffer (jsbdisbsb) alleen de eerste bloedtest is gefaald omdat ik nog steeds bij en voorholteontsteking heb, want daardoor wijken de waarde af en kunnen ze niet zeggen of ik wel of niet Pfeiffer heb.quote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je zag hem vandaag toch op school? En waarom dan niet?
Aaiii! Pfeifferquote:Op maandag 1 november 2010 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk Pfeiffer (jsbdisbsb) alleen de eerste bloedtest is gefaald omdat ik nog steeds bij en voorholteontsteking heb, want daardoor wijken de waarde af en kunnen ze niet zeggen of ik wel of niet Pfeiffer heb.
Over anderhalve week kunnen ze testen, en dan weet ik een paar dagen later of het is. Tot die tijd geen 'uitwisseling van lichaamssappen'.
Ik heb een dramatische weerstand dus ben nogal eens ziek.quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Aaiii! Pfeifferis best wel kut! Maar je komt er wel door heen, succes met je niet zoenen met Thomas!
Kan ik mij voorstellen! Dat moest ik op vakantie ook doenquote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een dramatische weerstand dus ben nogal eens ziek.
En succes is nodig, het is erg lastig. 8-|
Why?quote:Op maandag 1 november 2010 19:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen! Dat moest ik op vakantie ook doen
Omdat ik 3 weken weg ging, en zij 3 weken, waarvan er één overlapte, dus dat betekende 5 wekenquote:
Ahgossie, wat lieuv. Erg hè, een hele vakantie Lief niet zien?quote:Op maandag 1 november 2010 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat ik 3 weken weg ging, en zij 3 weken, waarvan er één overlapte, dus dat betekende 5 weken![]()
![]()
Super erg! Maar desondanks was de vakantie wel oké!quote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahgossie, wat lieuv. Erg hè, een hele vakantie Lief niet zien?
Haha, jeuj.quote:Op maandag 1 november 2010 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Super erg! Maar desondanks was de vakantie wel oké!
Die krijg je wel. Maar nu heb je alvast een geweldig topic! Kijk maar in ONZquote:Op maandag 1 november 2010 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, jeuj.
Ik wihil een fohoto van jouhou!
Ik zie niks?quote:Op maandag 1 november 2010 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die krijg je wel. Maar nu heb je alvast een geweldig topic! Kijk maar in ONZ
Een kuttopic van Nectar? Nou jeuj.quote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
2010 Smiley Verkiezing!
Het kostte veel moeite om al die smileys erin te zetten!
Welk boek?quote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte moet voor donderdag een boek uithebben.
Ze heeft Pfeiffer (misschien) remembah?!quote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat nu al? het is kwart over 8
nee heb ik gemist, sorry Lutte!quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze heeft Pfeiffer (misschien) remembah?!
Je suis très fatigué (Of zoiets.)quote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat nu al? het is kwart over 8
Nee! Je gaat NIET!quote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Lutte het volgende:
Hoi! Ik meld me even, moet mijn medicijnen innemen en dat moet natuurlijk weer op onmogelijke tijden waardoor ik leuk twee keer mijn bed uit mag.
Nu echt tot morgen.
Voor één keer ben ik het met Michiel eens. Je gaat NIET!quote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Lutte het volgende:
Hoi! Ik meld me even, moet mijn medicijnen innemen en dat moet natuurlijk weer op onmogelijke tijden waardoor ik leuk twee keer mijn bed uit mag.
Nu echt tot morgen.
Echt? Waarom?quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:38 schreef NBT het volgende:
Is het al bijna half 6....?? Pffff..... heb er zo geen zin in vandaag.. nog een half uur langer werken
Tja, er is een kwartaal bijeenkomst waar ik niet bij wil zijn dus zal ik hier moeten blijven en aangezien we tot half 6 open zijn, word dat half 6...quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt? Waarom?Ik heb vanmiddag lekker training, dat betekend de hele middag niksen en ouwehoeren
Dus je werkt van half 8 tot half 6? Volgens mij mag dat helemaal nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja, er is een kwartaal bijeenkomst waar ik niet bij wil zijn dus zal ik hier moeten blijven en aangezien we tot half 6 open zijn, word dat half 6...
En ga je mij vanmiddag zomaar verlaten!
Nee dat dacht ik ook, maar goed, wat doe je eraan! Ik neem gewoon een uur pauze!quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dus je werkt van half 8 tot half 6? Volgens mij mag dat helemaal niet
Ja sorryGa maar klagen bij mijn baas
Ik vind het niet erg dat ik training heb, superchill
Je hebt toch sowieso een uur pauze? Of een uur lunch bedoel je?quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook, maar goed, wat doe je eraan! Ik neem gewoon een uur pauze!![]()
Ik ganiet klagen bij je baas ook! Training is ook chill, dag gaat sneller en je hoeft geen standaard werk te doen!
Ik bedoel lunch inderdaad, normaal heb ik een half uur.... En andere pauze heb ik niet?! (ik mag natuurlijk wel roken wanneer mijn behoeftes er zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt toch sowieso een uur pauze? Of een uur lunch bedoel je?
ik ben al vanaf 4 uur wakkerquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ik ben al vanaf 4 uur wakker
Pijn.quote:
Kan me iets bij voorstellen ja.quote:
Ben al lang blij dat ik redelijk normaal kan typen want kan gelukkig mijn vingers nog gebrukenquote:
Zittend slapen? geen denken aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:57 schreef Lutte het volgende:
Oh PD, probeer je al zitten te slapen? Is fijner me gebroken ledematen!
haha, daar zou ik ook blij mee zijn anders zou ik niet naar werk kunnen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat ik redelijk normaal kan typen want kan gelukkig mijn vingers nog gebruken
Ik ben vandaag vrij, maar ga morgen toch proberenquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:58 schreef NBT het volgende:
[..]
haha, daar zou ik ook blij mee zijn anders zou ik niet naar werk kunnen.
En dat is natuurlijk ook niet verkeerd!quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij, maar ga morgen toch proberenGaat het niet? dan ben ik snel thuis
Dan kun je niet over je arm heen rollen. Het is even wennen maar dan kun je wel iets beter slapen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zittend slapen? geen denken aan
nee ik kan geen controller vasthoudenquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:00 schreef NBT het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk ook niet verkeerd!
Pff als ik het kan zou ik ook me arm wel breken, zodat ik lekker vrij ben, maar dan ken je ook niet gamen, althans, ik vermoed dat je dan geen xbox controller kan vasthouden.
Ach ik kijk het nog een daagje aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kun je niet over je arm heen rollen. Het is even wennen maar dan kun je wel iets beter slapen.
En je kunt nog naar de apotheek/huisarts/weet niet hoe dat daar gaat voor sterkere pijnstillers of pijnstillers bij botbreuken.
Huilen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:03 schreef Michhas het volgende:
Niet huilen PD, dan moet ik ook huilen
PD is zielig hoor!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:03 schreef Michhas het volgende:
Niet huilen PD, dan moet ik ook huilen
Je bent niet zielig, je bent gewoon lomp geweest op een fietsquote:
Niet huilen, alsjeblieftquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Huilen?Nah dat doe ik niet snel
het is maar een gipsarm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |