Chico met de dikke lippen of Eldrick met de moordlustige ogen?quote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet, een donkere jongen. Damn ik weet de namen nog steeds niet.
Noem 2 stereotypen om negers te omschrijven?quote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef Franneh het volgende:
[..]
Chico met de dikke lippen of Eldrick met de moordlustige ogen?
kloptquote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens mij moet Eldrick vanavond met Enora dansen.
Dat las ik tenminste.
Ja lieve Chico of Eldrick met een mes in zijn hand, niet zo moeilijk te onthouden toch?quote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef Franneh het volgende:
[..]
Chico met de dikke lippen of Eldrick met de moordlustige ogen?
quote:Op zondag 7 november 2010 20:01 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Noem 2 stereotypen om negers te omschrijven?
Ik geef je ook geen ongelijkquote:Op zondag 7 november 2010 20:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Maar chico zijn lippen zijn dikker
Durf ik nietquote:Op zondag 7 november 2010 20:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee dat zou je is moeten proberen!![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 20:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
zien jullie em daar al zitten op t hoekje??
![]()
DAN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marco kon niet zo goed tegen de druk van het mensen wegstemmenquote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef Franneh het volgende:
marco kijkt vrolijker, zijn ogen zijn gekrompen?
Jurylid van poep.quote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Marco kon niet zo goed tegen de druk van het mensen wegstemmenValt nu helemaal van em af.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar zit ie weer hoor, onze sexy choreokabouter!
Och jongens, wat een verademing deze presentatoren. Echt, ik wil ze nooit meer kwijt.
Post ze om 5 over 8...quote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef Misstique het volgende:
We zijn al tien minuten bezig en ze zijn nog niet eens klaar met het introduceren van de jury.
Ja, vind ik ook. Altijd zo'n megalange jury introductie.quote:Op zondag 7 november 2010 20:05 schreef Misstique het volgende:
We zijn al tien minuten bezig en ze zijn nog niet eens klaar met het introduceren van de jury.
Over een programma dat om 5 voor 8 begint.quote:
Je valt niet op mooie mannen??quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef IbeBen het volgende:
Goh, hoe komt het nou toch dat ik die gevoelens helemaal niet heb bij Dan..
Je bent:quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef IbeBen het volgende:
Goh, hoe komt het nou toch dat ik die gevoelens helemaal niet heb bij Dan..
En daarna wordt je teruggekaatst door zn witte tanden?quote:Op zondag 7 november 2010 20:08 schreef Franneh het volgende:
ZIEN JULLIE DIE LIPPEN
jezus man
Je struikelt er bijna over
iedereen doet ook een soloquote:Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef Misstique het volgende:
Maar we hebben dus nu 5 koppels en net zoveel tijd als aan het begin.
Laat ze dan meer dansen, de dance for your life is ook al weg dus we hebben nu vijf dansen in een uur of twee aan programma.
Dus het hele programma wordt volgegooid met geneuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |