ja natuurlijk, helaas ken ik maar weinig mensen die dat altijd kunnen en sommige zijn gewoon gevoeliger...en dan kun je wel zeggen, wees niet zo labiel en zo, maar helaas, dat heb je vaak echt niet in de hand als je in de situatie zelf verstrikt bent, want dan kun je maar één meter vooruit kijken in plaats van de 100 meter die je normaal ziet, bij wijze van sprekenquote:
Je bent zo gevoellig dat je ook maar een beetje selectief reageert? Jij hebt je eigen leven wel in de hand. Dat is nu net zo lollig van in Nederland wonen. Je hebt nog een keuze.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:57 schreef Zana het volgende:
[..]
ja natuurlijk, helaas ken ik maar weinig mensen die dat altijd kunnen en sommige zijn gewoon gevoeliger...en dan kun je wel zeggen, wees niet zo labiel en zo, maar helaas, dat heb je vaak echt niet in de hand als je in de situatie zelf verstrikt bent, want dan kun je maar één meter vooruit kijken in plaats van de 100 meter die je normaal ziet, bij wijze van spreken
Je bent jong, spaar geld en ga iets van de wereld zien. Dat zal je goed doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Internettestje dus?.
Mens, geef jezelf een schop onder je reet. Zoek een hobby i.p.v. al dat nutteloze overanalyseren van jezelf. Spaar desnoods een jaar geld en ga zes weken iets van de wereld zien. Ga in ieder geval iets doen.
ik snap eerlijk gezegd je reactie niet helemaal, weet niet wat je bedoelt...quote:Op maandag 1 november 2010 00:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent zo gevoellig dat je ook maar een beetje selectief reageert? Jij hebt je eigen leven wel in de hand. Dat is nu net zo lollig van in Nederland wonen. Je hebt nog een keuze.
[..]
Ik denk dat jij verdomd goed weet waar ik het over heb.quote:Op maandag 1 november 2010 01:59 schreef Zana het volgende:
[..]
ik snap eerlijk gezegd je reactie niet helemaal, weet niet wat je bedoelt...Misschien dat mensen het in Nederland veel te goed hebben en dat ze geen serieuze problemen hebben???
Hm, in vergelijking met iemand uit een arm land, gaat het hier natuurlijk iedereen beter, maar dat neemt niet weg dat je eigen problemen in je ogen toch "groot" kunnen zijn. Het hoort gewoon bij het leven dat niet alles lukt, dat je soms de verkeerde keuzes maakt en daarmee zit, of dat je met jezelf ontvreden kunt zijn, omdat je vriendin, buurvrouw, collega zoveel leuker/ mooier/ slimmer lijkt te zijn. Dan kun je wel zeggen, ja in andere landen hebben ze niets te eten, maar voor iemand die ermee zit is dat in zijn eigen belevingswereld net zo erg.
Nee ben ik niet,quote:Op maandag 1 november 2010 02:43 schreef Flashwin het volgende:
Ben je vroeger misbruikt of mishandeld? Een andere reden kan ik niet verzinnen om te verklaren dat iemand elke dag huilt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |