abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88195856
huilen heeft ook een goede kant, want het lucht op, je kunt je emoties kwijt
volgens mij heb ik ooit ook ergens gelezen dat er tijdens een huilbui stoffen vrijkomen, waardoor je je achteraf net weer iets beter voelt

ik denk dat de meeste mensen periodes hebben waarin ze zich iets minder voelen, maar vaak zie je dit niet, omdat ze de schijn naar buiten oprecht willen houden, huilen doe je toch heel vaak alleen...

en kijk eens naar buiten, misserig, grijs, nat weer, het wordt vroeg donker dat helpt soms ook al niet

ik heb ook al in situaties gehuild, waar ik het bijzonder genant vond, omdat er vreemde mensen bij waren, ik had mij gewoon niet meer "in de hand", tja, ik kon en kan er niets meer aan toen

probeer gewoon de mooie dingen te zien, de dingen die wel lukken, geniet van de kleine momenten en successen...huilen is helemaal niet erg, als het niet de overhand wint of dat je het puur erom doet om je zin door te drijven

[ Bericht 2% gewijzigd door Zana op 31-10-2010 23:59:10 ]
pi_88196077
Denk dat lachen gezonder is toch.
pi_88196278
quote:
7s.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:52 schreef Stali het volgende:
Denk dat lachen gezonder is toch.
ja natuurlijk, helaas ken ik maar weinig mensen die dat altijd kunnen en sommige zijn gewoon gevoeliger...en dan kun je wel zeggen, wees niet zo labiel en zo, maar helaas, dat heb je vaak echt niet in de hand als je in de situatie zelf verstrikt bent, want dan kun je maar één meter vooruit kijken in plaats van de 100 meter die je normaal ziet, bij wijze van spreken
pi_88196313
Ik vind dit een beetje raar overkomen als ik het zo lees want aan een kant klinkt het alsof je het lastig vind en de andere kant klinkt het ook een beetje alsof jezelf zo interessant erdoor vind.

Trouwens over dat malen enzo , daar kun echt wel overheen komen door gewoon jezelf erop te betrappen en iets anders te gaan doen wat afleid.
En ja ik deed het ook maar ik weet van mezelf ook me erop te corrigeren. Ok voel me doen even een leuke serie kijken, tekenen wandelen of iets anders wat juist je leert met andere dingen bezig te zijn dan malen.
pi_88196683
Ik moest denken aan dit filmpje dat iemand anders hier ergens in een ander topic heeft gepost:

boohoo sometimes...I just have to cry. :'( :'(

Ik moet soms ook huilen bij van die tranentrekkers idd :P
Maar TS, ik vind jou een kleutertje.
De volgende keer dat je zonder reden gaat janken of omdat je je zin niet krijgt (Echt waar? :')), sta dan even stil bij het feit dat je serieus 18 bent en dat je overkomt als een verwend trutje.
En dit is misschien cliche, maar denk dan ook even aan mensen zowel in Nederland als aan de andere kant van de wereld die het een stuk zwaarder hebben en er helemaal alleen voor staan.
pi_88196935
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:57 schreef Zana het volgende:

[..]

ja natuurlijk, helaas ken ik maar weinig mensen die dat altijd kunnen en sommige zijn gewoon gevoeliger...en dan kun je wel zeggen, wees niet zo labiel en zo, maar helaas, dat heb je vaak echt niet in de hand als je in de situatie zelf verstrikt bent, want dan kun je maar één meter vooruit kijken in plaats van de 100 meter die je normaal ziet, bij wijze van spreken
Je bent zo gevoellig dat je ook maar een beetje selectief reageert? Jij hebt je eigen leven wel in de hand. Dat is nu net zo lollig van in Nederland wonen. Je hebt nog een keuze.

quote:
7s.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Internettestje dus? :').

Mens, geef jezelf een schop onder je reet. Zoek een hobby i.p.v. al dat nutteloze overanalyseren van jezelf. Spaar desnoods een jaar geld en ga zes weken iets van de wereld zien. Ga in ieder geval iets doen.
Je bent jong, spaar geld en ga iets van de wereld zien. Dat zal je goed doen.
Niemand heeft altijd maar het lachen, gieren, brullen. Echt niemand niet. Bij mij heeft twee jaar weg er in ieder geval voor gezorgd dat ik in de meest kutte tijden altijd nog wel de zon zie schijnen. Er zijn zoveel mensen die helemaal niks hebben. Dan krijg je het schaamrood op je kaken.

Neem jezelf gewoon niet te serieus. Anders ben je over veertig jaar nog secretaresse op een kantoor en zit je aan de Prozac diep ongelukkig te zijn.
  maandag 1 november 2010 @ 00:27:18 #57
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88197022
Het klinkt nogal alsof je huilt om aandacht te krijgen.
pi_88198262
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2010 00:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Je bent zo gevoellig dat je ook maar een beetje selectief reageert? Jij hebt je eigen leven wel in de hand. Dat is nu net zo lollig van in Nederland wonen. Je hebt nog een keuze.
[..]
ik snap eerlijk gezegd je reactie niet helemaal, weet niet wat je bedoelt...
Misschien dat mensen het in Nederland veel te goed hebben en dat ze geen serieuze problemen hebben???

Hm, in vergelijking met iemand uit een arm land, gaat het hier natuurlijk iedereen beter, maar dat neemt niet weg dat je eigen problemen in je ogen toch "groot" kunnen zijn. Het hoort gewoon bij het leven dat niet alles lukt, dat je soms de verkeerde keuzes maakt en daarmee zit, of dat je met jezelf ontvreden kunt zijn, omdat je vriendin, buurvrouw, collega zoveel leuker/ mooier/ slimmer lijkt te zijn. Dan kun je wel zeggen, ja in andere landen hebben ze niets te eten, maar voor iemand die ermee zit is dat in zijn eigen belevingswereld net zo erg.
pi_88198426
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 01:59 schreef Zana het volgende:

[..]

ik snap eerlijk gezegd je reactie niet helemaal, weet niet wat je bedoelt...Misschien dat mensen het in Nederland veel te goed hebben en dat ze geen serieuze problemen hebben???

Hm, in vergelijking met iemand uit een arm land, gaat het hier natuurlijk iedereen beter, maar dat neemt niet weg dat je eigen problemen in je ogen toch "groot" kunnen zijn. Het hoort gewoon bij het leven dat niet alles lukt, dat je soms de verkeerde keuzes maakt en daarmee zit, of dat je met jezelf ontvreden kunt zijn, omdat je vriendin, buurvrouw, collega zoveel leuker/ mooier/ slimmer lijkt te zijn. Dan kun je wel zeggen, ja in andere landen hebben ze niets te eten, maar voor iemand die ermee zit is dat in zijn eigen belevingswereld net zo erg.
Ik denk dat jij verdomd goed weet waar ik het over heb.
De debiele problemen zijn wel echt, dat ontken ik natuurlijk niet. De welvaart is een gek geworden hamsterkooi.

Maar het gesnotter is wat mij betreft allemaal welvaartsgelul. Hoogsensitief is wetenschappelijk enorm geneuzel. Het bestaat nl. niet. Wie verzinnen die overloos zelfaangeprate crap over zoiets als hypersensitivity? Mensen die hun zakken vullen. Mensen die iedere dag proberen hun eigen vreten bij elkaar te sprokkelen hoor je hier echt nooit over.

En TS maar janken, over alles. Dan denk ik, kom, ga eens iets van de wereld zien. Ze is achtien. Er is nog hoop voor haar.
pi_88198455
Ben je vroeger misbruikt of mishandeld? Een andere reden kan ik niet verzinnen om te verklaren dat iemand elke dag huilt.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 1 november 2010 @ 21:20:47 #61
323528 This-is-it
spellings fouten!
pi_88226119
quote:
Op maandag 1 november 2010 02:43 schreef Flashwin het volgende:
Ben je vroeger misbruikt of mishandeld? Een andere reden kan ik niet verzinnen om te verklaren dat iemand elke dag huilt.
Nee ben ik niet,
Maar ik huil gewoon als ik me erger ofzo. Weet niet ik voel me dan zo Grrrrrrrr :'(
Verbeter mij maar op spellings fouten zodra dit nodig is ik adoreer dit heel erg,
Bij voorbaat dank,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')