iemand moet de bashpaal zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond toen ie er nog was, toen werd er minder op mij gebashed
het komt wel goed schatjequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond toen ie er nog was, toen werd er minder op mij gebashed
Ja, maar niet ElmoFan! Hij is gewoon best wel vetquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iemand moet de bashpaal zijn
dan moet er gestemd worden op de nieuwe bashpaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar niet ElmoFan! Hij is gewoon best wel vet
ja vroeger alles beterquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef aight1 het volgende:
Lysdexie Pixie Twizu Lindgren etc in de nachtbagger, dat was tof
Dat wordt meestal niet democratisch beslotenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moet er gestemd worden op de nieuwe bashpaal
quote:
vroegâhquote:
Toen Twizu elke dag plaatjes van zoenende mannen posttequote:
Toen Twizu een bruinwerker wasquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Toen Twizu elke dag plaatjes van zoenende mannen postte
hoe dan wel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat wordt meestal niet democratisch besloten
Reacties daarop waren wel priceless altijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Toen Twizu elke dag plaatjes van zoenende mannen postte
arme bepaald persoonquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Door de mensen die het meest op FOK! zitten en heel erg haat hebben voor één bepaald persoon.
je mag jezelf heul niet nominerenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
amen! & ik nomineer mij voor bashpaal =) i can handle it =D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |