Negatiefquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef dakraam het volgende:
[..]
Is dat een positieve(Zei hij hoopvol, met een onderbuikgevoel dat hij ''nee'' te horen ging krijgen)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
mar heb je nou gefapt of gehuilt?????????
maar als je op het videotje klikt, krijg je een zwart scherm met: video bevat spul van sony balbalbala en me afstandsbediening van me geluid kan ik nu niet vinden..dusss =c ook dat nog! net had ik hem nog.. maar hoor je wel muziek ook al heb je geen beeld dan ? nee tochquote:
Bummer. Waaom eigenlijk? Als ik vragen mag, mijn beste BaasDquote:
Je valt weer tegenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar als je op het videotje klikt, krijg je een zwart scherm met: video bevat spul van sony balbalbala en me afstandsbediening van me geluid kan ik nu niet vinden..dusss =c ook dat nog! net had ik hem nog.. maar hoor je wel muziek ook al heb je geen beeld dan ? nee toch
SORRY!quote:
totaal niet, ap is eeuwige #1quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef Nectar het volgende:
elmofan en honkeytonk (ap)
jullie staan bij 90% (geconstateerd) op nummer 1 van kutusers.
jmmr volgende x beter.
en ik en ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef Nectar het volgende:
elmofan en honkeytonk (ap)
jullie staan bij 90% (geconstateerd) op nummer 1 van kutusers.
jmmr volgende x beter.
Je leert het al jochiequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
SORRY!![]()
aftandbediening gevonden (home cinema jwz) en nu luisteren, wat toch niet werkt, maar dan kan niemand zeggen dat ik het niet geprobeerd heb!
ik net ook maar sinds jij post is het weer goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Lysdexie het volgende:
Wtf? ik zie geen usernames meer bij de laatste 3 posts, alleen UI's.
Omdat alles wat we zeggen toch niks isquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Lysdexie het volgende:
Wtf? ik zie geen usernames meer bij de laatste 3 posts, alleen UI's.
Wel een halvequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is altijd nog 1 iemand ipv niemand
VIRUZZZZquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Oceanview het volgende:
Ik kan niet meer quoten en ik zie geen username's
watquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
WTF ik zie alleen nog maar blonde meisjes van 16 naakt op hyves
screenshots! nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
pics van 16 jarige naakte blonde meisjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Mijn printscreen knopje heb ik verkochtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
screenshots! nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
De snelheid van water is wat langzamer dan jullie gewend zijnquote:
6 en bijna 7.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Nectar het volgende:
De tering ik heb in tijden niet zon goeie topic geopend!!
12 paginas en bijna 13!! (dus dicht)
deeltje 2 coming soon!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Nectar het volgende:
De tering ik heb in tijden niet zon goeie topic geopend!!
12 paginas en bijna 13!! (dus dicht)
Nog niet hierquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
GODVER!! Danny heeft het al verholpen
Ik begrijp je niet, maar het zal wel goed bedoeldtdtdt zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De snelheid van water is wat langzamer dan jullie gewend zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |