?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat snap ik nietVolgens mij gebeurt dat helemaal niet
Kan een iemand dat btw ook voor mij doen, wat een kutuser is datquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef tho_Omas het volgende:
Kan een moderator mij expliciet toestemming verlenen om Nectar dood te wensen?
En waarom zouden de regels soepeler moeten worden?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef Haque het volgende:
[..]
?
Het is ook een -soort van- voorstel, wat kan helpen om de regels te versoepelen.
Om het weer drukker te krijgen, dat is toch de essentie van dit topic?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En waarom zouden de regels soepeler moeten worden?
Dat is de essentie van Nectar ja, maar ik denk niet dat hij weet waar hij het over heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Haque het volgende:
[..]
Om het weer drukker te krijgen, dat is toch de essentie van dit topic?
Het is zondag. Het hoeft niet drukker. ONZ is prima zo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Haque het volgende:
[..]
Om het weer drukker te krijgen, dat is toch de essentie van dit topic?
Hou je nog een beetje van me, Wimpie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is zondag. Het hoeft niet drukker. ONZ is prima zo.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou je nog een beetje van me, Wimpie?
:p Wat zal hij blij zijn dat te lezen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is de essentie van Nectar ja, maar ik denk niet dat hij weet waar hij het over heeft.
Jij niet dikke.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken, vertel..
Volgens mij weet hij wel dat ik hem niet magquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:12 schreef Haque het volgende:
[..]
:p Wat zal hij blij zijn dat te lezen.
En die het allemaal beter denken te weten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Oceanview het volgende:
Er is gewoon een hele instroom van nieuwe users die het nog moeten leren
Je hebt zelf ook 8000 posts. Ik 10.000. Ik heb zelf ook nog het gevoel dat ik bij de newbies hoor. Ik kijk op tegen ekte bOys als SWJ etc.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Oceanview het volgende:
Er is gewoon een hele instroom van nieuwe users die het nog moeten leren
Postcount bepaald hoe ervaren je bent? En hoelang je hier al bent?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook 8000 posts. Ik 10.000. Ik heb zelf ook nog het gevoel dat ik bij de newbies hoor. Ik kijk op tegen ekte bOys als SWJ etc.
dat zul je altijd houdenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En die het allemaal beter denken te weten.
Ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Postcount bepaald hoe ervaren je bent? En hoelang je hier al bent?
haha ja kijk PMquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar het valt mij de laatste tijd wel meer op!
Ik heb je keihard ingehaald. Ik had vannacht m'n felicitatie topic.quote:
Ja, eigenlijk wel, heb jij even pech dit je 2e account isquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Postcount bepaald hoe ervaren je bent? En hoelang je hier al bent?
ja mijn echte leven roept me soms, de plicht man. De plicht.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb je keihard ingehaald. Ik had vannacht m'n felicitatie topic.Kutmurp.
![]()
Dat vind ik dus nergens op slaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, heb jij even pech dit je 2e account is
Jij hebt niks te vertellen in deze relatiequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nergens op slaan
Verander je PIquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nergens op slaan
Zat ik al aan te denken, maar dat doe ik maar niet. Veranderen kan ook gewoon.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:21 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Verwijder je account en maak een nieuwe aan.
* Oceanview streelt Lindgren. door zijn harenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
HOU ME VAST. STREEL ME ZACHTJENSNS DOOR MEN HAAREN!!1! Hvjullie!!!
*slik. Dit voelt goed, Osie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview streelt Lindgren. door zijn haren
Dat doen de FA's! En maar goed dat hij weg is. Niks dan bagger kwam uit hem!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef BaasD het volgende:
Omdat de Mods het verpesten door AP te bannen
Je eigen kloon zwart maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doen de FA's! En maar goed dat hij weg is. Niks dan bagger kwam uit hem!
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond toen ie er nog was, toen werd er minder op mij gebashedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doen de FA's! En maar goed dat hij weg is. Niks dan bagger kwam uit hem!
iemand moet de bashpaal zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond toen ie er nog was, toen werd er minder op mij gebashed
het komt wel goed schatjequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond toen ie er nog was, toen werd er minder op mij gebashed
Ja, maar niet ElmoFan! Hij is gewoon best wel vetquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iemand moet de bashpaal zijn
dan moet er gestemd worden op de nieuwe bashpaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar niet ElmoFan! Hij is gewoon best wel vet
ja vroeger alles beterquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef aight1 het volgende:
Lysdexie Pixie Twizu Lindgren etc in de nachtbagger, dat was tof
Dat wordt meestal niet democratisch beslotenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moet er gestemd worden op de nieuwe bashpaal
quote:
vroegâhquote:
Toen Twizu elke dag plaatjes van zoenende mannen posttequote:
Toen Twizu een bruinwerker wasquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Toen Twizu elke dag plaatjes van zoenende mannen postte
hoe dan wel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat wordt meestal niet democratisch besloten
Reacties daarop waren wel priceless altijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Toen Twizu elke dag plaatjes van zoenende mannen postte
arme bepaald persoonquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Door de mensen die het meest op FOK! zitten en heel erg haat hebben voor één bepaald persoon.
je mag jezelf heul niet nominerenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
amen! & ik nomineer mij voor bashpaal =) i can handle it =D
bek houden APquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij wel dat ik hem niet mag
Haha ja zekerquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:41 schreef Haque het volgende:
[..]
Reacties daarop waren wel priceless altijd
hoezo nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mag jezelf heul niet nomineren![]()
Inderdaad wat een kansloze homo:')quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mag jezelf heul niet nomineren![]()
Wat is nou precies jouw probleem joh!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
bek houden AP
nadat ik jou zwart heb gemaakt doe je zo, jij h***!
je moet gekozen worden door het volk wat geheel automatisch verloopt, er zijn geen nominaties of andere verkiezingen aan verbonden, het moet vanzelf gebeuren dan gebeurt het goedquote:
Als kind met zijn aars op een boomstam gevallen, die boomstam zit er nog steeds en sindsdien heeft hij problemen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is nou precies jouw probleem joh!
quote:
Ben je zo onzeker dan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef Driepink het volgende:
![]()
ik noemde vroegah ook mensen zomaar homo.. toen kreeg ik van een leraar te horen dat mensen die het het hardst roepen dat anderen homo zijn, zelf meestal homo zijn.. ik heb het woord daarna vrijwel nooit meer rondgeroepen
en het moraal van het verhaal is?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef Driepink het volgende:
![]()
ik noemde vroegah ook mensen zomaar homo.. toen kreeg ik van een leraar te horen dat mensen die het het hardst roepen dat anderen homo zijn, zelf meestal homo zijn.. ik heb het woord daarna vrijwel nooit meer rondgeroepen
Hij is homo geworden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en het moraal van het verhaal is?
Dat hij Nectar probeert te dissen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar ben ik ook nog steeds niet achter, BaasD postte iets over homos, maar die was daarna weer ge-edit.. ik ben steeds te langzaam !quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Onzin is Onzin niet zonder discussiesquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Met dit soort topics maak je Onzin weer gezond
Geen probleem.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje voor de korte uitleg
APquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat hij Nectar probeert te dissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |