quote:Aha, dat Summoning klonk best wel goed, daar ga ik volgende week wat meer van downlodaen.
Op woensdag 29 mei 2002 23:19 schreef Summoner het volgende:[..]
Nephente.
melodieuze black metal uit Ede.
quote:Koel! Ik vind die geluiden die de V'Ger scenes in het begin horen echt heel origineel. Goldsmith roels. Hij heeft X ook gedaan.
Op woensdag 29 mei 2002 23:21 schreef Seborik het volgende:[..]
Het is een limited edition van een aantal jaren geleden, was nog maar 4,50 euro! Echt tof, stond een beetje te verstoffen achteraan een rekje in een hoekje...
Het is een dubbelalbum met op de eerste cd de soundtrack van 1 en de tweede cd interviews ofzo.
quote:Beste kerel, dat doet me genoegen.
Op woensdag 29 mei 2002 23:23 schreef Seborik het volgende:[..]
Aha, dat Summoning klonk best wel goed, daar ga ik volgende week wat meer van downlodaen.
Download wat van "Minas Morgul" en "Dol Guldur", de grootste muzikale meesterwerken ooit gemaakt. ![]()
Silenius en Protector zijn goden, ik kan me haast niet voorstellen dat hun muziek uit iets anders dan een totaal andere dimensie is gekomen, een dimensie van puurheid en perfectie. De schitterende bossen van Loth-Lorien, de uitgestrektheid van Eriador en de verschrikking van de Amon Amarth doemen op in mijn geest als ik Summoning draai, met headphones in het donker...
quote:Ok.
Op woensdag 29 mei 2002 23:32 schreef Summoner het volgende:[..]
Beste kerel, dat doet me genoegen.
Summoning is mijn grootste muzikale passie. Het is de kern van mijn ziel. (filosofem)
Maar download maar niks van het debuutalbum "Lugburz", dat vind je vast niets wat dat is rauwe, slecht geproduceerde Abigor-achtige black metal. Niks voor jou.
Ik kijk wel welke bovenaan staan bij audiogalaxy. ![]()
Download wat van "Minas Morgul" en "Dol Guldur", de grootste muzikale meesterwerken ooit gemaakt.
quote:Je moet eens wat van Weiss & Hickmann lezen.
Silenius en Protector zijn goden, ik kan me haast niet voorstellen dat hun muziek uit iets anders dan een totaal andere dimensie is gekomen, een dimensie van puurheid en perfectie. De schitterende bossen van Loth-Lorien, de uitgestrektheid van Eriador en de verschrikking van de Amon Amarth doemen op in mijn geest als ik Summoning draai, met headphones in het donker...
quote:Ik zit momenteel diep in de klassieke literatuur EN wat betreft fictie (nog steeds) in de wereld van Feist. Maar W&H komen ook nog wel aan de beurt.
Op woensdag 29 mei 2002 23:39 schreef Seborik het volgende:
Je moet eens wat van Weiss & Hickmann lezen.
Nog maar 3 weekjes....
... op laatste album na ![]()
Tip:Als je volledige albums wil downloaden kun je van vrij veel bands de tracklists opzoeken op www.large.nl
Doet me een beetje aan een kruisiging kruising tussen Exodus en Agent Steel denken.
quote:Hm, Agent Steel is best ok. Ik zal Deliverance eens beluisteren
Op donderdag 30 mei 2002 10:17 schreef Witchfynder het volgende:
Weet je, ik heb in dat ene topic een opsomming gegeven van White Metalbands, maar nu heb ik er een paar ook geluisterd en Deliverance klinkt echt stoer.![]()
Doet me een beetje aan een kruisiging kruising tussen Exodus en Agent Steel denken.
ik ga vanavond past mensen in de stad pesten...
alleen wel in een discotheek ![]()
ga met me andere vrienden groep bierdrinken en dat zijn trance mennekes... verder zijn ze wel ok
.
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 17:58 schreef Ultrawuft het volgende:
dat zijn trance mennekes... verder zijn ze wel ok.
Prachtige opmerking.
Ik vestig jullie aandacht even hierop:
http://www.cancelled.nl/music/tragicomedy.mp3
dank u!
quote:Ik moet Grieks gaan herkansen en dan haal ik het wel.
Op donderdag 30 mei 2002 18:19 schreef Evil het volgende:
Flip, hoe gingen je laatste examens????
Ziet het er naar uit dat je het haalt of nie??
Lief van je dat er je er naar vraagt.
quote:Is het album nu al uit?
Op donderdag 30 mei 2002 12:53 schreef Kipman het volgende:
Jullie moeten allemaal eens de nummers Hand Of Doom, House Of Death en Fight Until We Die van de nieuwe Manowar downloaden! Ik weet zeker dat ook niet-liefhebbers (iedereen dus) deze nummers ook goed vinden.
quote:Inderdaad. Maar die nummers die ik opnoemde zullen ook zeker in de smaak vallen bij normale metalheads.
Op donderdag 30 mei 2002 19:08 schreef i_defy het volgende:
Manowar? LOL
quote:Ja, en hij is erg goed
Op donderdag 30 mei 2002 19:02 schreef Seborik het volgende:[..]
Is het album nu al uit?
quote:Ben jij van Cancelled?
Op donderdag 30 mei 2002 18:30 schreef i_defy het volgende:
Heren, Dames,Ik vestig jullie aandacht even hierop:
http://www.cancelled.nl/music/tragicomedy.mp3dank u!
Zo ja, dan zou ik tegen je zanger zeggen dat'ie wat vaker in het publiek moet kijken.
Bij Kittie stond'ie constant naar het plafond te turen met zijn zij naar het publiek.
Op donderdag 30 mei 2002 19:11 schreef Kipman het volgende:[..]
Ja, en hij is erg goed
Is dat Eddie op je icon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |