quote:Paar maandjes terug liep toch iedereen met Dimmu shirts (en CoF shirts)? Toen was het in had ik het gevoel.
Op dinsdag 28 mei 2002 23:58 schreef Summoner het volgende:
Is Dimmu Borgir nu ineens ook heel erg in ofzo?
quote:Blaze en Wicked Mystic (niet in die volgorde) als openers... ik ga dus voor de openers...
Op woensdag 29 mei 2002 07:50 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, Yvonne, gaan we nog naar Overkill?
quote:Hoezo?
Op dinsdag 28 mei 2002 23:58 schreef Summoner het volgende:
Is Dimmu Borgir nu ineens ook heel erg in ofzo?
quote:Volgens mij was CoF een tijdje geleden heel erg in.
Op woensdag 29 mei 2002 09:07 schreef Tokus het volgende:[..]
Paar maandjes terug liep toch iedereen met Dimmu shirts (en CoF shirts)? Toen was het in had ik het gevoel.
quote:Ik zei net: Wicked Mystic.
Op woensdag 29 mei 2002 09:27 schreef WaterBlade7 het volgende:
Weet iemand hier misschien welke Nederlandse band support act is bij de Europese tour van Overkill?? Zouk graag ff willen weten
quote:Ah gelukkig, ze komen dus nog wel.
Op woensdag 29 mei 2002 07:44 schreef Evil het volgende:[..]
Ze worden nog na geleverd hoor, ze hebben alleen een gedeelte van mn bestelling alvast opgestuurd.
Dus moet nog ff wachten, waarschijnlijk zit het bij de lading die ze rond 3 juni gaan versturen, want tot die tijd houden ze mn bestelling vast....
quote:* Hooooooooooooooooow ........
Op woensdag 29 mei 2002 09:28 schreef Tokus het volgende:[..]
Ik zei net: Wicked Mystic.
Toch bedankt
quote:Omdat ik ineens veel Dimmu Borgir worship geluiden hoor van mensen die naast deze band (en natuurlijk COF) niets van BM moeten hebben. Uzelf daarbij.
Op woensdag 29 mei 2002 09:12 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Hoezo?
quote:ach veel tieners kopen dimmu shirts omdat er een schedel/666 logo e.d op staat, vaak weten ze niet eens wat dimmu borgir eigenlijk is
Op woensdag 29 mei 2002 22:49 schreef Summoner het volgende:[..]
Omdat ik ineens veel Dimmu Borgir worship geluiden hoor van mensen die naast deze band (en natuurlijk COF) niets van BM moeten hebben. Uzelf daarbij.
ik had op m'n 12de ook een Pantera trui terwijl ik niet eens wist dat Pantera een band was
quote:Mischien zit er wel een waarheid in, maar ik denk dat veel van die lui er wel minstens een cd van hebben. En dan natuurlijk Puritanical... of Spiritual... om de shockerende voorkant...
Op woensdag 29 mei 2002 22:53 schreef Nick_Barker het volgende:[..]
ach veel tieners kopen dimmu shirts omdat er een schedel/666 logo e.d op staat, vaak weten ze niet eens wat dimmu borgir eigenlijk is
ik had op m'n 12de ook een Pantera trui terwijl ik niet eens wist dat Pantera een band was
quote:Hehe, idd.
Op woensdag 29 mei 2002 23:04 schreef Tokus het volgende:
Dimmu Borgir is die band die 3 willekeurige interessant klinkende woorden achter elkaar plakt en daar een cd-titel van maakt.
Behalve For All Tid natuurlijk, dat is duidelijk.
quote:Eurorik.
Op woensdag 29 mei 2002 23:04 schreef Summoner het volgende:
Eurorik, wat heeft gij laatst veel cd's gekocht!
Ja. ![]()
Allemaal mooie.
quote:Van wat?
Op woensdag 29 mei 2002 23:12 schreef Summoner het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat debuutalbum van Nephente gaat klinken...
quote:Die soundtrack van Jerry Goldsmith is ook erg tof, heel opvallend. Maar ik kan er niet naar luisteren, want als ik dan de film weer kijk let ik te veel op de muziek en zit ik zelfs mee te neurien. En dat moet niet!
Op woensdag 29 mei 2002 23:15 schreef Seborik het volgende:[..]
Allemaal mooie.
quote:Nephente.
Op woensdag 29 mei 2002 23:17 schreef Seborik het volgende:[..]
Van wat?
melodieuze black metal uit Ede.
quote:Het werkt ook wel voor altijd.
Op woensdag 29 mei 2002 23:09 schreef Summoner het volgende:[..]
Hehe, idd.
Behalve For All Tid natuurlijk, dat is duidelijk.
quote:Het is een limited edition van een aantal jaren geleden, was nog maar 4,50 euro! Echt tof, stond een beetje te verstoffen achteraan een rekje in een hoekje...
Op woensdag 29 mei 2002 23:18 schreef Summoner het volgende:[..]
Die soundtrack van Jerry Goldsmith is ook erg tof, heel opvallend. Maar ik kan er niet naar luisteren, want als ik dan de film weer kijk let ik te veel op de muziek en zit ik zelfs mee te neurien. En dat moet niet!
Het is een dubbelalbum met op de eerste cd de soundtrack van 1 en de tweede cd interviews ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |