abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:55:05 #1
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_88175472
Ik heb gisteren het plastic mes (IKEA) voor het snijden van taart e.d. in een bakvorm kaput gemacht van mijn vriendin. Zij is nu ontroostbaar. Nu dacht ik... silly me... dat ik deze wel even kon vervangkopen bij de IKEA... helaas.. Niet meer in assortiment.. Iemand ideeen waar ik zon mes kan kopen? Het was toendertijd een tweedelige set, 1 taartschep en 1 taartmes.
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:56:52 #2
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_88175537
Een kwaliteitsmes is van RVS ipv plastic. En daarvoor moet je inderdaad niet bij ikea zijn.
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:57:50 #3
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_88175581
Rvs maakt bakvorm kapot.. Plastic mes niet.
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:59:15 #4
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_88175637
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:57 schreef Minkeltje het volgende:
Niet als het degelijke RVS bakvorm is, of eet je ook met plastic bestek om je borden niet te beschadigen?
pi_88175698
Kijk eens bij zaken als Marskramer en Blokker, vaak liggen daar wel vergelijkbare spullen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88176283
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 15:59 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Niet als het degelijke RVS bakvorm is, of eet je ook met plastic bestek om je borden niet te beschadigen?
Maar het is geen degelijke RVS bakvorm, dus gaat die vlieger niet op.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  † In Memoriam † zondag 31 oktober 2010 @ 17:32:55 #7
34726 Fratz
Max
pi_88178479
Volgens mij heb ik laatst zo'n mes bij de Xenos zien liggen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  † In Memoriam † zondag 31 oktober 2010 @ 18:00:53 #8
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:05:47 #9
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_88181499
Zal straks even voor een foto zorgen, moet dan even in t vuilnis zoeken:P
Voor wat betreft plastic bestek, nope:) We gebruiken gewoon echt bestek, echter hetzelfde geldt voor een pan, daar ga je ook niet met een rvs mes of ander bestek in zitten ;) Het betreft hierbij een goede bakvorm met antiaanbaklaag.
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:53:52 #11
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_88375984
Sorry voor de late reactie...was ziek ;(

Is inderdaad die... Heb nog maar is ff gebeld en in Utrecht langsgeweest. Ze verzekeren me dat ie niet uit t assortiment gaat, maar dat ie ook de komende 4 weken niet leverbaar is :'( Blegh..

Even afwachten dus...

To Modje --> Topique kan gesloten worden
pi_88379091
In Amersfoort hebben ze er 1 op voorraad volgens de site. :P
pi_88381001
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:53 schreef Minkeltje het volgende:
Sorry voor de late reactie...was ziek ;(

Is inderdaad die... Heb nog maar is ff gebeld en in Utrecht langsgeweest. Ze verzekeren me dat ie niet uit t assortiment gaat, maar dat ie ook de komende 4 weken niet leverbaar is :'( Blegh..

Even afwachten dus...

To Modje --> Topique kan gesloten worden
Oja en waarom kom je mij dan geen Hoi zeggen :(
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:59:09 #14
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_88381952
quote:
9s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:55 schreef Minkeltje het volgende:
Zij is nu ontroostbaar.
Nieuwe vriendin zoeken. Die spoort echt niet.....

[ Bericht 1% gewijzigd door RobinOok op 06-11-2010 11:27:38 (Minkel spoort blijkbaar zelf niet....) ]
pi_88382021
Jezus, wat een zeikwijf.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:09:11 #16
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_88382428
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Nieuwe vriendin zoeken. Die spoort echt niet.....
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:00 schreef LostFormat het volgende:
Jezus, wat een zeikwijf.
Back off >:)

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Oja en waarom kom je mij dan geen Hoi zeggen :(
sowwy.... was allemaal erg adhoc
pi_88382668
quote:
9s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:55 schreef Minkeltje het volgende:
Ik heb gisteren het plastic mes (IKEA) voor het snijden van taart e.d. in een bakvorm kaput gemacht van mijn vriendin. Zij is nu ontroostbaar. Nu dacht ik... silly me... dat ik deze wel even kon vervangkopen bij de IKEA... helaas.. Niet meer in assortiment.. Iemand ideeen waar ik zon mes kan kopen? Het was toendertijd een tweedelige set, 1 taartschep en 1 taartmes.
Je bedoelde zeker: "Ik heb gisteren een mes van melamine gesloopt door hem keihard tussen de lade te laten komen omdat ik weer onhandig aan het doen was. Vriendin zei: "Nee, geen probleem, heb hem voorlopig toch niet nodig, kijk later weleens bij de Ikea". Maar neeeee hoor, Drama Queen-Minkel moest natuurlijk gelijk naar de Ikea om iets vervangends te halen. Om vervolgens meer drama te schoppen omdat hij hem niet kon vinden in Delft en toen maar een topic op Fok! te openen inclusief drama-saus.

En wel zo drama-queen achtig om naar Utrecht te gaan rijden als er 2 op voorraad zijn om er dan achter te komen dat er geen te krijgen is, ookal zegt de vriendin: "WTF is wrong with you, laat nou hangen".

Echt :X Drama-Queen Minkel's finest hour.... (maar verder is hij wel lief hoor, trust me O+ :* , niemand anders doet zoveel moeite voor een lullig mes)
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:13:07 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88393854
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 15:57 schreef Minkeltje het volgende:
Als je bakpapier gebruikt, of de vorm goed botert en paneert floept ie uit de vorm als een pastoor uit een misdienaar
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:26:39 #19
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_88396091
Aha, Kahlie! Bedankt voor de toevoeging!
pi_88396870
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 09:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je bakpapier gebruikt, of de vorm goed botert en paneert floept ie uit de vorm als een pastoor uit een misdienaar
Dat klopt :) Maar ik neem nogal eens taart in de bakvorm mee naar m'n ouders als het mijn beurt is om glutenvrije/tarwe vrije taart te bakken en dan ben ik meestal lui en snij ik hem in de vorm aan. Als dat kan met een mes zonder beschadigingen dan doe ik dat. Thuis eruit storten en dan meenemen met het OV is niet zo handig en na het OV proberen hem er nog uit te storten vind ik met de kwarktaart meestal ook niet zo sjiek :)

Dus op zich zijn deze handige goedkope messen wel een fijn alternatief.
pi_88397876
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:14 schreef kahlie het volgende:
Je bedoelde zeker: "Ik heb gisteren een mes van melamine gesloopt door hem keihard tussen de lade te laten komen omdat ik weer onhandig aan het doen was. Vriendin zei: "Nee, geen probleem, heb hem voorlopig toch niet nodig, kijk later weleens bij de Ikea". Maar neeeee hoor, Drama Queen-Minkel moest natuurlijk gelijk naar de Ikea om iets vervangends te halen. Om vervolgens meer drama te schoppen omdat hij hem niet kon vinden in Delft en toen maar een topic op Fok! te openen inclusief drama-saus.

En wel zo drama-queen achtig om naar Utrecht te gaan rijden als er 2 op voorraad zijn om er dan achter te komen dat er geen te krijgen is, ookal zegt de vriendin: "WTF is wrong with you, laat nou hangen".

Echt :X Drama-Queen Minkel's finest hour.... (maar verder is hij wel lief hoor, trust me O+ :* , niemand anders doet zoveel moeite voor een lullig mes)
Zo nu en dan toch wel eens fijn; de andere kant van een verhaal :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88398506
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo nu en dan toch wel eens fijn; de andere kant van een verhaal :7
Inderdaad :D
pi_88398746
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:14 schreef kahlie het volgende:

[..]

:D!

Nice.
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:45:29 #24
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_88399324
Ehhm... voelt alsof er iets is gebackfired :P lol
pi_88399919
Minkeltje! Leef jij ook nog? :D! :W

en wat een leuk topic O+ :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')