Niet als het degelijke RVS bakvorm is, of eet je ook met plastic bestek om je borden niet te beschadigen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:57 schreef Minkeltje het volgende:
Rvs maakt bakvorm kapot.. Plastic mes niet.
Maar het is geen degelijke RVS bakvorm, dus gaat die vlieger niet op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:59 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Niet als het degelijke RVS bakvorm is, of eet je ook met plastic bestek om je borden niet te beschadigen?
Oja en waarom kom je mij dan geen Hoi zeggenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:53 schreef Minkeltje het volgende:
Sorry voor de late reactie...was ziek![]()
Is inderdaad die... Heb nog maar is ff gebeld en in Utrecht langsgeweest. Ze verzekeren me dat ie niet uit t assortiment gaat, maar dat ie ook de komende 4 weken niet leverbaar isBlegh..
Even afwachten dus...
To Modje --> Topique kan gesloten worden
Nieuwe vriendin zoeken. Die spoort echt niet.....quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin zoeken. Die spoort echt niet.....
Back offquote:
sowwy.... was allemaal erg adhocquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oja en waarom kom je mij dan geen Hoi zeggen
Je bedoelde zeker: "Ik heb gisteren een mes van melamine gesloopt door hem keihard tussen de lade te laten komen omdat ik weer onhandig aan het doen was. Vriendin zei: "Nee, geen probleem, heb hem voorlopig toch niet nodig, kijk later weleens bij de Ikea". Maar neeeee hoor, Drama Queen-Minkel moest natuurlijk gelijk naar de Ikea om iets vervangends te halen. Om vervolgens meer drama te schoppen omdat hij hem niet kon vinden in Delft en toen maar een topic op Fok! te openen inclusief drama-saus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:55 schreef Minkeltje het volgende:
Ik heb gisteren het plastic mes (IKEA) voor het snijden van taart e.d. in een bakvorm kaput gemacht van mijn vriendin. Zij is nu ontroostbaar. Nu dacht ik... silly me... dat ik deze wel even kon vervangkopen bij de IKEA... helaas.. Niet meer in assortiment.. Iemand ideeen waar ik zon mes kan kopen? Het was toendertijd een tweedelige set, 1 taartschep en 1 taartmes.
Als je bakpapier gebruikt, of de vorm goed botert en paneert floept ie uit de vorm als een pastoor uit een misdienaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:57 schreef Minkeltje het volgende:
Rvs maakt bakvorm kapot.. Plastic mes niet.
Dat kloptquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je bakpapier gebruikt, of de vorm goed botert en paneert floept ie uit de vorm als een pastoor uit een misdienaar
Zo nu en dan toch wel eens fijn; de andere kant van een verhaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:14 schreef kahlie het volgende:
Je bedoelde zeker: "Ik heb gisteren een mes van melamine gesloopt door hem keihard tussen de lade te laten komen omdat ik weer onhandig aan het doen was. Vriendin zei: "Nee, geen probleem, heb hem voorlopig toch niet nodig, kijk later weleens bij de Ikea". Maar neeeee hoor, Drama Queen-Minkel moest natuurlijk gelijk naar de Ikea om iets vervangends te halen. Om vervolgens meer drama te schoppen omdat hij hem niet kon vinden in Delft en toen maar een topic op Fok! te openen inclusief drama-saus.
En wel zo drama-queen achtig om naar Utrecht te gaan rijden als er 2 op voorraad zijn om er dan achter te komen dat er geen te krijgen is, ookal zegt de vriendin: "WTF is wrong with you, laat nou hangen".
EchtDrama-Queen Minkel's finest hour.... (maar verder is hij wel lief hoor, trust me
![]()
, niemand anders doet zoveel moeite voor een lullig mes)
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo nu en dan toch wel eens fijn; de andere kant van een verhaal
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je bedoelde zeker: "Ik heb gisteren een mes van melamine gesloopt door hem keihard tussen de lade te laten komen omdat ik weer onhandig aan het doen was. Vriendin zei: "Nee, geen probleem, heb hem voorlopig toch niet nodig, kijk later weleens bij de Ikea". Maar neeeee hoor, Drama Queen-Minkel moest natuurlijk gelijk naar de Ikea om iets vervangends te halen. Om vervolgens meer drama te schoppen omdat hij hem niet kon vinden in Delft en toen maar een topic op Fok! te openen inclusief drama-saus.
En wel zo drama-queen achtig om naar Utrecht te gaan rijden als er 2 op voorraad zijn om er dan achter te komen dat er geen te krijgen is, ookal zegt de vriendin: "WTF is wrong with you, laat nou hangen".
EchtDrama-Queen Minkel's finest hour.... (maar verder is hij wel lief hoor, trust me
![]()
, niemand anders doet zoveel moeite voor een lullig mes)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |