M'n maatje is daar nu (of was daar net). Net even twitterverslag gelezenquote:
Dit filmpje en het filmpje wat eerder gepost werd van de fight in Amerika laat wel weer zien dat mensen tegenwoordig eerder hun camera paraat hebben staan dan hulp. Die ene vent gooit 'r zelfs terug de cirkel inquote:
quote:
Dan hier maar een Gay Vampire Village spel starten?quote:Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik bots te zeer met een paar oldbies daar en na een dosis flinke kritiek van mijn kant kan ik nu blijkbaar niets meer zeggen zonder dat er iemand bovenop springt. Nou, het is een spelletje en dus voor de gezelligheid... dus dan houdt het voor mij snel op
En dan zegt een aantal oldbies wel "Zo ziojn ze, hebben we naast ons neer leren leggen na al die spellen", ik ken mezelf en ik kan dat niet. Ik ga me daar dood aan ergeren en hou mijn bek nIiet, wat de sfeer niet echt verbeterd
ik doe meequote:Op maandag 1 november 2010 16:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan hier maar een Gay Vampire Village spel starten?
Ik kikkererwten.quote:Op maandag 1 november 2010 18:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb lekkere andijvie + gehaktballetjes bij de AH gehaald...
Dat is toch als je op zoek bent naar seks met vreemden?quote:Op maandag 1 november 2010 18:32 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een beta versie van Grindr (for Android) op m'n telefoon![]()
Nee joh! 't is een gay community, net zoals gay.nlquote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is toch als je op zoek bent naar seks met vreemden?
Geen idee. Kheb een iPhone4quote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Probeer 'm eens in de Market te vinden dan
Deze versie is voor Android telefoons, gekkie. Dat zeg ik netquote:Op maandag 1 november 2010 18:53 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Geen idee. Kheb een iPhone4.
Ik heb gewoon de HTC Desire... zonder HD of Zquote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef Dragonwizard het volgende:
ieuw android. Alhoewel een Htc desire hd of z
Ik heb het wel eens getest op m'n iPad en vond het ehm.... Nou ja. Vooroordeelbevestigend.quote:Op maandag 1 november 2010 18:32 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een beta versie van Grindr (for Android) op m'n telefoon![]()
waar heb je die gevonden dan?quote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Probeer 'm eens in de Market te vinden dan
Ik heb gezworen m'n bron niet openbaar te maken. 't is een gesloten beta test namelijk...quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar heb je die gevonden dan?
*pruil*quote:Op maandag 1 november 2010 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gezworen m'n bron niet openbaar te maken. 't is een gesloten beta test namelijk...
Hij is onwijs tof!quote:
Jaquote:
quote:
...stelt hij na het posten van een enkele fotoquote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Al die PVV'ers zien er ook allemaal uit als Neanderthalernazi's.
Ik ga niet de hele fractie posten.quote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
...stelt hij na het posten van een enkele foto
Er zijn ook lelijke linksen, en atletische Naziariërs met blond haar & blauwe ogen. Maar daar gaat niet om.quote:Op maandag 1 november 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij zijn er ook oncharmante foto's. Gelukkig ben ik geen PVV stemmende neanderthalernazi
.
Zegt weinig over je uiterlijk.quote:
Die hebben ze ook best goed in elkaar gezet hoor!quote:
quote:
Volgens mij zou D66 z'n logo beter roze kunnen makenquote:
Zo'n nietszeggende ik stem er op omdat ik homo ben partij?quote:Op maandag 1 november 2010 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij zou D66 z'n logo beter roze kunnen maken
Dan kunnen ze net zo goed de vlag van Nederland roze wit blauw makenquote:Op maandag 1 november 2010 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij zou D66 z'n logo beter roze kunnen maken
Alweer?quote:Op maandag 1 november 2010 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaa, binnenkort mag k Roel weer slaan!
Hoog tijd dan.quote:
quote:
Kan ik bij jou slapen de 12e na Dicks voorstelling? Op het opblaasmatras of zo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja we zijn weer begonnen met spelletjes.
Ditmaal Werewolf: The Apocalypse.
Tegen die tijd ben ik zo uitgeput van mijn "vakantie" dat ik overal doorheen slaapquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het een hele enge voorstelling is, kan het misschien zijn dat je niet slaapt.
Nja het valt me wel op dat de meeste homo's die ik ken D66 stemmen...quote:Op maandag 1 november 2010 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n nietszeggende ik stem er op omdat ik homo ben partij?
Oeh met oranje en lime groene stipjesquote:Op maandag 1 november 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed de vlag van Nederland roze wit blauw maken.
Ik vertrek de 13e maar Parijsquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan ik bij jou slapen de 12e na Dicks voorstelling? Op het opblaasmatras of zo?
quote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Al die PVV'ers zien er ook allemaal uit als Neanderthalernazi's.
maar hij ziet er toch nog best cute uit, niet als een neanderthaler toch?quote:
quote:Firefox?Op dinsdag 2 november 2010 12:13 schreef Bartjebart het volgende:
Wat irritant... ik zit nu op een andere pc dan normaal en hier werkt de quote functie niet
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je een addblocker? Die uitzetten.
quote:je moet ook aan je afstudeerporject werken i.p.v. fokken.Op dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef Bartjebart het volgende:
@ Tha_Erik; geen idee! Ik zit op dit moment achter een computer op de pabo.
@Stuart.Alan.Jones; nee Internet Explorer
quote:Ben je naar de IT avond geweest? Het was MayDay's verjaardag. die blijft ook eeuwig 25 LOLs.
quote:Is dat niet iets kort door de bocht? Ik bedoel al jaren hebben ze het over één boeg geprobeerd en nu over de andere.
Binneenkort in de schappen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:57 schreef mike_hunt het volgende:
Voor de bierdrinkers onder ons. Binnenkort in de schappen.![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik heb er geen belangen bij, maar een vriendin wel. Ik was bij een proeverij in Rokin Society. Is een penthouse op het Rokin. Models, artists, etc... netwerken...wat ik vroeger ook deed alleen in een andere branch.
![]()
Het is Paul. Die heeft zelfs nog kort hier in H gepost.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dat niet iets kort door de bocht? Ik bedoel al jaren hebben ze het over één boeg geprobeerd en nu over de andere.
Is die gast niet iets te jong? En hitting the pipe..![]()
te jong om een PVVer te zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dat niet iets kort door de bocht? Ik bedoel al jaren hebben ze het over één boeg geprobeerd en nu over de andere.
Is die gast niet iets te jong? En hitting the pipe..![]()
Ze hebben best gelijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:27 schreef Bartjebart het volgende:
2 meiden hier hebben het over hoe geil de dansers van SYTYCD zijn
Het is vandaag wel heel erg jaquote:
Die met het winkelwagentje vond ik het grappigstquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
Erik, heb je die Pandareclame gekeken?
En kom je naar mijn voorstelling kijken?
Ik kan natuurlijk ook een try out open stellen voor de mensen die in het weekend niet kunnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb 'm nog net tussen een andere voorstelling en een weekend Parijs weten te proppen.
Maar tis echt stressen die laatste dagen. En eigenlijk kan ik niet eens weg van werk
Hopsa.
Die mango red chili is niet pittig, vind ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik vind patatje jopiesaus de lekkerste nieuwe Lays smaak, mango red chili heb ik niet geproeft omdat ik niet zo goed tegen pittig kan, en die babi pangang doet mij op geen enkele manier aan babi pagang denken, al is die niet vies
Zeg ik heb nu al parijs een dag verzet hequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook een try out open stellen voor de mensen die in het weekend niet kunnen
ik heb jou die optie ook gegeven maar jij kon donderdag en of woensdag nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik heb nu al parijs een dag verzet he
Je hebt donderdag als optie gegeven, maar dan zit ik in het parktheater.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb jou die optie ook gegeven maar jij kon donderdag en of woensdag niet
Jaquote:
quote:
Dus slapen gaat niet lukken? Ook niet als ik heel vroeg weer pleite ben en thuis wel douche zodat jij je gang kunt gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt donderdag als optie gegeven, maar dan zit ik in het parktheater.
Woensdag heb je niet over gerept. Dan kon ik nl wel. Maar goed, nu is Parijs al verzet,
ik vertrek dus de 13e 's ochtends al heel vroeg. En ik ken mezelf al stressend voor ik op vakantie gaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus slapen gaat niet lukken? Ook niet als ik heel vroeg weer pleite ben en thuis wel douche zodat jij je gang kunt gaan?
En Barman 1 heeft die fles in zijn rug gestoken?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, als ik terugkom uit Parijs staat er een man met een fles champagne op me te wachten hoor ik net
Barman 2
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
werrum?
Is dat warm? Of Waarom?
Dat Brabants...
Jahquote:
Barman 1 en Barman 2 vinden elkaar aardig hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En Barman 1 heeft die fles in zijn rug gestoken?
Bah wat klef en romantischquote:Op woensdag 3 november 2010 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, als ik terugkom uit Parijs staat er een man met een fles champagne op me te wachten hoor ik net
Barman 2
Dat is iets voor wijven en homo'squote:
Vanaf 5 november is er een gratid GLOW-app te downloadenquote:Op woensdag 3 november 2010 07:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Heb gisteravond de site met de projecten zitten te bekijken
Die bij de lage landen lijkt me mooi. En die op de Demer is schattig
Ow coolquote:Op woensdag 3 november 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vanaf 5 november is er een gratid GLOW-app te downloaden. Kan je met je camera informatie krijgen over de projecten
.
Ik ben bij S2E2 nu, en die was zo liefquote:Op woensdag 3 november 2010 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
De halloween modern family is hillarisch
Cameron die over de bank valt.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben bij S2E2 nu, en die was zo liefOver dat kussen.
Jawel, maar die zal ongetwijfeld zo gestrest zijn dat ik het liefst eerst mijn andere mogelijkheden uitputquote:Op woensdag 3 november 2010 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik vertrek dus de 13e 's ochtends al heel vroeg. En ik ken mezelf al stressend voor ik op vakantie gaQua koffers en last minute dingen en slapen en zo.
Heeft Dick zelf geen bedje over?
Bitch PLEASE!quote:Op maandag 1 november 2010 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaa, binnenkort mag k Roel weer slaan!
volgens mij is die wel eens langs geweest hierquote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef MisterO het volgende:
He jongens!
Hebben jullie Stuart_Alan_Jones hier de laatste paar dagen gespot?
Oke, thanks!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij is die wel eens langs geweest hier
Ik mis mijn liefjequote:Op woensdag 3 november 2010 22:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
troubles in paradise..... or on board of the rainbow warrior?
Oeh nicequote:
dat heb ik 3 weken geleden al gedaanquote:Op donderdag 4 november 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Au. Na maanden allstars nu weer eens m'n laarzen aan
Ja is het wat?quote:
Zal je vent leuk vinden dat je met laarzen aan in bed ligt.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat heb ik 3 weken geleden al gedaan
Ik ben nooit zo van die historische films, maar vond hem wel mooi.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zal je vent leuk vinden dat je met laarzen aan in bed ligt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Au. Na maanden allstars nu weer eens m'n laarzen aan
spamquote:Op donderdag 4 november 2010 14:05 schreef mike_hunt het volgende:
geile jongens in een huis vol met cams. Ze zijn hot, maar straight...![]()
![]()
![]()
![]()
je moet lid zijn, maar de introduction van hun en het huis kan je wel zien. (duurt een minuutje)
fratpad.com
Die zijn nieet lelijk! Die zijn mooi!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Er staan allemaal best lelijke lichtdingetjes in Eindhoven... is dat voor Glow?
Als de lichtjes aan zijn misschien welquote:Op donderdag 4 november 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn nieet lelijk! Die zijn mooi!
jazeker voor jou apart gereserveerd en voor wonderer ookquote:Op donderdag 4 november 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Had je dan al een kaartje apart gelegd vioor vrijdag?
Muggenneukerquote:
Had deze ook een tijdje geleden gezien. Vond dat toch wel één van de betere. Je hebt ook velen ertussen zitten die 'it's gets better' gebruiken om hun eigen carriere op te krikken.....sad...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
die filmpjes van dat trevorproject, it get's better krijgen mij iedere keer weer aan het janken
leuk voor je!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu het er op begint te lijken dat volgende week vrijdag en zaterdag de voorstellingen uitverkocht zullen zijn en dan zondag ook wel vol zal stromen (resp. in totaal toch bijna 800 kaarten) beginnen de spanningen toe te nemen.
Vanaf maandag komt er een tandje bij, vanaf donderdag zal mijn slaap er wel onder gaan lijden
het is muggenzifter en mierenneuken als we toch gaan mierenneukenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Muggenneuker![]()
Spam? Spam houdt in dat het ongewenst is en dat is het toch niet? Al dat lekkers.Tevens gebruik ik het niet voor commerciële doeleinden. Ik wilde alleen maar de jongens en het huis laten zien.
Wíxxer.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:58 schreef Peter het volgende:
'Rukker' op politieauto kost ouders geld
Wixxer.. waxxer..
Eerst Sinterklaas.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai.
Heb je al zin in kerst?!Met een boom en alles...
ik vind hem best braafjesquote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat vinden jullie?
Gaat dit te ver, of toch nog humor?
Beetje sneu dat ze die kinderen erbij betrekken, maar verder wel grappig. Nou ja, "grappig".quote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat vinden jullie?
Gaat dit te ver, of toch nog humor?
Ja maar puur door Jos van Oss weet je wat ze bedoelen met de witte L en dat mama m wel lust. Zonder dat andere nr was ie nog braverquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind hem best braafjes
de tekst van Jos van Oss was wel wat pikanter
zodat je mee kunt genieten wanneer en waar je maar wiltquote:
Je bent liever dom?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zojuist de uitslag gehad van een IQ onderzoek, ik blijk niet zo dom als ik dacht, bovengemiddeld intelligent, IQ 112, verbaal 114, perfomaal 107.
Weer obstakel minder om me achter te kunnen verschuilen
Bovengemiddeld?!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zojuist de uitslag gehad van een IQ onderzoek, ik blijk niet zo dom als ik dacht, bovengemiddeld intelligent, IQ 112, verbaal 114, perfomaal 107.
Weer obstakel minder om me achter te kunnen verschuilen
Fokschim uit het verleden... Wat klinkt dat.... ja... bijna romántisch!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, weer zo'n Fokschim uit het verleden.
Neeee dat is die die bij de AH werkt en een motorrijbewijs had gehaald! Jij bedoelt HIW, maar dat P-verhaal ken ik dan weer niet. Ach ja, zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef Ang3l het volgende:
Weemz was die van de parkeerplaatsen toch?
Knákje!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:33 schreef Great.Expectations het volgende:
En Jezus. Weemz was van de AH, Jezus & knakje.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Knákje!Dat is waar ook!
Ik heb trouwens vandaag de hele dag naar mezelf zitten kijken (monteren, dus je ziet alles ook nog eens 15x en dan weer opnieuw). Vre-se-lijk. Ik moet toch echt eens gaan werken aan houding, stemgebruik en alles.
Je pakt wel meteen de Erik Engerd van Hilversum he?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan?
O ja, Weemz was van jezus en een vriend van de jongen waar ik 't duet mee heb gedanst! Dat was 'tquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je pakt wel meteen de Erik Engerd van Hilversum he?
Maar het gaat meer om mijn houding, ik doe "O+" vaak na, maar hij mij ook, en nu merk ik dus dat hij dat nog goed doet ook.Het zijn de trekjes die ik heb, de houding als het even niet lekker gaat of als ik even niet zo 1-2-3 weet hoe ik de vraag moet stellen. "Dus je doet interessant en moeilijk werk waarbij je contacten hebt met allerlei mensen en waar je toch je kennis en kunde moet kunnen tonen om te komen waar je wilt komen, op professioneel gebied dan, dus eh, ja, eh, hoe is het dan nou om toch best wel dicht bij het voetbalstadion van E. te wonen?", zulke dingen.
Het knippen van 35 minuten beeld naar 4 ging dan ook wel erg gemakkelijk.
en scheikunde. yes bitches, zelfs ik onthoud nog weleens wat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Zit je in de entertainment?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Knákje!Dat is waar ook!
Ik heb trouwens vandaag de hele dag naar mezelf zitten kijken (monteren, dus je ziet alles ook nog eens 15x en dan weer opnieuw). Vre-se-lijk. Ik moet toch echt eens gaan werken aan houding, stemgebruik en alles.
O god ja! the breadmix..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef wonderer het volgende:
Mikey! Ik ben morgen in Amsterdam. Kunnen we iets afspreken voor je cornholebread mix?
Dinsdag de 16e ben ik er ook nog. Morgen is een bijeenkomst van transmannen waar ik heen ga, de hele dag, heel gezelligquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O god ja! the breadmix..![]()
Nee, ik ben morgen niet in Amsterdam.....maar goed. tis toch heel lang houdbaar..![]()
wat doe je morgen in Amsterdam trouwens? hoe was de visit? drukke weken? wanneer ga je weer?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
http://www.vkmag.com/vide(...)n_klein_beetje_boos/
o, klinkt gezellig!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dinsdag de 16e ben ik er ook nog. Morgen is een bijeenkomst van transmannen waar ik heen ga, de hele dag, heel gezellig![]()
En ja, druk, maar wel gezellig.
Ja ook alleen omdat hij pillen voor je kan maken dankzij z'n opleiding...quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en scheikunde. yes bitches, zelfs ik onthoud nog weleens wat.![]()
que? vertelquote:
Ze zijn altijd leukquote:
Yeah, theater.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, klinkt gezellig!
je bent de 16e ook weer in Amsterdam?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ook alleen omdat hij pillen voor je kan maken dankzij z'n opleiding...
eh nee niet altijd kerel... echt niet...quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze zijn altijd leuk![]()
![]()
druk met je scriptie?
o, leuk! welke play ga je heen?quote:
Zelfs niet het filmpje over Mieke - pak jij voortaan maar je opblaaspop?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[quote]
eh nee niet altijd kerel... echt niet...
hoelang heb je nog?quote:ja zou wel de bedoeling moeten zijn, maar zit ff "vast"...
Cage aux Folles. Wil je mee, ik heb een kaartje overquote:
Nee helaas. ik heb iets rond zessen zie ik.. maar ik kan wel eventueel smiddags afspreken. Ik heb wel een meeting die middag kinda sorta..maar dat kan ik wel eventueel verplaatsen.. if ur game..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cage aux Folles. Wil je mee, ik heb een kaartje over
Da's wel okee denk ik. If all else fails ga ik met mijn moeder en die zal Amsterdam wel in willen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee helaas. ik heb iets rond zessen zie ik.. maar ik kan wel eventueel smiddags afspreken. Ik heb wel een meeting die middag kinda sorta..maar dat kan ik wel eventueel verplaatsen.. if ur game..
Nee, kep rond 6 uur afgesproken voor een dinner met een date...yes a date...quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wel okee denk ik. If all else fails ga ik met mijn moeder en die zal Amsterdam wel in willen.
Het begint pas om acht uur, he? Dat weet je? Kweenie hoe lang dat rond zessen duurt natuurlijk.
Ooohquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, kep rond 6 uur afgesproken voor een dinner met een date...yes a date...so that's a no go. ik bedoelde of je al s middags in de stad was?
Is goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
OoohJa hoor, denk het wel, heb nog niet echt vaste plannen. Ik laat het je voor die tijd in ieder geval weten.
Ik heb mijn haar laten groeien...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is goedik zal sowieso die meeting die s middags is, verzetten.. die notarissen and shit kunnen wel wachten.
wow... twee keer per sessie..![]()
ik hoop dat ik je nog herken.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar laten groeien...
Die heb ik niet eens gekekenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zelfs niet het filmpje over Mieke - pak jij voortaan maar je opblaaspop?![]()
ah well, to each its own.
![]()
[..]
hoelang heb je nog?
Van wie niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ah rapunzel...
ik wilde het eraf scheren van de week, maar mocht niet.
ja maar, dan kan je toch niet bepalen of ie leuk is of niet? Kijk, als je ze allemaal hebt gezien.....quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[quote] Die heb ik niet eens gekeken
o fuck ja, januari... klopt heb je eerder aangegeven.quote:Ik heb nog zolang ik nodig hebkan elke maand afstuderen... maar doel is januari...
Van een paar mensen niet. inclusief Badr die weleens mijn haar doet in Nederland. ... nou ja doet. tondeuzewerk...ik heb het altijd kort gehad. tondeuze erover en ik vond het wel gezegend. Nu ben ik met gelwax and shit in de weer...takes time man.. ben ik niet meer gewend sinds the 90's.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van wie niet?Neem je David en Anthony ook mee trouwens?
Ja, tell me about itquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Van een paar mensen niet. inclusief Badr die weleens mijn haar doet in Nederland. ... nou ja doet. tondeuzewerk...ik heb het altijd kort gehad. tondeuze erover en ik vond het wel gezegend. Nu ben ik met gelwax and shit in de weer...takes time man.. ben ik niet meer gewend sinds the 90's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |