Sodetu, wat een dag gisteren.
We zijn met 4 man en 1 vrouw naar walibi (halloween fright night) geweest.
's Middags was het al behoorlijk druk, wachtrijen van meer dan een uur, dus heel veel attracties hebben we niet gedaan.
Vanaf 18u begon de fright night. We hadden kaarten voor alledrie de "haunted houses". De eerste die we bezochten was "the villa". Je liep daar langs verschillende filmsets, o.a.: the ring, childplay, scream, saw, nightmare on elmstreet, my bloody valentine en the texas chainsaw masacre. Mijn god, ik schrok me echt elke keer lam, gillen van begin tot eind. Maar wat geweldig mooi gemaakt, vooral saw maakte indruk, de doucheruimte en een kamer verder de prikkeldraadscene, was net zoals de film.
In het park waren verschillende "scare-zones" daar liepen voornamelijk figuren met kettingzagen of andere lawaaidingen.
De 2e was club roxy, net een discotheek de wachtrij, daarna begon het griezelen weer, langs kamers waar dingen uit de muur kwamen, mensen die anderen aan het opereren of opeten waren, veel bloed en vuiligheid en ook weer wat schrikmomenten. Maar mijn hartslag was minder hoog als na "the villa".
De laatste was "alice in horrorland" waar je met een 3d bril door verschillende ruimtes liep, was voornamelijk apart om te zien, ook wel een paar keer geschrokken. 1 keer zo'n acteur een lach op z'n gezicht bezorgd door te gillen: "he das diezelfde weer". Als laatste schrok ik me halfdood door de Koningin die vanuit het niets ineens voor me opdook.
De Halloween avonden in walibi zijn een aanrader, alleen was het heeel erg druk en dat was helemaal erg toen we weggingen, wat een puinhoop is die parking daar zeg, ruim een uur vast gestaan.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM