Almere Stad niet simlockvrijquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
En waar is deze op te halen?
Simlockvrij?
Ali was een uur geleden onderweg vanuit de Bilt hier naar toe.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:31 schreef Barzi het volgende:
Als "Ali" hem toch niet wilt ben ik wel geintresseerd. Hoor het dan wel via PM!
Oeps foutje in mijn TT moet uiteraard de I900 zijn laat het even aanpassen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:51 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik denk dat ali een I9000 wou ipv een I900 (omnia dus)
Wat was zijn afkomst?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:19 schreef Razor21 het volgende:
Topic kan dicht "Ali" is net weg.
Gouden rolex om Hillfiger blousje dikke mercedes (hij was denk 25 jaar) en een pak geld natuurlijk moest hij daar even mee poffen. Denk dat het wel 2000 euro was wat hij bij zich had in contanten.
Heel nerveus mannetje was het....
Op het eerste oog een gladde turk van het kamp....quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:39 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Wat was zijn afkomst?
Had maandje geleden ook een vlotte deal met een gast die anoniem belde en mijn laptop even snel nakeek en zo met wat briefjes van 50 de gevraagde 350 euro betaalde. Dag erop enthousiast naar correct gegaan om nieuwe 3d tv te kopen, bleek bij de kassa dat ik vals geld had gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |