Ik ben gewoon chroestjov, een goedlachse en meegaande Rus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:36 schreef Netteee het volgende:
Best wel gemeen. nu weten jullie wel wie ik ben, maar ik niet wie jullie zijn.
Sticks vind jij Netteee niet knakenschattig?quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben wakker gebeld door een mongool dat ie vooorr mijn deur stond
De stekker van de koelkast was gisteren doorgebrand, waardoor stroom uitviel.
En de klok is achteruitgegaan.
Wat is deze afspraak.![]()
okayquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben gewoon chroestjov, een goedlachse en meegaande Rus.
Er is geen afspraak, het is ieder voor zich, fok!'ers en kinderen eerst.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben wakker gebeld door een mongool dat ie vooorr mijn deur stond
De stekker van de koelkast was gisteren doorgebrand, waardoor stroom uitviel.
En de klok is achteruitgegaan.
Wat is deze afspraak.![]()
Erg cute, leuk om te zien. Maar dat zeg ik tegen iedereen. Of ik het meen is een verhaal apart. Weten of ik het wel meen, zij-die-wel-weten doen het.quote:
Ik kan daar natuurlijk geen harde feitelijke uitspraken over doen, maar het verschil is zeker niet meer dan het aantal vingers op een hand omgerekend naar jaren.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:43 schreef Netteee het volgende:
[..]
okay
in de leeftijd van veel ouder dan ik?
okquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Erg cute, leuk om te zien. Maar dat zeg ik tegen iedereen. Of ik het meen is een verhaal apart. Weten of ik het wel meen, zij-die-wel-weten doen het.
okquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan daar natuurlijk geen harde feitelijke uitspraken over doen, maar het verschil is zeker niet meer dan het aantal vingers op een hand omgerekend naar jaren.
Dit initiatief is approved by me.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:47 schreef Panzermaus het volgende:
Netteee, wat je nu moet doen is een foto maken met een papiertje 'hoi Panzermaus en chroestjov' om te bewijzen dat jij echt Netteee bent. En niet toevallig een kerel die haar Hyves gevonden heeft.
We wachten hier op je.
Kun je lang wachten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:47 schreef Panzermaus het volgende:
Netteee, wat je nu moet doen is een foto maken met een papiertje 'hoi Panzermaus en chroestjov' om te bewijzen dat jij echt Netteee bent. En niet toevallig een kerel die haar Hyves gevonden heeft.
We wachten hier op je.
Dan doe je het morgen. Haast is er niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:48 schreef Netteee het volgende:
[..]
Kun je lang wachten.
Ik lig al in mijn bedje, camera is buiten bereik duzzzzz.
Gat in de markt paiertjes, ik denk dat er wel vraag naar is.quote:
Aan haast doen wij niet, mensen met haast genieten niet echt van het leven met al zijn pracht en praal zoals het bedoeld is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:48 schreef Netteee het volgende:
[..]
Kun je lang wachten.
Ik lig al in mijn bedje, camera is buiten bereik duzzzzz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |