Zo hoort datquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:34 schreef vosss het volgende:
Thanks. Klinkt goed hier, glazen vallen om in de kast![]()
Hier is wel eens een plantje van de vensterbank gefikkerd toen ik voor de deur stond te testen en afstellen met een nieuwe HUquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:34 schreef vosss het volgende:
Thanks. Klinkt goed hier, glazen vallen om in de kast![]()
quote:
pff.. hoe lang gaan die auto's nog mee met zoveel trillingen de hele tijd.. kan me niet voorstellen dat het goed is voor wat voor verbinding (schroef, las, weetikveel) dan ook.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Diezelfde knakker (Steve Meade)heb een heleboel filmpjes op tuub staan
Post eens een picca dan ?? en kun je ze niet in gesloten behuizingen bouwen, dan zijn ze toch veel kleiner ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:08 schreef vosss het volgende:
Al sla je me dood, 2 10-ers zijn het geloof ik zo uit mn hoofd.
Heb ze al lang niet meer in de auto gehad, ergens in 2005 ofzo voor het laatst. Ze zien er in elk geval nog prima uit
Foam is na een jaar of 10 stukken minder als nieuw, maargoed geen ramp. Je kan (als je de adressen weet) gewoon de foam randen laten vervangen. Dan kun je er nog lang plezier aan hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:55 schreef robertzone het volgende:
De woofers, en met name het foam zijn nog in goede staat. Denk niet dat die 1,2,3 scheuren. Ik moet wel zeggen dat er één wat minder goed aan toe is als de andere.. die is nog als nieuw.
Dit is ook mijn eerste set, schitterende woofers voor het geld, en knallen echt met relatief weinig vermogen
Zo'n Pioneer sub heb ik ook nog gehad, en die had ik idd in mijn Kadeath gewoon in de hoedenplank hangenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:13 schreef robertzone het volgende:
Heb ze te koop staan voor 30euro incl. kist.. Mogen los weg voor 25,00. Is volgens mij nog wel een reële prijs voor deze subs.
Eventueel daarbij een Fusion PPam8004 versterker, 2keer 225watt rms @ 4ohm. voor 100euro.
Vanmiddag komt er iemand langs om de complete set te beluisteren, helaas zit ie niet meer in de auto voor de juiste beleving.. dus hopen maar dat ie hem wel meeneemt
Das niet veel voor die subs.. Laat even wat weten als het vanmiddag niks geworden isquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:13 schreef robertzone het volgende:
Heb ze te koop staan voor 30euro incl. kist.. Mogen los weg voor 25,00. Is volgens mij nog wel een reële prijs voor deze subs.
Eventueel daarbij een Fusion PPam8004 versterker, 2keer 225watt rms @ 4ohm. voor 100euro.
Vanmiddag komt er iemand langs om de complete set te beluisteren, helaas zit ie niet meer in de auto voor de juiste beleving.. dus hopen maar dat ie hem wel meeneemt
Ze zitten in een kist van Rockford zelf zegmaar dus ik ga er vanuit dat die kist de perfecte maat/afmeting heeft voor die subs.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Post eens een picca dan ?? en kun je ze niet in gesloten behuizingen bouwen, dan zijn ze toch veel kleiner ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |