Dual standby, je kun op beide nummer gebeld worden. Je kan een soort widget op het scherm zetten waarmee je tussen de sims kan schakelen om te bellen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:18 schreef BYM het volgende:
Je kunt er een t-mobile en een kpn kaartje instoppen en dan werkt dat.
@TS
Is dit dual sim toestel dual standby, of is hij single standby?
Als die Duitse kaart het in een andere telefoon ook doet zal het met dit toestel ook wel werken, denk ik.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:58 schreef dutchman79 het volgende:
Werkt dit Dual Sim gebeuren ook met een Duitse prepaid simkaart en een Telfort abbo simkaartje erin ?
Tegenwoordig hoef je niet meer helemaal op te laden en volledig te ontladen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:09 schreef Prutzenberg het volgende:
Ik heb de telefoon maar kort in mijn handen gehad maar er zitten allerlei widgets op. Die gebruiken natuurlijk stroom. Ik geloof dat batterijen tegenwoordig eerst een paar keer volledig ontladen moeten worden voordat ze langer meegaan. Dat was bij mijn Desire in ieder geval wel zo.
Li-Po en Li-Ion moeten wel degelijk de eerste 5 keer volledig gecycled zijn voor max prestaties ....quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je niet meer helemaal op te laden en volledig te ontladen.
Dat is dus nog niet gebeurd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:19 schreef BYM het volgende:
[..]
Li-Po en Li-Ion moeten wel degelijk de eerste 5 keer volledig gecycled zijn voor max prestaties ....
De telefoon is nieuw. De plastic folie moet er zelfs nog afgehaald worden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef Cynix ® het volgende:
Is-ie als nieuw?
Welke kleur is het? Bruin of roze of iets anders?
Toch een fotootje?
Waar evt. op te halen?
Al naar gelang je antwoorden doe ik een (fatsoenlijk) bod.
Deal!quote:Op maandag 8 november 2010 10:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, 100 ¤, dan kom ik hem zaterdag met doosje en al ff ophalen, ok?
Details verder per PM af te stemmen.
Deal?
Joe hef meel !quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Oh jee.
Doe maar cynix@fok.nl, dan komt alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |