Hmm, eigenlijk vind ik alleen #4 erg geslaagd. Mooie symmetrie en je blik wordt inderdaad meteen getrokken naar het punt waar je 't hebben wilt.
#2 en #5 vind ik beide een fotografisch oninteressant onderwerp. #2 had wellicht spectaculairder kunnen zijn als je bijvoorbeeld een verdieping hoger stond en de lijnen van het gebouw dus wat meer benadrukt hadden kunnen worden zonder al die afleiding onderin beeld, maar op deze manier vind ik het eigenlijk niks. #5 vind ik geen interessante straat en hier vind ik het fisheye-effect ook niets toevoegen. Had zelfs liever gewoon kaarsrechte, strakke lijnen gezien.

#1 en #3 bevatten natuurlijk wel weer een interessant onderwerp, maar ik vind ze toch net niet. #1 heeft nog wel de meeste potentie denk ik, maar ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken. #3 is als je het mij vraagt te rechttoe rechtaan. Zonder het fisheye-effect was het totaal geen bijzondere foto geweest, met een veel te standaard compositie en te veel contrastloos grijs. Voor een foto als #4 geldt dat duidelijk niet, aangezien dat ook zonder de fisheye een toffe plaat zou zijn geweest.