1 |
Wat zijn ze dan als "perfect char"?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:18 schreef LangeJan het volgende:
Ik zit er zelf aan te twijfelen om de "perfect char" van gamefaqs te gebruiken qua Special Points, maar dat is denk ik een beetje triest, ik wil het allemaal zelf uitvinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je op Hardcore speelt dan is hij waarschijnlijk dood. Als je niet met Hardcore speelt zou die op gegeven moment toch weer op moeten staan zodra de kust veilig is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:44 schreef larry_flynt het volgende:
Kan je ed-e weer maken als hij is aangevallen door vijanden en op de grond ligt? Hij is net aan gevallen door grote scorpioenen en ik kan niets meer.....
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:59 schreef MeneerBob het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:01 schreef Document1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:59 schreef MeneerBob het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:05 schreef MeneerBob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik allemaal Evolved centaur bij Black Mountain aan het afmaken, heet er één Moe... Zal wel een quest aan vast zitten![]()
Ah.. Ik vlucht steeds weg, maar ik moet dus iedereen afmaken en dan staat Ed-e weer op?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als je op Hardcore speelt dan is hij waarschijnlijk dood. Als je niet met Hardcore speelt zou die op gegeven moment toch weer op moeten staan zodra de kust veilig is.![]()
jupquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:16 schreef larry_flynt het volgende:
Ben ik allemaal Evolved centaur bij Black Mountain aan het afmaken, heet er één Moe... Zal wel een quest aan vast zitten
http://fallout.wikia.com/wiki/MoeOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Uit de OP:Volgens mij werd Canada geannexeerd door de USA hoor.quote:en waarin Canada geannexeerd werd door de Chinezen.
Van Fallout Wiki:quote:Canada had been annexed as a state by the United States, involving both the oil crisis and the War with China. Alaska and Canada served as a front line during the war, because the oil interests vested in the north by the United States. When they were annexed by the USA, they managed to get Vaults in the country.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Ik speel trouwens hardcore mode maar vind het helemaal niet zo erg `hardcore` ben ondertussen lvl 29 en nog niet extreem moeilijke stukken tegengekomen (en nee ik speel niet met boone maar met raul en ben nog niet op de strip geweest (bewaar dat tot ik al het andere heb gedaan:P)![]()
Lvl 29 en nog niet op de strip? Damn. Strip was mijn priority target om binnen te komen voordat ik uberhaubt aan de sidequests begon.
Ben nu ook op Hardcore aan het spelen en ben nu beetje bij beetje de sidequests die ik tegenkom aan het oplossen waar mogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Ik wil opnieuw beginnen met explosives als tag. In fallout 3 had ik al met guns en energy weapons gespeeld dus wil wat anders. Ik vroeg me alleen af of er ook recipes zijn voor granaten, dynamites en die 40mm granaten??? (heel ver was ik namelijk niet gekomen).www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.![]()
Maakt niet uit...heb die quest zelf nog niet gedaan, maar ik heb Moe al 2x gedood. Dus doe wat je niet laten kan!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:16 schreef larry_flynt het volgende:
Ben ik allemaal Evolved centaur bij Black Mountain aan het afmaken, heet er één Moe... Zal wel een quest aan vast zitten
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Als je in Freeside rondloopt zie je wel eens die 3 kinderen voorbij rennen, achter die rat aan. Wees eens lief en schiet die rat voor ze overhoop, hebben ze ook wat te eten
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Deed ik ook (a)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je in Freeside rondloopt zie je wel eens die 3 kinderen voorbij rennen, achter die rat aan. Wees eens lief en schiet die rat voor ze overhoop, hebben ze ook wat te eten
Nog een vraag voor iemand die het spel al uitgespeeld heeft ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:59 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Deed ik ook (a)
Nog een vraag voor iemand die het spel al uitgespeeld heeft ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hardcore of niet?
Want wat is de reward?
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:31 schreef SevD het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: