ja dat nog wel.quote:
Er zat wel veel ijsaanslag in ja maar nu niet zo veel meer omdat hij bijna 2 dagen wel heeft staan ontdooien door dat rode lampje:P.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Zit er veel ijs(aanslag) in?
En zit er links van je knopjes ook nog een soort van stelknopje met een een aantal cijfertjes?
nou die heb ik geprobeerd te zoeken maar waar moet dat normaal gesproken staan bij een vriezer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:57 schreef Mirjam het volgende:
kun je zien welk typenummer het is?
dat scheelt veel gegis, dan kunnen we de gebruiksaanwijzing ff opzoeken en zien wat het precies nbetekent
nee de rubbers zijn nog prima en de deur is ook gewoon dichtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:09 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
stond de deur toevallig op een kiertje? of zijn je rubbers verrot?
Vaak zit er een typeplaatje ergens achterop. Maar daar moet je maar net bij kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:59 schreef pindaverkoper het volgende:
nou die heb ik geprobeerd te zoeken maar waar moet dat normaal gesproken staan bij een vriezer?
Volgens mij zit bij mijn bauknecht het typeplaatje achter de la bij de motor, wat een stuk handiger is dan achterop, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vaak zit er een typeplaatje ergens achterop. Maar daar moet je maar net bij kunnen natuurlijk
O, enne: Bauknecht Consumenten Servicelijn 076-530 6 400
Gebruiksaanwijzingen: http://www.whirlpool.be/app.cnt/bk/nl_NL/pageid/pgsrvifuhome001
Lijkt me geen slecht idee!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef pindaverkoper het volgende:
Hoi bedankt er staat inderdaad niet zo veel bijzonders in maar misschien moet ik hem helemaal laten ontdooien en dan pas weer aanzetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |