En dan wil Eberhard ook nog eens beginnen met het ontruimen van alle kraakpanden. Ik zie dat dit jaar niet meer gebeuren, budgetsgewijs.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, mijn gemeente heeft geen geld meer, alles is op aan al die agenten en ME van vandaag, wat denk je dat dat allemaal extra kost
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
*boem* *boem*
Groetjes,
Toverheks!
denk het ook niet, weet wel waren heel veel agenten paraat bij proces wilders, nou die hebben heerlijk koffie gedronken, beetje rond gelopen, ach beetje lanterfanten want er kwam geen kip op af.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan wil Eberhard ook nog eens beginnen met het ontruimen van alle kraakpanden. Ik zie dat dit jaar niet meer gebeuren, budgetsgewijs.
boven west mag ook wel weer terug naar de kantinequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die helicopter boven Binnenstad-Oost mag nu ook wel weg van mij
hier hoor ik ook niks meer door de lucht vliegen, dus ze zijn allemaal de stad in of richting buro.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:44 schreef spapaars het volgende:
Geen rare Engelsen of helikopter in of boven Noord.
Mooi zo Noord moet schoon, leeg en rustig blijven, geen hond wil er dood gevonden worden dus dat komt ook mooit uit! Goed dat die Engelse dat ook wetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier hoor ik ook niks meer door de lucht vliegen, dus ze zijn allemaal de stad in of richting buro.
dus je bent uitgesjoptquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:05 schreef Copycat het volgende:
Ik moest nog drie kwartier wachten op vriend R. in de stad en toen heb ik een koopmanie gekregen. Resulterend in een trui waarin je kan wonen, met hoodie, een navy jurkje, een asymetrisch vest en een paar blauwe Adidas Gazelle sneakers. Vier winkels in drie kwartier, een persoonlijk record.
En toen naar de Graduation van de Design Academy en toen naar een toko en daar heb ik onder meer Bintang en Hello panda snoep gekocht.
Nu ga ik alle bonnetjes weggooien ...
Voor deze maand wel.quote:
oh die is voor ianquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:06 schreef Copycat het volgende:
http://www.hellopanda.net/
Panda says Hi!
was ook op zoek naar trui/tuniek met kol zag alleen grijs of heel donkerpaars, wil een mooie voor bij mijn nieuwe laarzen, heb ook al 2 majoos gekocht een grijs en zwarte.quote:
Dat ik als lts-er dan hier nog de fouten moet verbeteren is toch godverdomme wel triest te noemenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:05 schreef Copycat het volgende:
Ik moest nog drie kwartier wachten op vriend R. in de stad en toen heb ik een koopmanie gekregen. Resulterend in een trui waarin je kan wonen, met hoodie, een navy jurkje, een asymetrisch vest en een paar blauwe Adidas Gazelle sneakers. Vier winkels in drie kwartier, een persoonlijk record.
En toen naar de Graduation van de Design Academy en toen naar een toko en daar heb ik onder meer Bintang en Hello panda snoep gekocht.
Nu ga ik alle bonnetjes weggooien ...
quote:
Hij is maar een kloon.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon van het padje af, helemaal kierewiet en de weg kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |