En dan wil Eberhard ook nog eens beginnen met het ontruimen van alle kraakpanden. Ik zie dat dit jaar niet meer gebeuren, budgetsgewijs.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, mijn gemeente heeft geen geld meer, alles is op aan al die agenten en ME van vandaag, wat denk je dat dat allemaal extra kost
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
*boem* *boem*
Groetjes,
Toverheks!
denk het ook niet, weet wel waren heel veel agenten paraat bij proces wilders, nou die hebben heerlijk koffie gedronken, beetje rond gelopen, ach beetje lanterfanten want er kwam geen kip op af.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan wil Eberhard ook nog eens beginnen met het ontruimen van alle kraakpanden. Ik zie dat dit jaar niet meer gebeuren, budgetsgewijs.
boven west mag ook wel weer terug naar de kantinequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die helicopter boven Binnenstad-Oost mag nu ook wel weg van mij
hier hoor ik ook niks meer door de lucht vliegen, dus ze zijn allemaal de stad in of richting buro.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:44 schreef spapaars het volgende:
Geen rare Engelsen of helikopter in of boven Noord.
Mooi zo Noord moet schoon, leeg en rustig blijven, geen hond wil er dood gevonden worden dus dat komt ook mooit uit! Goed dat die Engelse dat ook wetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier hoor ik ook niks meer door de lucht vliegen, dus ze zijn allemaal de stad in of richting buro.
dus je bent uitgesjoptquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:05 schreef Copycat het volgende:
Ik moest nog drie kwartier wachten op vriend R. in de stad en toen heb ik een koopmanie gekregen. Resulterend in een trui waarin je kan wonen, met hoodie, een navy jurkje, een asymetrisch vest en een paar blauwe Adidas Gazelle sneakers. Vier winkels in drie kwartier, een persoonlijk record.
En toen naar de Graduation van de Design Academy en toen naar een toko en daar heb ik onder meer Bintang en Hello panda snoep gekocht.
Nu ga ik alle bonnetjes weggooien ...
Voor deze maand wel.quote:
oh die is voor ianquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:06 schreef Copycat het volgende:
http://www.hellopanda.net/
Panda says Hi!
was ook op zoek naar trui/tuniek met kol zag alleen grijs of heel donkerpaars, wil een mooie voor bij mijn nieuwe laarzen, heb ook al 2 majoos gekocht een grijs en zwarte.quote:
Dat ik als lts-er dan hier nog de fouten moet verbeteren is toch godverdomme wel triest te noemenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:05 schreef Copycat het volgende:
Ik moest nog drie kwartier wachten op vriend R. in de stad en toen heb ik een koopmanie gekregen. Resulterend in een trui waarin je kan wonen, met hoodie, een navy jurkje, een asymetrisch vest en een paar blauwe Adidas Gazelle sneakers. Vier winkels in drie kwartier, een persoonlijk record.
En toen naar de Graduation van de Design Academy en toen naar een toko en daar heb ik onder meer Bintang en Hello panda snoep gekocht.
Nu ga ik alle bonnetjes weggooien ...
quote:
Hij is maar een kloon.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon van het padje af, helemaal kierewiet en de weg kwijt
En nu is ie ...quote:
ghehehehe die had ik ook bijna nageschilderd had ie er twee gehad dan wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:[/b]
[..]
oh die is voor ianvooral panda in roze rokje op die poster
welke film ga je kijken, op ned. 3 begint om 10 uur mist een horror en daarna It.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:18 schreef anufri het volgende:
[..]
ghehehehe die had ik ook bijna nageschilderd had ie er twee gehad dan was
dat Mera geweest, maar ik had geen zin meer![]()
en ik wist niet wat ik er bij moest zetten want eigenlijk is Mera een tijger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb lekker geslaapt...
eerst koffie, griek uit zijn nest trekken en dan fillum kijke ...
effe overleggen ik heb er een hele zooi liggen,quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:[/b]
[..]
welke film ga je kijken, op ned. 3 begint om 10 uur mist een horror en daarna It.
ga eerst Ajax kijken
foebal?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:[/b]
[..]
welke film ga je kijken, op ned. 3 begint om 10 uur mist een horror en daarna It.
ga eerst Ajax kijken
The Mist en It, Stephen King Avond dus !quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:[/b]
[..]
ga eerst Ajax kijken
alleen de Mist ga ik zien, de rest ken ik al.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:34 schreef Jian het volgende:[/b]
[..]
The Mist en It, Stephen King Avond dus !
en op Veronica ook nog; Signs en The sixth sense
Ken ze allemaal, It heb ik meerdere keren gezien, lekkere filmquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alleen de Mist ga ik zien, de rest ken ik al.
oke dan zet ik al vast een keukenrol neer, kan ik lekker snotterenquote:
Kolere dat werd tijd...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:08 schreef Jian het volgende:
Voor de liefhebbers dvdrip van Inception met ned ondertiteling gespot, topkwaliteit ! Noek!?
Sings gaat over buitenaards leven, graancirkels enzo, met Mel Gibsonquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:14 schreef hondjes het volgende:
En Signs,,wat is dat voor film....of ga ik dan ook huillie doen?
Waar ik dus geen zin in heb.
Dan wordt het die filmquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Sings gaat over buitenaards leven, graancirkels enzo, met Mel Gibson
is dat hete piccalilly Ccquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:17 schreef Copycat het volgende:
Huilen moest ik dan weer niet. Meer zo van![]()
![]()
![]()
.
Zuurkool met een lik madame Jeanette piccalilly. Lekker!
Deze?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:08 schreef Jian het volgende:
Voor de liefhebbers dvdrip van Inception met ned ondertiteling gespot, topkwaliteit ! Noek!?
Nee dat is een telesync dat zie je aan de letters TS , een cam dus ! Deze is van vandaag en het is gewoon een buitenlandse dvdrip, dus geript van een originele dvd en voorzien van Ned ondertitels. In de nieuwsgroepen staat ie o.a. in a.b. boneless onder de naam Inception.Dvdrip2Dvd.CUSTOM.NL.SRT maar hij zal ook als torrent te vinden zijn !quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze?
Inception 2010 TS NL Sub NLT-Release {luiehond69}
Heb de vorige download, van een paar weken geleden, na enkele minuten uitgeflikkerd. Enorm kutbeeld en subtitles van een vertaalcomputer.
oke, even onthouden, want steeds overal chilisaus op te doen gaat ook vervelen.quote:
Op Isohunt zie ik deze van 9 uur oud, aan de commentaren te lezen is ie goed Inception.DVDRiP.XviD-ARROWquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee dat is een telesync dat zie je aan de letters TS , een cam dus ! Deze is van vandaag en het is gewoon een buitenlandse dvdrip, dus geript van een originele dvd en voorzien van Ned ondertitels. In de nieuwsgroepen staat ie o.a. in a.b. boneless onder de naam Inception.Dvdrip2Dvd.CUSTOM.NL.SRT maar hij zal ook als torrent te vinden zijn !
Yep, is-ie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee dat is een telesync dat zie je aan de letters TS , een cam dus ! Deze is van vandaag en het is gewoon een buitenlandse dvdrip, dus geript van een originele dvd en voorzien van Ned ondertitels. In de nieuwsgroepen staat ie o.a. in a.b. boneless onder de naam Inception.Dvdrip2Dvd.CUSTOM.NL.SRT maar hij zal ook als torrent te vinden zijn !
goedemorgen Cc, en vanavond de laatste aflevering.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:03 schreef Copycat het volgende:
Op leven na dood?
Goedemorgen! Nog maar drie afl. van Penoza te gaan en ik ben weer bij ...
Rise and shine! Of lower and sulk! Naar gelang de stemming.
Ik heb vanochtend die van 3 oktober gekeken. Heb nog wat in het verschiet, dus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:36 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen Cc, en vanavond de laatste aflevering.
was goede serie
Oh bah!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:43 schreef CarOnline het volgende:
Meurning.
Urgh, zo naar Waalre crossen voor twee verjaardagen![]()
En ik wil gewoon in bed liggen met dit weer!
Mn pc is gereanimeerd, 1 batterijtje was genoeg
Oh das beter. Dit is een gevalletje: Hier kan ik niet onderuit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh bah!
Ben zo blij dat ze hebben geaccepteerd dat ik niet op verjaardagen kom. Nou ja, ik weet eigenlijk niet of het geaccepteerd is, ik kom gewoon niet. Nooit!
En Waalre is best een avontuur als je er lang over nadenkt. Veel plezier !quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh das beter. Dit is een gevalletje: Hier kan ik niet onderuit.
Ach, als we er zijn is het wel leuk. Denk ik
Thanks. Komt vast joed. Hele daj zo pgate!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
En Waalre is best een avontuur als je er lang over nadenkt. Veel plezier !![]()
Ik ga wentelteefjes bakken. Ik ben bezeten door mijn opoe, denk ik. En dat op Halloween!
Ik heb 'm binnen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:07 schreef Noek het volgende:
Ik denk dat Inception alleen maar interessant is in de bios.
Geleufde't zelluf?quote:
denk vanavond al, en natuurlijk een doc. over zijn bewogen levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Deze week Twee vrouwen, De aanslag en De ontdekking van de hemel op de buis?
Wat deed ie dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:58 schreef hondjes het volgende:
Zag hem wel eens in cafe Americcain in Amsterdam..
Best wel een kwal...
Best wel een kwal?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:58 schreef hondjes het volgende:
Zag hem wel eens in cafe Americcain in Amsterdam..
Best wel een kwal...
kwallebrallen....quote:
Ben erg nieuwsgierig naar de laatste aflevering.... ik roep al weken dat Carmen er op het laatst achterkomt dat Irwan degene is die de boel besodemieterd heeft, en dat ze dan "geen andere keus heeft" dan hem neerschieten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedemorgen Cc, en vanavond de laatste aflevering.
was goede serie
Yep, lekker in bed gekeken, hij is net afgelopen. Ik had de dvd5-versie, gewoon dvd-kwaliteit dus. Je moet er in het begin goed bijblijven, tis best wat complex, maar gaandeweg, johquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:07 schreef Noek het volgende:
Ik denk dat Inception alleen maar interessant is in de bios. Heb je de film al gezien, Jian?
Despicable Me is liefst!En ontzettend 3D. Maar dat is ook alleen maar leuk in de bios. Thuis is dat gelijk weer anders.
Die staan.... m'n vloerplan wat ik een tijdje geleden gepost had gaat het echter niet worden, want ze zijn nogal massief, en het kamertje werd wel erg klein met de geplande indeling, dus we zijn vanmorgen begonnen met het schuiven van de meubeltjes, en het is zo ook niet ideaal, maar iig beter dan het eerst was.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:08 schreef Toverheks het volgende:
iedereen zowat wakker lees ik, Leandra hoe staan de babymeubeltjes???
We gaan ons dus nu weer rustig houden....quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die staan.... m'n vloerplan wat ik een tijdje geleden gepost had gaat het echter niet worden, want ze zijn nogal massief, en het kamertje werd wel erg klein met de geplande indeling, dus we zijn vanmorgen begonnen met het schuiven van de meubeltjes, en het is zo ook niet ideaal, maar iig beter dan het eerst was.
Ik heb maar niet voorgesteld om toch de kamer aan de voorkant maar als babykamer te gaan gebruiken want N. heeft al genoeg van me te verduren gehad de afgelopen 24 uur
Daarna hebben we de badkamer even schoongemaakt (moest ook nog gebeuren) en de beide kastjes ingericht, dus al met al begint het langzaamaan wel wat te worden... alleen de was die ik voor vandaag in de planning had gaat denk ik niet lukken, want ik kan amper meer op m'n benen staan, laat staan een trap oplopen...
Heb me gistermiddag toch nog met de meubeltjes bemoeid![]()
hahah dus je kon het gewoon niet laten je er mee te bemoeien, maar ja het staat en wat je vertelt, niks meer gaan doen, lekker genieten van je vrije zondag, de was loopt nog niet de wasmand uit dus dat kan morgen ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die staan.... m'n vloerplan wat ik een tijdje geleden gepost had gaat het echter niet worden, want ze zijn nogal massief, en het kamertje werd wel erg klein met de geplande indeling, dus we zijn vanmorgen begonnen met het schuiven van de meubeltjes, en het is zo ook niet ideaal, maar iig beter dan het eerst was.
Ik heb maar niet voorgesteld om toch de kamer aan de voorkant maar als babykamer te gaan gebruiken want N. heeft al genoeg van me te verduren gehad de afgelopen 24 uur
Daarna hebben we de badkamer even schoongemaakt (moest ook nog gebeuren) en de beide kastjes ingericht, dus al met al begint het langzaamaan wel wat te worden... alleen de was die ik voor vandaag in de planning had gaat denk ik niet lukken, want ik kan amper meer op m'n benen staan, laat staan een trap oplopen...
Heb me gistermiddag toch nog met de meubeltjes bemoeid![]()
Ja mamquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:32 schreef hondjes het volgende:
We gaan ons dus nu weer rustig houden....
Ja, maar morgen moet ik het alleen doen, en nu kan N. me helpen.... ik denk dat we dus toch even bezig gaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:32 schreef Toverheks het volgende:
hahah dus je kon het gewoon niet laten je er mee te bemoeien, maar ja het staat en wat je vertelt, niks meer gaan doen, lekker genieten van je vrije zondag, de was loopt nog niet de wasmand uit dus dat kan morgen ook.
als je maar rustig aan doetquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja mam![]()
[..]
Ja, maar morgen moet ik het alleen doen, en nu kan N. me helpen.... ik denk dat we dus toch even bezig gaan
Komt goed, nu eerst een broodje en eens kijken of ik zometeen wel kan inloggen bij Vodafone...quote:
Ja, nee, wat je net zei is een stuk beschaafder inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
Vrouwke! Zu praote ze hullemaol nie in Waolre!
Verrekte koekwaus da ge dur stat. Waolre ligt neffe Eindhovoh en daor praote ze ok nie zo raor. Gewohn normal doen, witte wel, witte nie? Anders stuur ik munne zus op oe af, en dan bende nog nie jarig!
Gefeliciteerd met jouw zus! (of zwager/schoonbroer, neefje of nichtje)
Ik heb mijn kleding die al even op het logeerbed lag gesorteerd. Nu is mijn eigen bed een puinhoop van kledinghoopjes en heb ik geen zin meer.
Brunch!
Nijmegen....zwaai ffquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, nee, wat je net zei is een stuk beschaafder inderdaad
Bijna bij Nijmegen, maar de weg doet raar!
Mijn neefje was vrijdag jarig en zn zus morgen.
Dus Tante Caro moet er ff met kadowen langs.
Even. Héél even.quote:
O, dat ga ik wel even volgenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef Toverheks het volgende:
als je niet kan slapen vannacht, op 24.00 live streaming vanaf spookhuis Huissen, in samenwerking met radio 538
Dat ga ik missen, want van 00:00 tot 02:00 Echte Jannen op Radio 1quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef Toverheks het volgende:
als je niet kan slapen vannacht, op 24.00 live streaming vanaf spookhuis Huissen, in samenwerking met radio 538
schakel je maar af en toe even over naar de website van 538quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ga ik missen, want van 00:00 tot 02:00 Echte Jannen op Radio 1
En dáár heb je wel tijd voor druiloor? Terwijl de meeste zich uit de naat werken om dat "Opa-shit-gebeuren" op de rails te houden..?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
O, dat ga ik wel even volgendie Johan
Hoi Bongetje.quote:
Ja sorry hoor, maar er staat hier een vingerplant in de kamer die boeiender is als opaquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dáár heb je wel tijd voor druiloor? Terwijl de meeste zich uit de naat werken om dat "Opa-shit-gebeuren" op de rails te houden..?
Nou als die plant klaargekomen is, er is nog veel werk aan de winkel!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar er staat hier een vingerplant in de kamer die boeiender is als opa
Have fun, gaat wel lukken denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:46 schreef Gert het volgende:
De boerenkool smaakte ook prima. Lomp voer, maar erg lekker op z'n tijd.
Zometeen Inception kijken, heb het effe gecheckt: prima kwaliteit inderdaad Jian.![]()
Niet dat ik het echt héél belangrijk vind, ik kijk ook rustig avi's van 700 nog wat MB, maar bij dit soort films is een goede beeldkwaliteit wel weer belangrijk.
Gebeurt gewoon helemaal niks daar, stelletje ouwe wijven op die chatquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou als die plant klaargekomen is, er is nog veel werk aan de winkel!Of je geraniums moeten ook nog water toevallig?
mosterdquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:56 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen boerenkool, maar wel rookworst in huis
Eens bedenken wat ik daarbij kan eten.
Geraniums moeten elke dag water, en een maal per maand wat snoeien en af en toe bijmesten... succes Dooie...quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebeurt gewoon helemaal niks daar, stelletje ouwe wijven op die chat
Veel plezier huiliequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geraniums moeten elke dag water, en een maal per maand wat snoeien en af en toe bijmesten... succes Dooie...
Ik heb al uitstekende assistenten thx ik red het wel zonder jou ook , rot maar lekker op naar je saaie whatever topic....quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb al uitstekende assistenten thx ik red het wel zonder jou ook ,
Schiet op terug naar je kamertje raaskaller, Zuster klemvast heeft je warme ochtenpapje klaar... en 24 uur Internetverbod wegens "stoute" dingetjes roepen naar vreemden.....quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Margo44 en Clarabella12, moewhoehoehoe
Groeten aan je lieftallige assistentes hèquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Schiet op terug naar je kamertje raaskaller, Zuster klemvast heeft je warme ochtenpapje klaar... en 24 uur Internetverbod wegens "stoute" dingetjes roepen naar vreemden.....
Mosterd en een broodje!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:56 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen boerenkool, maar wel rookworst in huis
Eens bedenken wat ik daarbij kan eten.
Ohhw.. ben jij diegene die nix meer wil, nou leuk hé? mekkeren aan de zijlijn hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Groeten aan je lieftallige assistentes hè
Over mekkeren aan de zijlijn gesproken. Staat je moeder alweer op stal of mag ze nog in de wei?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ohhw.. ben jij diegene die nix meer wil, nou leuk hé? mekkeren aan de zijlijn hoe voelt dat nou?
Is er wat? Zeiken en Trollen zouden we bij Opa doen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over mekkeren aan de zijlijn gesproken. Staat je moeder alweer op stal of mag ze nog in de wei?
Hahaha, ja en ze zijn allemaal even erg.. vertel nou iets nieuws wat niemand anders weet en ik blijf even hangen bijdehand..quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oei, iemand heeft een blikje klonen opengetrokken!
Gemist. Wordt dus wachten tot zondag op de herhaling bij BVNquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef Jian het volgende:
zo dat was Penoza, best wel aardige laatste aflevering
Ik ben de weg kwijt... TomTom to Go Away een oplossing?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef Jian het volgende:
Staat ook gewoon bij uitzendinggemistquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gemist. Wordt dus wachten tot zondag op de herhaling bij BVN
kunnen ze mooi een nieuwe serie gaan maken, een open einde was het.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef Jian het volgende:
staat vannacht al op uitzendinggemist Spuitjequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gemist. Wordt dus wachten tot zondag op de herhaling bij BVN
Zeg druiloor, doe je een beetje voorzichtig met mijn pupil? Alle begin is moeilijk, zeker op dit KutFok...quote:
Ehh..ik red me nou wel hier hoor "Paps"quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeg druiloor, doe je een beetje voorzichtig met mijn pupil? Alle begin is moeilijk, zeker op dit KutFok...
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeg druiloor, doe je een beetje voorzichtig met mijn pupil? Alle begin is moeilijk, zeker op dit KutFok...
Geen idee waarom niet, maar ik moest het woord wel een paar keer lezen voor ik me realiseerde dat er geen ret-weets stond.... en ik me maar afvragen wat ret-weets in hemelsnaam zijnquote:Op maandag 1 november 2010 09:17 schreef HiDiHo het volgende:
Tijd voor een bakkie
Waarom kan ik retweets niet verwijderen![]()
Is hyves overgenomen?quote:Op maandag 1 november 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Hyves valt voortaan onder TMG/Telegraaf. Mooi moment om dat inactieve account voor eens en altijd in de prullenbak te gooien.
Elst, Gelderland I presume?quote:Op maandag 1 november 2010 09:38 schreef remlof het volgende:
Goeiewintertijdmorgen. Deze Sprinetr rijdt naar Elst en Nijmegen.
En dan ben ik nog verbaasd, terwijl er in de NRC van vorige week ergens een stuk stond over Hyves... en dat ze inmiddels meer SBS6 dan VPRO waren.quote:Op maandag 1 november 2010 09:46 schreef Copycat het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)_.html?sn=nieuws_dft
Is Hyves ooit meer vpro dan sbs geweest dan?quote:Op maandag 1 november 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan ben ik nog verbaasd, terwijl er in de NRC van vorige week ergens een stuk stond over Hyves... en dat ze inmiddels meer SBS6 dan VPRO waren.
Dan weet je eigenlijk al dat een overname door de Telegraaf de volgende logische stap is
Is Hyves ooit VPRO-fähig geweest?quote:Op maandag 1 november 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
En dan ben ik nog verbaasd, terwijl er in de NRC van vorige week ergens een stuk stond over Hyves... en dat ze inmiddels meer SBS6 dan VPRO waren.
Dan weet je eigenlijk al dat een overname door de Telegraaf de volgende logische stap is
Neuh dat ook niet, maar in den beginne... had het net zo goed die kant op kunnen gaan natuurlijk, zeker omdat het toen nog niet volstond met scheeuwerige accounts van pubertjes.quote:Op maandag 1 november 2010 09:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Is Hyves ooit meer vpro dan sbs geweest dan?
4 vrienden, waaronder johan vlemmixquote:Op maandag 1 november 2010 10:01 schreef Leandra het volgende:
Oeh, mijn Hyves is al 5 jaar oud zie ik net.... en ik heb 20 Hyves-vrienden![]()
Nooit serieus wat mee gedaan dus
[i]quote:Op maandag 1 november 2010 10:07 schreef Leandra het volgende:
Oeh, jij wint, daar kan ik niet tegenop.... ik ken ze ook nog vrijwel allemaal persoonlijk.
Ik ken Johan ook persoonlijkquote:Op maandag 1 november 2010 10:07 schreef Leandra het volgende:
Oeh, jij wint, daar kan ik niet tegenop.... ik ken ze ook nog vrijwel allemaal persoonlijk.
Oeh, dan blijf ik op Hyves, denk ik.quote:Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij las ik voor een paar weken geleden ergens dat Hyves minder populair aan het worden was en dat Facebook enorm groeide ten faveure van andere sociale netwerken.
Je zou bijna denken dat die Telegraaf een kat in de zak heeft gekocht en de voormalig aandeelhouders/eigenaren net op tijd verkocht hebben
Yep, wel fijn dat de rest van Europa het niet verstond.quote:
Tja...dan zouden ze denken dat wij allemaal zo simpel zijnquote:Op maandag 1 november 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, wel fijn dat de rest van Europa het niet verstond.
quote:Op maandag 1 november 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, wel fijn dat de rest van Europa het niet verstond.
quote:Op maandag 1 november 2010 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja...dan zouden ze denken dat wij allemaal zo simpel zijn
Facebook is idd steeds groter aan het worden in NL.... en daar zit ook gelijk het verschil tussen Hyves en Facebook; het een is een typisch Nederlands sociaal netwerk, en het ander juist niet, en daardoor kan men makkelijk contacten uit de hele wereld toevoegen.quote:Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij las ik voor een paar weken geleden ergens dat Hyves minder populair aan het worden was en dat Facebook enorm groeide ten faveure van andere sociale netwerken.
Je zou bijna denken dat die Telegraaf een kat in de zak heeft gekocht en de voormalig aandeelhouders/eigenaren net op tijd verkocht hebben
Facebook is er nog niet in het Nederlands héquote:Op maandag 1 november 2010 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Facebook is idd steeds groter aan het worden in NL.... en daar zit ook gelijk het verschil tussen Hyves en Facebook; het een is een typisch Nederlands sociaal netwerk, en het ander juist niet, en daardoor kan men makkelijk contacten uit de hele wereld toevoegen.
Andere doelgroepen.
Ja, die glittergifjes zijn heel erg Hyves.... en als Facebook verstandig is dan maken ze het ook niet in het NL beschikbaar, dat scheelt de helft van het publiek dat je sowieso niet wilt hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
Hyves is tegenwoordig toch met name het domein van pubers en verveelde huisvrouwen met glittermanie?
Die smilies alleen al.
Facebook bekijk ik een paar keer per dag en daar reageer ik ook regelmatig op, alhoewel ik zelf nooit echt veel toevoeg.
En mensen die maar wat "aankloten", zoals ik.quote:Op maandag 1 november 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
Hyves is tegenwoordig toch met name het domein van pubers en verveelde huisvrouwen met glittermanie?
Jij bent toch ook een verveelde huisvrouw? Maar jij Hyvet echt actief?quote:Op maandag 1 november 2010 11:31 schreef Scrutinizer het volgende:
En mensen die maar wat "aankloten", zoals ik.
Volgens mij ben jij ook een Hyver met die kleurtjesquote:
Was het maar zo.quote:Op maandag 1 november 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een verveelde huisvrouw?
Ja. Ik had bijvoorbeeld YT-clipjes op m'n account die meer dan 100 views hadden, dat is twee keer zoveel als het aantal "vrienden" dat ik heb.quote:Maar jij Hyvet echt actief?
Ik heb idd een account daar, maar doe er eik ook niks mee. Mijn kleindochter stuurt mij af een toe een berichtje. Da wast.quote:Op maandag 1 november 2010 11:35 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij ben jij ook een Hyver met die kleurtjes
Hyves en smoelboek!quote:Op maandag 1 november 2010 11:58 schreef Toverheks het volgende:
ik heb hyves maar doe er weinig mee, meer als ik iemand ff nodig heb dan even een berichtje sturen, mijn kinderen zitten op facebook.
Dat soort mensen zouden sowieso opgesloten moeten wordenquote:Op maandag 1 november 2010 12:03 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zag hyves altijd voor mensen die zelf geen website konden maken![]()
Preciesquote:Op maandag 1 november 2010 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden sowieso opgesloten moeten worden
quote:Op maandag 1 november 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
Sluit me op!
Oh nee, ik ga toch de deur uit om te lunchen met best vriendinnetje.
Tsja, Joran is zo'n kind wat alles mee leek te hebben maar kennelijk niet deugt.quote:Op maandag 1 november 2010 13:09 schreef Toverheks het volgende:
ppppffttttt net Peter r de vries gezien over de zaak Joran, wat een tyfuslijer is dat toch ook, interview met moeder van Nathalie volgende week deel 2 dan zit ze bij Joran in de gevangenis en ontmoet de ouders van dat andere meisje.
ja of dat waar is dat zijn ouders geld naar het casino kwamen brengen weet ik zo net nog niet, Peter r zegt wel meer dingen, en verzwijgd ook dingen, dat nathalie aardig aan de coke was etc.etc. dat heeft john vd heuvel weer onthult.quote:Op maandag 1 november 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, Joran is zo'n kind wat alles mee leek te hebben maar kennelijk niet deugt.
Hoewel je ook aan ouders kunt twijfelen die hun 17-jarige zoon geld komen brengen als hij in het casino zit en door z'n cash heen is... dat is op z'n minst een verwarrende boodschap voor een opgroeiend kind.
Grapjas! Die spionage gaat veel geavanceerder en maakt vooral gebruik van en is gericht op, mensen die films en muziek downloaden.quote:Op maandag 1 november 2010 14:10 schreef Jian het volgende:
Netwerken als Hyves en Facebook geweldig voor Overheids Informatiesystemen als bijvoorbeeld Indect, "Het Europese Big Brother" dat dankbaar gebruikt maakt van deze netwerken om Europese burgers te bespioneren. Tsja
Ze bespioneren maar een eind weg.quote:Op maandag 1 november 2010 14:10 schreef Jian het volgende:
Netwerken als Hyves en Facebook geweldig voor Overheids Informatiesystemen als bijvoorbeeld Indect, "Het Europese Big Brother" dat dankbaar gebruikt maakt van deze netwerken om Europese burgers te bespioneren. Tsja
Films en muziek downloaden is niet eens verboden in Nederland slimpie !quote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grapjas! Die spionage gaat veel geavanceerder en maakt vooral gebruik van en is gericht op, mensen die films en muziek downloaden.
En dan is het volgens Danny sowieso een goed idee om je account op te heffen omdat je als Hyver als Hyves-reaguurder wordt aangemerkt. Heeft Danny enig idee hoe verdacht je bent als je zegt dat je een FOK!ker bent?quote:Op maandag 1 november 2010 13:12 schreef Leandra het volgende:
Nou Danny het gaat hypen is het niet leuk meer, dus ik hou m'n Hyves nog maar even![]()
Het grote 'gooi je Hyves door de shredder' topic #1 #deletejehyves
Prepaid telefoon, cash betalen, beltegoed cash betalenquote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze bespioneren maar een eind weg.
Iedereen loopt sowieso tegenwoordig rond met een apparaatje waarmee niet alleen op de meter nauwkeurig kan worden bepaald waar iemand is, maar waarmee ook nog eens onmerkbaar voor de gebruiker kan worden afgeluisterd.
[ afbeelding ]
En Hyves wel?quote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Films en muziek downloaden is niet eens verboden in Nederland slimpie !
Ik sta zelfs in het telefoonboekquote:Indect maakt wel degelijk gebruik van Facebook, Hyves en Twitter, het gaat erom dat het overheidsdiensten wel erg gemakkelijk gemaakt wordt door de mensen zelf, ooit zal daar een kentering in komen
Wat is dat ?quote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Ik sta zelfs in het telefoonboek
Het verleden heeft de toekomst! Gewoon een boodschapper op een snel paard!quote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Prepaid telefoon, cash betalen, beltegoed cash betalen![]()
Encryptie da's het middel van de toekomst, vandaar dat ze daar in Amerika zo huiverig voor zijn
Pcies, eentje die zelfs bij de zwaarste martel methoden niet praatquote:Op maandag 1 november 2010 14:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het verleden heeft de toekomst! Gewoon een boodschapper op een snel paard!
Eentje cyaankali inneemt indien nodig voor het groter heil!quote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, eentje die zelfs bij de zwaarste martel methoden niet praat
Exact, dat zie ik een Facebookpagina onder druk nog niet doenquote:Op maandag 1 november 2010 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eentje cyaankali inneemt indien nodig voor het groter heil!
Maar als de paus tweet dat het zover is dan laat ik mij wel inschepen!quote:Op maandag 1 november 2010 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Exact, dat zie ik een Facebookpagina onder druk nog niet doen
Maar wel een lintje van Remlof!quote:Op maandag 1 november 2010 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben lid van de anti-Wilders-hyve, nu krijg ik nooit meer subsidie waarschijnlijk.
O god wat heb je gedaan, als nu de bruinhemden straks weer door de straten marcheren op zoek naar afvalligen, wat dan ?????quote:Op maandag 1 november 2010 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben lid van de anti-Wilders-hyve, nu krijg ik nooit meer subsidie waarschijnlijk.
Ik laat mij alvast bekeren ende dopen en dan op naar Vaticaanstadquote:Op maandag 1 november 2010 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar als de paus tweet dat het zover is dan laat ik mij wel inschepen!![]()
Die zo verrot is dat die binnen 1 jaar omvalt? Die eik?quote:Op maandag 1 november 2010 14:39 schreef Jian het volgende:
[..]
O god wat heb je gedaan, als nu de bruinhemden straks weer door de straten marcheren op zoek naar afvalligen, wat dan ?????
Gelukkig ken jij Remlof die vast nog wel plaats heeft in zijn verborgen achterkamer, achter zijn grote boekenkast, waarin de bijbel en de koran vrolijk naast elkaar prijken, met slechts één venster dat uitkijkt op de grote Eik achter zijn huis
KLOPT.quote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Films en muziek downloaden is niet eens verboden in Nederland slimpie !
Indect maakt wel degelijk gebruik van Facebook, Hyves en Twitter, het gaat erom dat het overheidsdiensten wel erg gemakkelijk gemaakt wordt door de mensen zelf, ooit zal daar een kentering in komen
Zolang er geen premie staat op het aangeven van ondergedoken afvalligen heb je van mij niks te vrezenquote:Op maandag 1 november 2010 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Als de bruinhemden komen gooi ik ze gewoon van vier-hoog een Statenbijbel op hun harses. Verder maakt het niet uit, de AIVD heeft mij reeds in 1998 als een veiligheidsrisico bestempeld.
De overheid kan toch niet zoveel met de gemiddelde hyves- of facebookpagina, als ze dat al zouden willen.quote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
het gaat erom dat het overheidsdiensten wel erg gemakkelijk gemaakt wordt door de mensen zelf, ooit zal daar een kentering in komen
Pas als je geld krijgt om mij aan te geven moet ik je vrezen?quote:Op maandag 1 november 2010 14:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Zolang er geen premie staat op het aangeven van ondergedoken afvalligen heb je van mij niks te vrezen
Van die wetenschap maak ik dan ook handig gebruik. Mensen die mijn Hyves doorspitten zouden zowaar het idee kunnen krijgen dat ik aardig ben, fanatiek, professioneel en meerquote:Op maandag 1 november 2010 14:48 schreef Gert het volgende:
Wat wél handig is om te beseffen, is dat (toekomstige) werkgevers je internetsporen bekijken.
De chip onder je huid zegt dat je bij Piet Hein Eek geweest bent.quote:Op maandag 1 november 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een alu hoedje op!
Of eigenlijk een dakje. Encript maar eens mooi waar ik zit!
Dat is vaak de eerste keer dat mensen zich realiseren wat er via internet mogelijk is op het gebied van informatieverzameling. Er zijn legio voorbeelden te bedenken en er zal ook in de toekomst steeds meer gebruik van worden gemaakt. De overheid zal dat ook dankbaar doen net als anderen. Het gaat er natuurlijk om dat veel mensen zich helemaal niet bewust zijn wat een vlucht dat heeft genomen en wat voor omvang het heeft.quote:Op maandag 1 november 2010 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wél handig is om te beseffen, is dat (toekomstige) werkgevers je internetsporen bekijken.
Iedereen heeft een prijs, ik heb gewoon een lagequote:Op maandag 1 november 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas als je geld krijgt om mij aan te geven moet ik je vrezen?
Als ze ook op Fok kijken is dat beeld snel vervlogen natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van die wetenschap maak ik dan ook handig gebruik. Mensen die mijn Hyves doorspitten zouden zowaar het idee kunnen krijgen dat ik aardig ben, fanatiek, professioneel en meer
Bij de kapper.quote:Op maandag 1 november 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een alu hoedje op!
Of eigenlijk een dakje. Encript maar eens mooi waar ik zit!
Je dacht dat ik werkgevers ging vertellen dat ik een FOK!ker ben?quote:Op maandag 1 november 2010 14:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze ook op Fok kijken is dat beeld snel vervlogen natuurlijk
Dat zijn vader geld kwam brengen aan z'n 17-jarige zoon is waarschijnlijk meer van belang voor de beeldvorming dan het al dan niet aan de coke zijn van Natalee...quote:Op maandag 1 november 2010 14:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja of dat waar is dat zijn ouders geld naar het casino kwamen brengen weet ik zo net nog niet, Peter r zegt wel meer dingen, en verzwijgd ook dingen, dat nathalie aardig aan de coke was etc.etc. dat heeft john vd heuvel weer onthult.
moeder beth wilde alleen samenwerken met peter als niet de donkere kant van haar dochter aan het licht werd gebracht.
ach het is allemaal zo triest.
Ja niet dan ? Zelf geef ik Danny altijd op als referentiequote:Op maandag 1 november 2010 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je dacht dat ik werkgevers ging vertellen dat ik een FOK!ker ben?
Hartaanval tijdens het tennissenquote:Op maandag 1 november 2010 15:15 schreef hondjes het volgende:
Zou wel eens willen weten Hoe en Waarom pa v.d.Sloot dood ging..
Wat was er allemaal aan de hand op Aruba en wat wist hij...
Hoedje afzet...
Hartaanval op de tennisbaan.... en als je een kind hebt wat je zoveel zorgen baart dan verbaast het me niet eens dat je een hartaanval krijgt.quote:Op maandag 1 november 2010 15:15 schreef hondjes het volgende:
Zou wel eens willen weten Hoe en Waarom pa v.d.Sloot dood ging..
Wat was er allemaal aan de hand op Aruba en wat wist hij...
Hoedje afzet...
Oh ja.....Joran wou van een getuige afquote:
Nah, ik heb geen medelijden hoor, hij hielp Joran ook nog.quote:Op maandag 1 november 2010 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, je zult zo'n kutkind hebben... dat kost je volgens mij zo 20 jaar van je leven.
Dat Pa van der Sloot die nacht Joran te hulp is geschoten lijkt mij vrij aannemelijk maar Beth vertrouw ik ook niet meer dan zover ik haar kan gooien.quote:Op maandag 1 november 2010 15:23 schreef beequeen het volgende:
Wat mij het meest opviel in het interview met "Lafing out lout" was dat Joran vertelde dat zijn vader Natalee had begraven. Als het waar is wat Beth verteld dan hè?
Tsja, dat staat op zich niet vast, maar zeker gezien zijn positie en kennis van het justitiële apparaat had hij al niet zo stom moeten zijn een mobieltje voor Joran de gevangenis in te smokkelen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen medelijden hoor, hij hielp Joran ook nog.
Yep, was een vaste ontmoetingsplaats voor DGK maffia.quote:Op maandag 1 november 2010 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
Zaten die gasten van DGK hier ook niet?
quote:Op maandag 1 november 2010 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
EEMNES - Bij Hotel De Witte Bergen in Eemnes is vanmiddag een overval op een geldwagen mislukt. De daders zijn voortvluchtig. De jacht op hen is nog gaande.
Volgens getuigen staat er een wagen met explosieven vlakbij het BP-tankstation. Zo'n 150 gasten van het Van der Valk-hotel zitten daarom in een kelder. De omgeving is afgezet.
Een explosieventeam is ter plaatse.
Als het waar is wat Joran aan de advocaat van Beth verteld heeft...quote:Op maandag 1 november 2010 15:23 schreef beequeen het volgende:
Wat mij het meest opviel in het interview met "Lafing out lout" was dat Joran vertelde dat zijn vader Natalee had begraven. Als het waar is wat Beth verteld dan hè?
Precies! Ik begrijp best dat Beth wil weten wat er met haar kind gebeurd is, maar dit gaat toch wel heel ver.quote:Op maandag 1 november 2010 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat Pa van der Sloot die nacht Joran te hulp is geschoten lijkt mij vrij aannemelijk maar Beth vertrouw ik ook niet meer dan zover ik haar kan gooien.
Oh, dan zal de A1 ook wel afgesloten zijn of worden?quote:Op maandag 1 november 2010 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
EEMNES - Bij Hotel De Witte Bergen in Eemnes is vanmiddag een overval op een geldwagen mislukt. De daders zijn voortvluchtig. De jacht op hen is nog gaande.
Volgens getuigen staat er een wagen met explosieven vlakbij het BP-tankstation. Zo'n 150 gasten van het Van der Valk-hotel zitten daarom in een kelder. De omgeving is afgezet.
Een explosieventeam is ter plaatse.
Precies. zijn vader had beter moeten wetenquote:Op maandag 1 november 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, dat staat op zich niet vast, maar zeker gezien zijn positie en kennis van het justitiële apparaat had hij al niet zo stom moeten zijn een mobieltje voor Joran de gevangenis in te smokkelen.
Hoewel het mij ook niet zou verbazen als hij Joran geholpen heeft het lichaam weg te werken, er zijn immers maar weinig mensen aan wie je zoiets kunt vragen, en die dat voor je zouden doen... een ouder doet een hoop voor zijn/haar kind, zeker als er toch al niets meer te redden valt, en als Natalee dood was dan viel er niets meer te redden.
Het vreemde is dan alleen wel dat hij kennelijk om een of andere reden de afweging heeft gemaakt tussen het overlijden melden, en het lichaam wegwerken, en die afweging maak je alleen maar als het melden gegarandeerd grote gevolgen heeft voor je kind.... dus dan vraag ik me af hoe Natalee er aan toe was, maar dan zou je denken aan externe verwondingen.
Ik vind het persoonlijk vooral heel ver gaan dat Joran het zelfs in z'n botte hoofd gehaald heeft om haar te benaderen om tegen betaling de locatie van de resten van haar dochter te onthullen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Ik begrijp best dat Beth wil weten wat er met haar kind gebeurd is, maar dit gaat toch wel heel ver.
Heb je het interview gezien?
Niet gooien met een statenbijbel hoor, die zijn veuls te kostbaar.
Ik heb maar een klein stukje gezien. Ik zap altijd weg in reclames en ben dan vergeten waar ik naar keek of kom iets leukers tegen. Vooralsnog was er toch niets te zien of horen dan wat al bekend was?quote:Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Ik begrijp best dat Beth wil weten wat er met haar kind gebeurd is, maar dit gaat toch wel heel ver.
Heb je het interview gezien?
Oeh, dan kan ik 'm beter op Marktplaats zetten.quote:Niet gooien met een statenbijbel hoor, die zijn veuls te kostbaar.
True, maar hij hij droeg toch afluistertroepdingen van de FBI? Dit hele zaakje stinkt.quote:Op maandag 1 november 2010 15:30 schreef Leandra het volgende:
Als het waar is wat Joran aan de advocaat van Beth verteld heeft...
En volgens mij heeft hij weer een heleboel BS zitten verkondigen, alles voor de centjes.
Ik zou niet weten waarom iemand op een eiland, omringd door oceaan met vissen die wel een tienertje lusten moeilijk zou gaan doen door een lichaam te verstoppen en vervolgens nog eens elders op het eiland te begraven.
Een stukje varen is veel eenvoudiger, en met een kleinere kans op ontdekking.
Daarbij is er daar ook dat moeras nog.... ook een geschiktere plek dan een braakliggend stuk grond.
Nou ja, stel dat ze helemaal aan gort getrapt was... dan wist hij dat zijn zoon weinig anders zou resten dan zeer lang de bak in, en dat zijn toekomt per direct gewoon over was.quote:Op maandag 1 november 2010 15:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies. zijn vader had beter moeten weten
En nog ff na de dood van zijn vader hem medeplichtig maken, wat dacht je daar van?quote:Op maandag 1 november 2010 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk vooral heel ver gaan dat Joran het zelfs in z'n botte hoofd gehaald heeft om haar te benaderen om tegen betaling de locatie van de resten van haar dochter te onthullen.
Dat tankstationnetje ligt een behoorlijk eind van de snelweg af, daar staat het Van der Valk en ligt een enorme parkeerplaats, nog tussen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan zal de A1 ook wel afgesloten zijn of worden?
Edit: Nee (nog) niet dus.... vreemd, je zou denken dat explosieven bij een tankstation reden genoeg zijn de naastliggende snelweg af te sluiten...
Is ook zo, maar ze had inmiddels beter moeten weten. Na het debacle met van Susteren en Jaap zou je toch echt even achter je oren moeten krabben om op zoveel onzin in te gaan en te betalen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:34 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het persoonlijk vooral heel ver gaan dat Joran het zelfs in z'n botte hoofd gehaald heeft om haar te benaderen om tegen betaling de locatie van de resten van haar dochter te onthullen.
Ja, de tweede keer, nadat hij de eerste keer niet was komen opdagen, en ze inmiddels zeker wisten dat de mailer ook echt Joran was ($ 100,= op zijn rekening overgemaakt).quote:Op maandag 1 november 2010 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar hij hij droeg toch afluistertroepdingen van de FBI? Dit hele zaakje stinkt.
Ik begrijp ook niet dat Joran kon ontsnappen na het in ontvangst nemen van het geld. Grote faal van de FBI imo.
ik geloof dat je zo gefocust bent om het lichaam terug te krijgen dat ze alles aangreep, denk dat er heus wel een stemmetje zei doe het niet hij perst je alleen af, maar tegelijkertijd een stemmetje van, stel, stel dat hij de waarheid spreekt en me vertelt waar nathalie begraven ligt.quote:Op maandag 1 november 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ze had inmiddels beter moeten weten. Na het debacle met van Susteren en Jaap zou je toch echt even achter je oren moeten krabben om op zoveel onzin in te gaan en te betalen.
Ook dat, maar dat verbaasde me al niet meer, die jongen roept gewoon wat hij roepen wil en heeft voor niets en niemand respect, zeker niet voor de nagedachtenis van iemand, hoe dierbaar die persoon hem ook is.quote:Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En nog ff na de dood van zijn vader hem medeplichtig maken, wat dacht je daar van?
O ja, Jaapquote:Op maandag 1 november 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ze had inmiddels beter moeten weten. Na het debacle met van Susteren en Jaap zou je toch echt even achter je oren moeten krabben om op zoveel onzin in te gaan en te betalen.
Tsja, is waar, aan de andere kant kan ik me voorstellen dat ze graag haar dochter wil begraven, en zeker gezien het feit dat zijn vader net was overleden en hij in eerste instantie zei dat hij eens iets goeds wilde doen, kan ik me wel voorstellen dat ze het risico wilde nemen dat hij nu eens meende wat hij zei...quote:Op maandag 1 november 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
De FBI kan niets buiten de VS.... zeker geen arrestaties verrichten.quote:Op maandag 1 november 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals, een epic fail van de FBI dat Joran van het eiland heeft kunnen vluchten. Ze hadden hem gewoon in moeten rekenen nadat ze besteften dat hij de zaak voor de zoveelste keer had belazerd.
En door dat geld is die 2e vermoord, anders had ie nooit naar tailand kunnen gaan.quote:Op maandag 1 november 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
al met al is het ontzettend triest, dat ze erin getrapt zijn om geld aan hem te geven.
was toch Peru, in Thailand wilde hij vrouwenhandel opzetten.quote:Op maandag 1 november 2010 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En door dat geld is die 2e vermoord, anders had ie nooit naar tailand kunnen gaan.
Oh ja..,nja dan had ie niet naar Peru gekunt want hij was door zijn geld heenquote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was toch Peru, in Thailand wilde hij vrouwenhandel opzetten.
jaquote:Op maandag 1 november 2010 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ja..,nja dan had ie niet naar Peru gekunt want hij was door zijn geld heen
(ook) geld van terror Jaapquote:
Dat is weinig voor die plek.quote:Op maandag 1 november 2010 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
10 minuten vertraging op A1 bij Wittebergen
Nee. Grijsdekking. En uitgroei.quote:
Ja! Ziet er heel kek uit. Is een soort aanklacht tegen de verjongingsdrift binnen de huidige maatschappij.quote:Op maandag 1 november 2010 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Uitgroei? Hoe zetten ze dat er in? Met extensions of zo?
quote:Op maandag 1 november 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
http://twitter.com/TheMime
Interessante twitterpagina.
quote:Op maandag 1 november 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
http://twitter.com/TheMime
Interessante twitterpagina.
Eej pietje, hoe was 't? Lekker gesubtropisch zwemparadijst?quote:
Het was een complot!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zekers, relaxed gezwommen, gebowled, lekker gegeten en al the usual als je in center parcs zit. Het hele park was wel bevolkt door Duitsers, hebben die nu vrij of zo
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |