Ik ben niet afgesturdeerd. Ben ermee begonnen (HTS) maar ben na twee jaar het bedrijfsleven ingegaan als vakantiebaantje en daar blijven hangen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:00 schreef Observer86 het volgende:
Waarin ben je afgestudeerd Static? En heeft het enige relevantie tot je huidige werkzaamheden?
Want op basis hiervan:
[..]
leid ik af dat je een of andere management studie hebt gedaan?
Het reizen en het ontmoeten van nieuwe mensen is natuurlijk leuk, maar verder puilen je werkzaamheden niet echt uit van complexiteit. Je moet immers constant dezelfde procedure volgen. Correct me if I'm wrong. Ik weet het fijne er ook niet van natuurlijk.
I wish.quote:Het reizen en het ontmoeten van nieuwe mensen is natuurlijk leuk, maar verder puilen je werkzaamheden niet echt uit van complexiteit. Je moet immers constant dezelfde procedure volgen. Correct me if I'm wrong. Ik weet het fijne er ook niet van natuurlijk.
Leuk om te lezen dat je niet per definitië een HBO papiertje nog hebt om ergens aan de slag te kunnen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:52 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben niet afgesturdeerd. Ben ermee begonnen (HTS) maar ben na twee jaar het bedrijfsleven ingegaan als vakantiebaantje en daar blijven hangen.
Die afkortingen zeggen mij niks, ben zelf nog met de HTS bezig. Maar ik had het blijkbaar bij het verkeerde eind.quote:Later bij British Telecom gaan werken, dáár heb ik wel een management opleiding gevolgd omdat ze me als een potential zagen.
[..]
I wish.
Elke organisatie heeft al een bepaalde structuur ingericht waar de nieuwe in moet passen, élke keer is het dus een compleet nieuw avontuur m.b.t. interfacing, home brewed OOS & BSS, etc.. Het enige dat redelijk hetzelfde is zijn de processes op T1 niveau en de eeuwige KPI's.
Ach, wat je leert en vers uit de schoolbanken komt staat zowat haaks op wat je moet hebben: ervaring. Heb het al zo vaak meegemaakt, ook in mijn teams, die denken volgens een vast stramien en dat kan niet in deze tak van sport waar je je continue moet aanpassen en out of the box moet denken. Daarom zijn de mensen in mijn positie al minsten 30+.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:20 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat je niet per definitië een HBO papiertje nog hebt om ergens aan de slag te kunnen.
[..]
Dat is precies mijn punt (al stond er wel een typo in mijn post).quote:Die afkortingen zeggen mij niks, ben zelf nog met de HTS bezig. Maar ik had het blijkbaar bij het verkeerde eind.
Was eind jaren '80, een vriend van de familie had een bedrijf met alleen maar typemachines, ik had een Amiga (quote:Wel een dappere zet van je toen om HTS op te geven en om je mogelijkheden bij het betreffende bedrijf te gaan verkennen. Had je van het bedrijf toen al toezeggingen zwart op wit staan of was het echt een sprong in het diepe?
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:14 schreef PyTh het volgende:
Maare, heb je al besloten/is er al meer duidelijkheid wat je nu gaat doen?
Zo ongeveer wel ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:14 schreef PyTh het volgende:
Maare, heb je al besloten/is er al meer duidelijkheid wat je nu gaat doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |