quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Dat klinkt veelbelovend static, ik ben benieuwd wat hij je aanbiedt en wat jij dan zal beslissen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:02 schreef static het volgende:
Weet ik nog niet.
Mijn vorige werkgever wil me niet laten gaan en me inzetten op de Top 10 van klanten in Europa en de US met als bijkomende tripjes naar Azie. De grote baas is woensdag in Wenen en heeft gevraagd of ik langs kan komen voor een face-to-face ontmoeting, ben benieuwd.
Deze kreeg ik vandaag. Miss Lu is één van de big bosses in China.quote:How are you, and I think you will get feedback from Miss Lu soon.
leid ik af dat je een of andere management studie hebt gedaan?quote:Heb ik pas 6000x uitgelegd. Ik adviseer telecom (fixed/mobile) bedrijven hoe ze hun operationele afdelingen (zoals een NOC, Network Operations Center) moeten opzetten c.q. opnieuw moeten inrichten, die ik daarna een tijdje manage op basis van EOT: Establish, Operate, Transfer.
Aan het eind van de periode (de T) train ik de nieuwe NOC Manager om het van me over te nemen.
als je echt er zo een hekel aan hebt,moet je ontslag nemen held.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:14 schreef static het volgende:
Net klaar - ben nu in Wenen.
The good:
Inderdaad wereldwijd het adviseren van de diverse project-teams m.b.t. bestaande operations en/of het opzetten ervan.![]()
The bad:
Based in Shenzhen.
The ugly:
Based in Shenzhen.
Heb dus echt een rothekel aan die stad, maar het hoofdkantoor en global managed services zit daar dus het is wel logisch.
The bottom line:
Moet er eens héél goed over nadenken.
Wat is dit nou weer voor een reactiequote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef rubje het volgende:
[..]
als je echt er zo een hekel aan hebt,moet je ontslag nemen held.![]()
Er zijn duizenden mensen, van hoog tot laag,gestudeerd of niet gestudeerd,topfuncties gehad die geen werk hebben en jij zeikt omdat jij het werk drukkend,stressend oid vindt maar ondertussen geniet je van een riant salaris met bijbehorende vergoedingen en zie je wat vd wereld.![]()
wees blij wat je hebt en neem anders ontslag.
Wat bazel je? Doe je je blunder in FB nog even dunnetjes over hier?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef rubje het volgende:
[..]
als je echt er zo een hekel aan hebt,moet je ontslag nemen held.![]()
Er zijn duizenden mensen, van hoog tot laag,gestudeerd of niet gestudeerd,topfuncties gehad die geen werk hebben en jij zeikt omdat jij het werk drukkend,stressend oid vindt maar ondertussen geniet je van een riant salaris met bijbehorende vergoedingen en zie je wat vd wereld.![]()
wees blij wat je hebt en neem anders ontslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |