abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:02:13 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_88135042
Weet ik nog niet. :+

Mijn vorige werkgever wil me niet laten gaan en me inzetten op de Top 10 van klanten in Europa en de US met als bijkomende tripjes naar Azie. De grote baas is woensdag in Wenen en heeft gevraagd of ik langs kan komen voor een face-to-face ontmoeting, ben benieuwd. :s)

Daarnaast heb ik een offer voor twee jaar Bangkok, maar ben bang dat ik me daar een beetje ga vervelen gezien de inhoud van de job.

We zullen zien.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_88135135
Tof, ga weer even volgen! Zal ik je baantje in HK overnemen? :+
pi_88135170
volgens mij heb jij maar een toffe baan static, en dan ook nog zoveel van de wereld zien
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88135214
Hij heeft zeker een wereldbaan als je alles zo leest,benieuwd wanneer zo iemand een bod op FOK! gaan uitbrengen om zijn wereldstatus }) nog eens te bekrachtigen
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88136632
Wat doe je voor werk?
pi_88145430
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 12:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doe je voor werk?
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_88150669
Wil dat van het soort werk ook wel weten. ;)

En klopt je geboortedatum? :P Ik heb altijd moeite te geloven dat er ook senioren op fok! zitten. Dit is toch een beetje de hangplek voor binnenhangende jeugd. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:17:53 #8
15080 static
pi_88153065
Heb ik pas 6000x uitgelegd. Ik adviseer telecom (fixed/mobile) bedrijven hoe ze hun operationele afdelingen (zoals een NOC, Network Operations Center) moeten opzetten c.q. opnieuw moeten inrichten, die ik daarna een tijdje manage op basis van EOT: Establish, Operate, Transfer.
Aan het eind van de periode (de T) train ik de nieuwe NOC Manager om het van me over te nemen.

Zo ziet een NOC eruit (dus heeft niets met de olympische spelen te maken) @ random want er mag meestel niet gefotografeerd worden, zeg maar nooit, dus deze foto's zijn van de videowall leverancier:

Dit is een crosspost van ca. 2 jaar geleden, nu ben ik een stapje hoger en eindverantwoordelijk voor het hele operationele gebeuren en zit in het executive committee met de klant..
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_88153206
Apart. :P Maar hoe zit het met je geboortedatum. ;)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:28:55 #10
15080 static
pi_88153427
Die klopt niet. :+
pi_88153705
Oké, dacht al. :+

Hoe lang duurt zo'n gemiddelde job? Het lijkt me namelijk best hectisch als je telkens naar een ander land moet verhuizen voor zo'n EOT van een NOC.

Oh en dit lijkt natuurlijk nergens op. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88156391
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 11:02 schreef static het volgende:
Weet ik nog niet. :+

Mijn vorige werkgever wil me niet laten gaan en me inzetten op de Top 10 van klanten in Europa en de US met als bijkomende tripjes naar Azie. De grote baas is woensdag in Wenen en heeft gevraagd of ik langs kan komen voor een face-to-face ontmoeting, ben benieuwd. :s)
Dat klinkt veelbelovend static, ik ben benieuwd wat hij je aanbiedt en wat jij dan zal beslissen. :P.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:58:44 #13
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_88279816
Leuk Static. En BKK is best comfortabel, mja.... niet zonder interessante job natuurlijk.
  donderdag 4 november 2010 @ 19:14:03 #14
15080 static
pi_88336693
Net klaar - ben nu in Wenen.

The good:
Inderdaad wereldwijd het adviseren van de diverse project-teams m.b.t. bestaande operations en/of het opzetten ervan. ^O^

The bad:
Based in Shenzhen.

The ugly:
Based in Shenzhen.

Heb dus echt een rothekel aan die stad, maar het hoofdkantoor en global managed services zit daar dus het is wel logisch.

The bottom line:
Moet er eens héél goed over nadenken.
pi_88341757
Wat is er zo erg aan Shenzhen dan?
  Moderator donderdag 4 november 2010 @ 22:12:55 #16
45833 crew  Fogel
pi_88344987
Zit je voor een langere periode in Wenen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  donderdag 4 november 2010 @ 23:09:34 #17
15080 static
pi_88347606
Nee, had wat meetings vandaag, vlieg morgenochtend terug.
pi_88543118
Spannend!
Ben je er al uit?
Of heb je nog andere interessante alternatieven?
 FR
  woensdag 10 november 2010 @ 02:23:40 #19
15080 static
pi_88543164
quote:
How are you, and I think you will get feedback from Miss Lu soon.
Deze kreeg ik vandaag. Miss Lu is één van de big bosses in China.

Heb voormezelf wel bepaald dit ik níet in Shenzhen wil zijn. :)
pi_88549872
Waarin ben je afgestudeerd Static? En heeft het enige relevantie tot je huidige werkzaamheden?

Want op basis hiervan:

quote:
Heb ik pas 6000x uitgelegd. Ik adviseer telecom (fixed/mobile) bedrijven hoe ze hun operationele afdelingen (zoals een NOC, Network Operations Center) moeten opzetten c.q. opnieuw moeten inrichten, die ik daarna een tijdje manage op basis van EOT: Establish, Operate, Transfer.
Aan het eind van de periode (de T) train ik de nieuwe NOC Manager om het van me over te nemen.
leid ik af dat je een of andere management studie hebt gedaan?

Het reizen en het ontmoeten van nieuwe mensen is natuurlijk leuk, maar verder puilen je werkzaamheden niet echt uit van complexiteit. Je moet immers constant dezelfde procedure volgen. Correct me if I'm wrong. Ik weet het fijne er ook niet van natuurlijk.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_88591022
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:14 schreef static het volgende:
Net klaar - ben nu in Wenen.

The good:
Inderdaad wereldwijd het adviseren van de diverse project-teams m.b.t. bestaande operations en/of het opzetten ervan. ^O^

The bad:
Based in Shenzhen.

The ugly:
Based in Shenzhen.

Heb dus echt een rothekel aan die stad, maar het hoofdkantoor en global managed services zit daar dus het is wel logisch.

The bottom line:
Moet er eens héél goed over nadenken.
als je echt er zo een hekel aan hebt,moet je ontslag nemen held. :(

Er zijn duizenden mensen, van hoog tot laag,gestudeerd of niet gestudeerd,topfuncties gehad die geen werk hebben en jij zeikt omdat jij het werk drukkend,stressend oid vindt maar ondertussen geniet je van een riant salaris met bijbehorende vergoedingen en zie je wat vd wereld. :Y

wees blij wat je hebt en neem anders ontslag. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 11 november 2010 @ 12:54:00 #22
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_88591465
quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef rubje het volgende:

[..]

Er zijn duizenden mensen, van hoog tot laag,gestudeerd of niet gestudeerd,topfuncties gehad die geen werk hebben en jij zeikt omdat jij het werk drukkend,stressend oid vindt maar ondertussen geniet je van een riant salaris met bijbehorende vergoedingen en zie je wat vd wereld. :Y

Wat is dit nou weer voor een reactie :?

Static heeft het uitstekend voor elkaar en kan gewoon "op z'n gemak" bekijken waar hij nu wil gaan werken.
Hij laat alleen even weten wat zijn eerste gedachten zijn over een optie. Wat jouw hele tirade hiermee te maken heeft is mij een raadsel.
pi_88592628
rubje heeft gewoon duidelijk heel slecht gelezen in dit topic en daar zn eigen idiote conclusies bij getrokken. :').

Magoe, stats eet dit soort kneusjes voor lunch. B-).
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:02:58 #24
15080 static
pi_88596259
quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef rubje het volgende:

[..]

Wat bazel je? Doe je je blunder in FB nog even dunnetjes over hier?

[ Bericht 0% gewijzigd door static op 11-11-2010 15:16:25 ]
pi_88601874
vraagje: beheers je de taal al een beetje ????
het is patat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')